Gå til innhold

Hvordan var DIN nyttårsaften ?


Snublefot

Anbefalte innlegg

05:00 Våkne.

07:40 Dra på jobb.

14:00 Endelig hjemme.

14:30 Sove.

18:30 Våkne.

19:00 Dro til en kammerat på vorspiel. Drakk en halvflaske vodka og noen øl.

21:00 Dro til en annen kammerat på Fest. Drakk noen øl og en flaske champis.

00:00 sendte opp rakketer.

01:30 Dro sammen med så godt som hele vennegjengen til en tredje kammerat for å ha nachspiel. Drakk en halvflaske Whiskey og resten av ølen.

07:00 Endelig hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en vanlig dag -> PC, tur med bikkja og mat. Dette frem til 19.00.

Da var det nyttårsfeiring med flere familier.

Ved midnatt var det ut til "samlestedet" i nærområdet for å beskue fyrverkeriet.

Rundt kl 1 gikk en del av rakettene vannrett og ukontrollert. Noen satte dem bare fra seg slik at de fortsatt var på bakken da det smalt. Da fant jeg og broren min det like greit å gå tilbake til feiringen.

Kl 2 skulle vi hjem. Da gjaldt det å holde farten med bilen for ikke å bli truffet av rakettene. En fløy forbi frontruta med en klaring på en eller to meter for å smelle et halvt sekund etter. Senere fant jeg ut at flere brøytebiler var blitt truffet (ingen skade skjedd altså).

Senere la vi oss, mamma for å sove i gangen for å holde vår engstelige firbente med selskap.

Lenke til kommentar

Min nyttårsfeiring :D

 

 

Kl 4 : Lagde grandis

 

KL 5-6 : Var med en kompis og sendte opp en haug med raketter. Den ene veltet og for inn i busk. Tørr busk + rakett = Brann...fikk slukket den kjappt.

 

KL 7: Gikk opp til en kompis og lagde taco, lagde klar "festlokalet".

 

KL 10-2: Drikking, damer og smelling med raketter. En som skjøt en rakett mot meg, hoppet akkurat og den bommet med rundt 20 cm. Litt skummelt. Ellers Skjedde lite

 

KL 2-4: Hang rundt ute og snakket med folk, nachspiel med noen kompiser og noen damer.

 

Kl 4-17: Lagde nattmat (pizza, kjeks, cola) og begynte å se sesong 5 av simpsons.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Skulle opp på en fjelltopp på 1004 m sammen med en kompis for å fyre opp raketter for 400,-. Da vi hadde gått opp det bratteste partiet like før toppen mistet vi begge fotfestet på skaren, og glei nedover helt ukontrollert 200 meter. Trodde seriøst jeg kom til å stryke med... :!:

 

Vi bestemte oss for å avlyse toppturen da det viste seg at alt fyrverkeriet hadde falt av sekken. Det ligger vel spredt utover fjellsida. Håpløst å vite hvor de kan ligge hen. Eneste jeg fant igjen da jeg tok turen opp i dag var en del av embalasjen til faklene, samt lommelykten jeg hadde med.

 

I går kveld var jeg rett og slett deppa over å ha mistet alt fyrverkeriet. Men de er vel ødelagte av vær og vind uansett nå, så det er vel neppe noen vits å sippe mer over det.

 

:thumbup:

 

Selvfølgelig må det nevnes at vi spiste kapteinens gryte (?), så kongens tale på tv'en og

ellers kopa fram mot midnatt. Var forresten en nabo som klarte å trappe raketten ned i snøen. Den eksploderte på bakkenivå... Farlige greier :roll:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar

Samlet sammen en vennegjeng og hadde en koselig feiring med masse god mat og drikke. Koste meg hvertfall. Kan trygt si at det var bedre enn i fjor, da jeg satt hjemme alene og deppa.

 

Ikke vet jeg hvorfor, men jeg kom hjem for litt over et døgn siden og har sovet til nå. Kanskje noen putta noe i glasset mitt :hmm:

Lenke til kommentar

Alt gikk kjempebra helt til vi gikk bort til barneskolen for å fyre opp rakettene. Der fant vi ca. 100 skamfulle drittunger. Og noen av dem begynte såklart å sende raketter mot oss. Det var 2 mm fra å ende i en kjempe slosskamp, men gikk heldigvis greit. Etter hvert bestemte vi oss for å stikke tilbake til festen og feire det nye året (er glad jeg har en vennegjeng som prøver å roe situasjonen i stedet for å lete etter unskyldninger for å gi noen en på trynet (flesteparten av oss hvertfall)).

Lenke til kommentar

Dro på vorspiel ca. 19.30. Tenkte jeg skulle være lur denne gangen og ikke drikke så veldig mye, så jeg hadde "bare" 0.7 l mjød. Det skuffende var at det absolutt ikke var like godt som jeg husket, og det måtte ganske mye godvilje til for å få den ned. Omtrent kl. 22 eller noe satt vi fortsatt på vorspiel uten noe fest og dra på, så vi ble kjørt bort til en av de andre på vorspielet og skulle lage egen fest. Det var noen jenter som SA at de skulle komme, men jeg så aldri noe til dem. Det endte derfor opp som en liten fest med 5-6 gutter, men det var nå greit. Bedre enn ingenting. Ved midnatt åpnet vi champagnen, og jeg fant ut at det ikke var noe særlig godt med sigar. Vi så litt på fyrverkeri, og noe senere ble jeg veldig dårlig og tilbragte en stund på dass. Jeg var vel hjemme i firetiden eller noe sånt. Alt i alt var det en hyggelig nyttårsfeiring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...