Gå til innhold

Hvordan var DIN nyttårsaften ?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert ikke det du regnet med, men:

Stengte og gjennåpnet en tråd, flyttet noen innlegg, ble skjelt ut pr. pm, fikk en snodig bug i rapporteringene, drakk et par flasker vin sammen med madammen og stemte på årets bruker i OT-baren.

Eller var det motsatt.?

:)

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Helt døll..

 

Satt igår og trodde alt var i boks..

 

MEN NEI!

 

Trodde ølsalget var stengt idag, men ble ringt opp, mens jeg sov, en halvtime før de stengte og ble fortalt at det var likevell, dvs. rakk det ikke, han som skulle ha vors skulle plutselig ikke ha likevell(samme gubben lot og være å si fra at det var ølsalg når han var ute mye tidligere).

Derfor, jeg ble sittende hjemme med familie og sture.. Gøyalt? nei.

 

Nå er det natta.

Nice start på 06..

*sukk*

Lenke til kommentar

Nyttårsaften var bæd i år, angrer på at jeg gikk ut.

Første gang jeg gikk ut på nyttårsaften, for å drekke mer enn 2 slurker øl, og det gikk ikke så bra :p Vennine av meg ble dårlig pga. noen tabletter, som ikke må blandes med alkohol, og hu ble så dårlig at hu måtte hjem, skulle egentlig sove her .. FIkk litt skyldfølelse, og dum som jeg var begyngte jeg å drekke mer, så etter 7 øl, en rusbrus, noen shotter med akevitt, og en halvliter med tyrker så satt jeg ganske godt i det.

 

Aldri vært så full før, og heller ikke spydd så mye før :p

 

 

LEGALIZE CANABIS!

Lenke til kommentar

Satt på en irsk ganske tom pub/bar sammen med en svenske jeg jobber med, en tysker jeg deler hus med og en irsk kompis og dama hans. Kom ganske langt ned i rekken av cocktails + ett par baby guinness shots. Gratis sjampagne kl 12 og sangen de spilte de par tre minuttene før var jo såklart Final countdown....

 

Rusla til noen andre arbeidskompiser hvor finalen for kvelden ble blåbærsaft med en alt for solid dose vodka i.

 

Taxi hjem og seng kjære seng sånn rundt 6.

 

 

Har jeg ikke hodepine pga den ikke har kommet enda, eller slipper jeg unna?

 

Time will showw - som de sier i Flåklypa

Lenke til kommentar

Den var helt grei for meg. For ut med noen venner etter et bittelite vhors, så dro vi til der hvor folk bruker å møtes, men så var det ingen der, det var jævli trasig! så rushet vi til en annen plass, og der var det folk og nyttårsraketter over alt. Etter det blei det bare drit. ingen gode fester osv... så noen av oss endte opp hos ei jente hvor vi satt å så på troja-filmen :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...