Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenkt å be ei vennine av meg om og kjøpe snus til meg, hva er best og begynne med? har snust en gang før..

ikke porsjon!

 

general, løs? funker den?

 

er noob på dette med snus, men ett sted må man jo begynne :cool:

6864689[/snapback]

start med röda lacket.. Den er ekstremt lett å bake, så når du får litt tek så gå over til general :) også kan du prøve deg litt ut.. :)

Lenke til kommentar
tenkt å be ei vennine av meg om og kjøpe snus til meg, hva er best og begynne med? har snust en gang før..

ikke porsjon!

 

general, løs? funker den?

 

er noob på dette med snus, men ett sted må man jo begynne :cool:

6864689[/snapback]

Ikke begynn.

 

Men om du er helt sikker er General et greit valg, ja.

 

Mange nybegynnere bruker Röda Läcket, fordi denne er latterlig enkel å bake.

 

Du kan også være litt unormal og begynne med Grovsnus, som i mine øyne viser en mer avansert snusbruker enn normale General.

 

Skruf er i mine øyne også godt, men det er det mange som er uenige.

 

Liker du litt smak kan du prøve Göteborgs Rapé. Du har også Probe Whiskey, men denne har en såpass spesiell smak at jeg ikke vil anbefale deg å kjøpe denne for en hel uke, eller om du ikke har råd til å kaste den. Noen elsker den, andre hater den.

Lenke til kommentar
Jobber du på 7/11 vedsiden av den kirken på solsiden eller Panzerhansa?

6864602[/snapback]

 

det er ingen kirke eller 7/11 PÅ solsiden

6864718[/snapback]

 

Jooo, borte ved Druen og alle de resturantene.

6865205[/snapback]

 

dette bynner å bli veldig off-topic men hvor i H**** er kirka og 7/11 på solsiden.. nærmeste kirke og 7/11 er øvre bakkeland altså ikke på solsiden

Lenke til kommentar
Jobber du på 7/11 vedsiden av den kirken på solsiden eller Panzerhansa?

6864602[/snapback]

 

det er ingen kirke eller 7/11 PÅ solsiden

6864718[/snapback]

 

Jooo, borte ved Druen og alle de resturantene.

6865205[/snapback]

 

dette bynner å bli veldig off-topic men hvor i H**** er kirka og 7/11 på solsiden.. nærmeste kirke og 7/11 er øvre bakkeland altså ikke på solsiden

6865844[/snapback]

 

Hehe, jeg sjekker imorgen. Kompisen min vet adressen. ;)

Lenke til kommentar
:eek: Du kan sende snusen til meg... har ikke hatt snus på snart en uke grunnet lite penger... :cry:

Avhengig... ? hell yeah! angrer? Hell no! no ønske om å slutte? Maybe :hmm:

6866218[/snapback]

da kan du jo prøve og slutte helt av. slutter pga lærlingetid, bil som må ha bensin, og et sunnere liv

6866249[/snapback]

 

Holdt meg jo uten snus i 2 mnd da.. :thumbup:

Men under en fest så var mine 2mnd snusfri hverdag borte å rett tilbake på boksen :no:

 

EDIT: Men du sier noe der... Kan jo prøve... :)

holder jo på å forandre en del ting i livet så kan jeg vel likegodt ta 2 fluer i en smekk :p

Endret av dask
Lenke til kommentar

ja, var på god vei til og slutte flerer ganger men så fucka ting seg opp i livet mitt men nå er ting jævlig bra så da tenkte jeg at jeg kune liksågodt slutte nå som jeg har det bra og ikke iriiterer meg og bekymrer meg over noe,. det er det jeg bruker mest snus for.

hentet endel insporasjon på ung.no

Lenke til kommentar
holder på og slutte og snuse. har hatt en boks i 4 dager nå og den er halvfull. normalt bruker jeg en på 3 dager.

noen som har tips osv for og gjennomføre dette fullt ut?

er veldig avhengig

6866206[/snapback]

 

Leste i sånn blad, du kan ha snusen i mindre og gjøre den mindre tilgjenglig. Når tilgjengligheten minker, og du er i sluttfasen, gidder du antageligvis ikke stresse for å finne den frem og du blir lei.

 

Du burde kanskje bytte merke også. Dersom du bestemmer deg for at du feks skal snuse fire bokser før du slutter helt (sjokkslutting er aldri bra), kan du ta fire forskjellige merker, og feks så kan den siste boksen være hvite porsjoner, eller små porsjoner.

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar
tenkt å be ei vennine av meg om og kjøpe snus til meg, hva er best og begynne med? har snust en gang før..

ikke porsjon!

 

general, løs? funker den?

 

er noob på dette med snus, men ett sted må man jo begynne :cool:

6864689[/snapback]

 

Jeg ville begynt med røda lacket løs. Har faktigst en i nå. Den er ganske god på smak å lukt. Og vanvittig lett å bake. Men det som er dumt er at den smelter i munnen vis du har den forlenge, og da får du en ekkel smak. Men en utmerket nybebynner snus :)

Lenke til kommentar

Gikk da til innkjøp av en boks Kardus, svei godt på kontoen med 75 kr, men jeg måtte jo prøve.

 

Førsteinntrykket etter å ha åpnet den vakre boksen var at dette lignet veldig på Timberwolf, bare litt mer leirete. Lukta var god, smaken ganske nøytral og effekten her kan nesten måle seg med Skruf Stärk porsjon.

 

Alt i alt er jeg meget fornøyd, og skal vurdere muligheten for en rull neste gang jeg er over grensa :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...