Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, da var jeg begynt med nedtrappingen, og for å være erlig, så savner jeg det ikke så mye enda..

 

i går snuste jeg 1 general løs iløpet av hele dagen, og i dag har jeg tatt en röda lacket posjon (ingen nikotin) så dette går bra, men blir å savne det en del...

 

Men ikke skruf på en GOD stund! satan jeg er så lei av dem at jeg exploderer..

Lenke til kommentar
Broren til kompisen min var i Sverige og kjøpte med masse snus. Han tilbød meg en Skruf Stärk lös til 35kr, er dette noe å satse på, eller er dette lureri?

 

Kan huske jeg kjøpte en General portion for 57 ,- for en stund siden tilbake, så det må vel være en god deal med 35 ,- for en boks?

6877769[/snapback]

 

Både du og han tjene på det. Jeg tiper han betalte noe mellom 15-28 kr. Selv husker jeg at det kostet 25 når jeg var i sverige. Men jeg ville kjøpt det, du får det uansett billigere en det, det koster i Norge

Lenke til kommentar

Oioi, noen som har prøvd ut Nick (and Johhny) enda? Faen, det var knallsnus. Kjøpte en boks istad.

 

 

 

Lukt:

Nam, lukter ganske likt grovnsus, bare mindre spist, og litt mer krydret. Veldig god... 5/6

 

Bakeegenskaper og konsistens

Vel, dette er porsjon, litt våtere enn andre typer, men det har ikke så mye å si. NA/NA

 

Smak

Her scorer den også høyt, smaken er som lukta ganske lik grovsnus, men jeg liker denne enda bedre. Litt mer krydret, noe er det iallefall. 5/6

 

Styrke/Nikotininnhold

Kjempetommel opp. Denne er Sterk, med stor S. Jeg kan ikke si at jeg blir direkte "svimmel", og det blir jeg ikke lengre av snus. Men denne sparker ganske bra, og jeg kjenner det absolutt. Snuser skruf til vanlig, men den her er betydelig kraftigere. Swedish Match sier og selv at denne har 40% mer nikotin enn andre snustyper. 6/6

 

Konklusjon

Jamen tror jeg ikke jeg har funnet en ny favorittsnus. Jeg foretrekker porsjon, ikke det at jeg ikke liker løs, men jeg synes rett og slett det er greiere å bare kunne legge opp, og ta ut når jeg skulle ønske det. Det er porsjon jeg annmelder her; den er sterk, renner lite, smaker fortreffelig. Alt i alt - kjempegod. 5/6, om ikke 5,5/6.

 

 

Nick.jpg

 

Koz

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Oioi, noen som har prøvd ut Nick (and Johhny) enda? Faen, det var knallsnus. Kjøpte en boks istad.

 

 

 

Lukt:

Nam, lukter ganske likt grovnsus, bare mindre spist, og litt mer krydret. Veldig god... 5/6

 

Bakeegenskaper og konsistens

Vel, dette er porsjon, litt våtere enn andre typer, men det har ikke så mye å si. NA/NA

 

Smak

Her scorer den også høyt, smaken er som lukta ganske lik grovsnus, men jeg liker denne enda bedre. Litt mer krydret, noe er det iallefall. 5/6

 

Styrke/Nikotininnhold

Kjempetommel opp. Denne er Sterk, med stor S. Jeg kan ikke si at jeg blir direkte "svimmel", og det blir jeg ikke lengre av snus. Men denne sparker ganske bra, og jeg kjenner det absolutt. Snuser skruf til vanlig, men den her er betydelig kraftigere. Swedish Match sier og selv at denne har 40% mer nikotin enn andre snustyper. 6/6

 

Konklusjon

Jamen tror jeg ikke jeg har funnet en ny favorittsnus. Jeg foretrekker porsjon, ikke det at jeg ikke liker løs, men jeg synes rett og slett det er greiere å bare kunne legge opp, og ta ut når jeg skulle ønske det. Det er porsjon jeg annmelder her; den er sterk, renner lite, smaker fortreffelig. Alt i alt - kjempegod. 5/6, om ikke 5,5/6.

 

 

Nick.jpg

 

Koz

6888054[/snapback]

 

Denne skal prøves :dribble:

Selger de den overalt, eller hvor kjøpte du den, og hvor mye koster den?

Lenke til kommentar

Noen som har testet "Diplomat"? Ser at de fleste butikkene på svenskegrensen har fått den inn (hvit, vanlig porsjon og løs).

Fiedler & Lundgren satsar nu på ett traditionellt snus, Diplomat, till ”normalpris” som säljs i en designad dosa i borstat aluminium, Huvudkonkurrenten är Swedish Match storsäljare General.

- Vi behöver en produkt som vänder sig till den breda marknaden. Med hög kvalitet och rätt mycket tobakssmak.

Snus: Diplomat Original Portion

Snus Diplomat Original Portion is a new Swedish snuff classic. All Diplomat snus are made with mixture of the best quality tobacco from Canada, Brazil, South Africa, India and Philippines Fiedler & Lundgren believe that Diplomat will be a new Swedish snus classic, a replacement of the General Snus. The Diplomat snus is packed in a designed metal can, like brushed aluminum.

 

Analytical Data

 

    * One can contains 24 pouches

    * Weight 19,20 g

    * Nicotine 8 mg /pouch

    * Moist 52%

Er ikke det veldig mye nikotin?? En sigarett innholder vel ca. 0.6-0.8 mg nikotin

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...