Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Rosa boks. Jeg kan ikke diskutere manneting med noen som til daglig plukker snusen sin ut av en rosa boks. Blå, grønn, rød, gul, brun, hvit og svart boks, ja, rosa, nei.

6855876[/snapback]

 

Det er jo ikke utseende som teller dah, innholdet, gutten min. :love:

6856319[/snapback]

 

No må du faen ta å skjerpe d Kristian :p

 

Mocca er ikke bra på noe som helst vis. Skal komme med begrunnelse istedet for å bare si at den er dårlig:

 

1. Boksen er ROSA

2. Bleiene er SMÅ

3. Smaker dritt

4. Null nikotin

 

Kjøp deg en pakke extra å ha under leppa, får sikkert mer av rus av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rosa boks. Jeg kan ikke diskutere manneting med noen som til daglig plukker snusen sin ut av en rosa boks. Blå, grønn, rød, gul, brun, hvit og svart boks, ja, rosa, nei.

6855876[/snapback]

 

Det er jo ikke utseende som teller dah, innholdet, gutten min. :love:

6856319[/snapback]

 

No må du faen ta å skjerpe d Kristian :p

 

Mocca er ikke bra på noe som helst vis. Skal komme med begrunnelse istedet for å bare si at den er dårlig:

 

1. Boksen er ROSA

2. Bleiene er SMÅ

3. Smaker dritt

4. Null nikotin

 

Kjøp deg en pakke extra å ha under leppa, får sikkert mer av rus av det.

6856660[/snapback]

faar ikke rus av snus, bare fjerner nikotinsuget. noe moccaen gjor bare litt daarligere enn andre... (dvs det kommer fortere tilbake...)

Lenke til kommentar
Argh, småkidsa i klassen har akkurat oppdaget snusens gleder og spør hele tiden om å bomme, tilogmed jentene...jeg er for snill...

6856541[/snapback]

Smågutter gir du om de er kompiser. Jenter får alltid.

 

Argh, småkidsa i klassen har akkurat oppdaget snusens gleder og spør hele tiden om å bomme, tilogmed jentene...jeg er for snill...

6856541[/snapback]

 

Småkidsa? er du lærern ell? :!: Men det er bare å si at du bare har 1-2 prell igjen, eller bare si at tønna ligger hjemme i dag. Funker alltid for meg :thumbup:

6856579[/snapback]

For å bruke et slagord fra avholdskampanjer for ungdom: Lær å si NEI!

 

Argh, småkidsa i klassen har akkurat oppdaget snusens gleder og spør hele tiden om å bomme, tilogmed jentene...jeg er for snill...

6856541[/snapback]

 

Småkidsa? er du lærern ell? :!: Men det er bare å si at du bare har 1-2 prell igjen, eller bare si at tønna ligger hjemme i dag. Funker alltid for meg :thumbup:

6856579[/snapback]

 

Hehe, jeg er ett år eldre. :) Idrettslinja forøvrig...men, får et halvt tårn til helga da, av en som har bommet sykt av meg.

 

Btw. Samfunnslære-lærern min snuser, garantert, lå en boks General løs ved siden av han, og leppa hans var større en vanlig. Fett.

6856602[/snapback]

Idrett og snus hører sammen som.. russ og øl.

 

Har ingen lærere som snuser. Trist. :/

Lenke til kommentar

skjønner ikke at kardus er dyrt over alt(men det er jo fri prissetting på snus i norge) hos oss koster den 57,50 - 10% personalrabatt = 51.75.. gleder meg til nick and johnny løs kommer -- portion var god og stärk.. synd at jeg må vente til slutten av sep (ikke lenge til ) men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (får prøve den før den kommer for salg fordi jeg er blitt snusansvarlig på jobb) og de (swedish match) har lovd meg en smaksprøve weehu (oppfører meg som en onge på julaften) sov godt folk

Lenke til kommentar
skjønner ikke at kardus er dyrt over alt(men det er jo fri prissetting på snus i norge) hos oss koster den 57,50 - 10% personalrabatt = 51.75.. gleder meg til nick and johnny løs kommer -- portion var god og stärk.. synd at jeg må vente til slutten av sep (ikke lenge til ) men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (får prøve den før den kommer for salg fordi jeg er blitt snusansvarlig på jobb) og de (swedish match) har lovd meg en smaksprøve  weehu (oppfører meg som en onge på julaften) sov godt folk

6859760[/snapback]

Hvor jobber du, hvor søker jeg, og hvordan bør jeg drepe deg for så å overta jobben din?

Lenke til kommentar

Var i sverige i helgen og kjøpte 25 pakker. Litt blanding av løs og pose. Kjøpte 20 pakker på color viking og 5 i sverige.

Fant ut at alle som tar båten til sverige bør kjøpe på båten siden der koste det 16 kr for løs og 18 for pose. Og i sverige kjøpte jeg på en tobakk butikk og der kostet det 25 selv om det og er sykt billigt i forhold til Norge :hmm:

Hvorfor gidder norge å ha så mye avgifter osv på tobakk. Folk kjøpe jo ikke mindre for det om

Må man ha så må man ha :D

Lenke til kommentar
Var i sverige i helgen og kjøpte 25 pakker. Litt blanding av løs og pose. Kjøpte 20 pakker på color viking og 5 i sverige.

Fant ut at alle som tar båten til sverige bør kjøpe på båten siden der koste det 16 kr for løs og 18 for pose. Og i sverige kjøpte jeg på en tobakk butikk og der kostet det 25 selv om det og er sykt billigt i forhold til Norge :hmm:

Hvorfor gidder norge å ha så mye avgifter osv på tobakk. Folk kjøpe jo ikke mindre for det om

Må man ha så må man ha :D

6862155[/snapback]

Prinsippet som visstnok er bevist som sier at økt etterspørsel og lav pris fører til høyere forbruk. Og det kan jo muligens være noe i det. Men avgiftskroner mister en jo mye av på småsmuglinga, og nikotinsuget gjør ofte at en heller kjøper tobakk enn noe annet.

Lenke til kommentar

ganske fresh på forumet her men tenkte jeg skulle gi en tilbakemelding på Nick (and johnny):

 

Nick (and Johnny) er en pose snus med god aroma og som vistnok etter hva jeg har hørt av mine venner er dette en av de sterkeste pose snusene som finnes i Norge. Swedish Match skriver at nikotininnholdet i snusen ligger 40% over de vanlige snusene, jeg merket ikke dette må tilføyes.

 

Utsende:

nickjohhnyqk0.jpg

 

Fin og brun plastboks med bra look, på avfalls lokket er det en liten "tegning" som jeg syntes var ille fin.

 

Smak: snusen her minnet meg litt om vanlig skruf portion men hadde en liten ettersmak av eple(cider) Etter det jeg følte rant den en del, men ikke ubehaglig mye.(sånn at man brekker seg når man sitter i klasserommet siste time...=)

 

alt i alt en fin snus som jeg kommer til å fortsette og kjøpe fremfor skruf portion og general white. 8/10

Endret av DoubleIce
Lenke til kommentar
skjønner ikke at kardus er dyrt over alt(men det er jo fri prissetting på snus i norge) hos oss koster den 57,50 - 10% personalrabatt = 51.75.. gleder meg til nick and johnny løs kommer -- portion var god og stärk.. synd at jeg må vente til slutten av sep (ikke lenge til ) men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (får prøve den før den kommer for salg fordi jeg er blitt snusansvarlig på jobb) og de (swedish match) har lovd meg en smaksprøve  weehu (oppfører meg som en onge på julaften) sov godt folk

6859760[/snapback]

Hvor jobber du, hvor søker jeg, og hvordan bør jeg drepe deg for så å overta jobben din?

6860110[/snapback]

 

hmm.. jobber på solsiden i trondheim ..du søker til meg og vis du dreper meg så får du ikke jobben :tease:

 

EDIT: kardus har en mye høyere innkjøps pris enn resten av SM sine snuser derfor er den dyrere... men det er forsatt

fri prissetting av snus i norge men staten krever sitt :mad:

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...