Gå til innhold

Ati radeon x1800 xt funker jo utrolig dårlig.


Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom tråd.

Folk her savner trådstarter, men jeg tror neppe jeg hadde dukket opp selv etter så mye pepper..

Kompisen han må enten være verdens beste kompis eller verdens dummeste. Vi får krysse fingrene for det første.

Resten er er komentert opp og ned i det uendelig så jeg orker ikke gjenta det samme på nytt. Nå er jeg flirfull og glad, natta :)

Lenke til kommentar
Nå har taperen allerede redigert det innleget som han skrev for en liten stund siden til x1800xt, hvor det sto at han netopp hadde skaffet seg et x1800xl.

5141245[/snapback]

Ser ut som han følger min anmodning. ("Keep it coming!")

Det neste blir at han fant den rekende i fjæra...

5141327[/snapback]

OFF T:

Fra Nordnorge :dribble:

ON T

Vi venter i spenning nå på en god score!

Lenke til kommentar

ærlig talt... hvorfor driver alle og vaser om at det er fiksa i photoshop osv.? jeg tror han jeg at han har et 1800xt fordi har en kammerat som har det og...

 

velidg fit kort foresten... er ikke mye vifte støy, ca like mye som 7800gt har..

 

skal spørre om og få kjøre 3dmark05 på korte hans men han sitter 24/7 og gamer wow,farcry osv :hrm:

 

skal prøve og få noen screens av det i løpe av de neste dagene

Lenke til kommentar
sikker på at du ikke forveksler med x1800XL, da?

5142266[/snapback]

Han har jo redigert posten sin hvor han spurte om drivere til x1800XL... Der sier han hat han har et x1800XT

 

Han er definitivt en stot løgner...

 

Men han kan jo komme med bilder av kortet fysisk, samt poste 3DMark05 resultater online...

Lenke til kommentar

Den saken er bør være ferdig nå. Gutten har ikke dette kortet da det er umulig men prøver å skryte på seg litt noe som er veldig dumt på dette forumet. Spesiellt om man ikke vet hva man begir seg ut på.

 

Det er blitt bevist opptill flere ganger at han lyver. Og om det kommer et screenshot av 3dmark så ligger vel paint i bakgrunnen der også.

 

At noen fremdeles tror på ham er jo litt komiskt men men. Sånn er det jo. Noen er mer lettlurt enn andre.

Lenke til kommentar

startet en lignenende tråd før, om mitt Gainward GeForce 7800 GT. Noe er veldig feil, bytta fra et Radeon x600 PRO 256Mb (hadde 1200 i 3DMark05). Kjørte GT`n - fikk ~5600 :hrm: Har lagt inn alle inn alle nye drivere, som chipset, ForceWare osv.

 

Noen som aner hva som kan være feil? Se min specc.

 

 

- I FORHOLD TIL TRÅDSTARTER ER DET JEG SKRIVER SANT- (JA JEG KAN LEGGE OPP BILDE )¤#=&¤#=&) - (og ja, jeg vet at dette passer veldig dårlig under denne tråden.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...