Gå til innhold

Post ditt pepperkakehus!


mushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK. her er bakgrunnshistorien til pepperkake-huset mitt:

Jeg og kjæresten min hadde vært på besøk hos noen som hadde så fint pepperkake-hus. Vi tenkte at siden vi ikke har noen blueprints kjøper vi en pakke ferdig med alle delene på meny, og mekker sammen selv. Vi kom hjem, og merkelig nok, var alle delene intakte. Egentlig skal man bruke knekk (brent sukker) til å lime sammen hus med. Også har vi meg som er litt pinglete og som tror hun er lur, og bruker melis. Det skal også taes med i tegninga at melisen gikk ut på dato i 03, men den smakte sånn ca ok, og det var langt til butikken.

 

ALDRI MEKK HUS MED MELIS.

 

Det gikk sykt dårlig. Først brakk en av langsidene, og vi måtte begynne å styre med liming sammen igjen av delene som var øndelagt og hårføner for å få det stivt. Tror t.o.m. den var en tur innom kjøleskapet for å tørke fortere. Etter en times arbeid og holding fikk vi limt sammen de store kortsidene og taket. Var bare kortsidene igjen, som måtte lirkes under taket og på plass. Det gikk altså, som dere kanskje skjønner: rett til hælvete. Hele huset falt sammen, det bare kolapset! bitene knakk og det var like før jeg begynnte å grine. Lappen med "jul i Afganistan" på er for at ikke alle skal tro at vi faktisk brukte nesten TO TIMER på huset, og er helt udugelige som snekkere. :thumbdown:

 

Til alle som likte "huset": tusen takk :D

Endret av mushi
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...