Gå til innhold

Post ditt pepperkakehus!


mushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådstarter:

Hvorfor er det bilde av noen fisker?

7514159[/snapback]

Denne tråden er over ett år gammel. Bildene av huset er borte og jeg har lagt inn andre bilder, som tydligvis har tatt plassen til husets på photobucket.

 

Bildene av huset er borte, siden jeg hadde en hdd-krasj.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Me too  :whistle:

7549272[/snapback]

Vannkjølt pepperkakehus - det er saker, det!

 

For dere som slår istykker pepperkakehusene.....fy!

 

Detta året skal jeg ta knekken på det pepperkakehuset søstra lager med rakett......film kommer :)

7549277[/snapback]

Da må du for all del ikke glemme å ta av all Non Stop-en som måtte være på der! Uansett: kan du ikke finne på noe annet gøy å sprenge? Pyntet pepperkakehus er en utrolig stor gastronomisk nytelse, og burde _ikke_ sprenges i luften!

 

Endret: Dersom du likevel skulle være så dum/smakløs og sprenge det, vil jeg gjerne se filmen! Post en link her!

 

Dessuten - du sier det er din søsters hus du skal sprenge. Betyr det at du har ditt eget hus som du kan gomle på selv? Isåfall: konge prosjekt!! :!:

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Bla bla bla, her kommer mitt hus rett ut av 2006.

 

 

 

 

Glasur er tingen!

 

 

Og ja, det er tatt med en gammel ekkel mobil (ville ikke utsette huset for noen sterk blitz da det lett kunne betydd slutten for et slikt fint hus), så ikke klag på kvaliteten.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Goscinny

Da må du for all del ikke glemme å ta av all Non Stop-en som måtte være på der! Uansett: kan du ikke finne på noe annet gøy å sprenge? Pyntet pepperkakehus er en utrolig stor gastronomisk nytelse, og burde _ikke_ sprenges i luften!

 

Endret: Dersom du likevel skulle være så dum/smakløs og sprenge det, vil jeg gjerne se filmen! Post en link her!

 

Dessuten - du sier det er din søsters hus du skal sprenge. Betyr det at du har ditt eget hus som du kan gomle på selv? Isåfall: konge prosjekt!! laugh.gif

 

Goscinny wink.gif

 

 

Har ikke eget nei, men kan jo klistre på noen non stop uttapå kabinettet :!:

Og uansett skal det ikke sprenges så hele stua går med da, blir vel mer så det detter sammen.....men med mer kraft enn en hammer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...