Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hentet endel insporasjon på ung.no

6866288[/snapback]

Nå er det jo en haug med feilinfo fra ung.no sin side som er påpekt tidligere i tråden ;)

6866916[/snapback]

Problemet med Ung.nos gjennomgang er at de for det første utelater at snus kan være bra for selve tennene. De sier også at snus inneholder stoffer som kan øke blodtrykk (noe i den duren), men glemmer at det er på linje med kaffe.

 

Og det verste er deres fremstilling av kreftfaren.

 

"Det er ikke bevist at snus er kreftfremkallende, men snus inneholder stoffer som kan være det."

 

Det de her sier er at snus så langt man kan bevise ikke har NOEN sammenheng med kreft i munnhulen, men at de skulle ønske det.

 

Jeg er for informasjon, men ikke feilinformasjon og skremselspropaganda..

Lenke til kommentar

I dag måtte hele klassen min skrape snus fra taket som en/to personer har kastet opp der... Vi er ca 10 av 16 som snuser i klassen, og disse to personene har muligens ødelagt for all snusing i timene fremover.. :no: Alle som snuser fikk skylda, selvom alle i klassen vet godt hvem det er som er barnslige.. Læreren sa at det går greit at vi snuser i timen (selvom det er forbud på skolen), men hvis tilgrising av klasserom og ganger blir gjort så går det utover orden/oppførselskaraktene våres.

 

Blir så ittitert på de barnslige drittungene som driver med sånt! :realmad: Og det verste er at de som gjør det sitter så og si ved siden av en søplebøtte.. :shrug:

 

..og da skal jeg på narvesen og kjøpe meg mer godsaker :D

Lenke til kommentar
I dag måtte hele klassen min skrape snus fra taket som en/to personer har kastet opp der... Vi er ca 10 av 16 som snuser i klassen, og disse to personene har muligens ødelagt for all snusing i timene fremover.. :no:  Alle som snuser fikk skylda, selvom alle i klassen vet godt hvem det er som er barnslige.. Læreren sa at det går greit at vi snuser i timen (selvom det er forbud på skolen), men hvis tilgrising av klasserom og ganger blir gjort så går det utover orden/oppførselskaraktene våres.

 

Blir så ittitert på de barnslige drittungene som driver med sånt!  :realmad: Og det verste er at de som gjør det sitter så og si ved siden av en søplebøtte..  :shrug:

 

..og da skal jeg på narvesen og kjøpe meg mer godsaker :D

6868000[/snapback]

Bruk vold. Ikke påfør skade, påfør smerte.

 

Slike personer er idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...