Gå til innhold

Ati radeon x1800 xt funker jo utrolig dårlig.


Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil si han har gitt kortet til feil person....  :hrm:

 

Hva med å si Stoolman det?

5136736[/snapback]

 

Jepp... stoolman er klar.. Cascaden formelig rister av forventninger.. Hvis du vil bytte, kan jeg gi deg et splitter nytt uåpnet Asus 7800GTX og litt i mellom..

Du kan ringe meg på 450 83781 eller sende en mail til stoolman at gmail .com

 

Da kan jeg garantere at det blir ytelsestesting..

Forresten.. jeg vet at de betadriverene virkelig sliter..

 

Har testet en ny Pentium M i dag.. og det ser meget lovende ut.. Greide 3,1 GHz på luft med (følg med nå) DEN LILLE FISLEKJØLEREN SOM FØLGER MED ADAPTERET!

 

Og som om ikke det var nok.... på bare 1,48V!

 

Har et P4GD1 kort klart.. så det er bare å ringe meg!! ASUS kortet ligger klar og venter... du vil i såfall ikke angre... samt at alle på denne kanalen vil finne ut hva ATI har å fare med denne gangen...

 

DET HADDE VÆRT SÅ USANNSYNLIG FETT OM DU RINGTE!!!!!

Lenke til kommentar

Hohoo. Dere (vi) hw.no-geeker er og blir gale. :!:

Oppstyr og nesten kjølhaling av uvitende tullinger med altfor rått skjermkort for deres eget beste. :!:

Glad jeg har kommet litt over sånt. Selv om jeg går å sikler på PC-oppgradering, vannkjøling, raptor-disk og alt mulig rart.

 

Gi det forbanna kortet til Stoolman. Jeg vil se noen syke kjøleanordninger og stooore 3dmark-tall. :devil::thumbs::fun::dribble::eek::sick::omg::w00t:

Endret av maedox
Lenke til kommentar

"Yonaz Postet: 07/11-2005 : 22:18

 

Heisann! smile.gif

Har akkurat fått meg Ati radeon x1800 xl , men finner ikke drivere til korte har leita etter driver siden kl 5 lasta ned alle slags driver på ati.com osv men ingen av de funker sad.gif .

Noen som veit hvor jeg får lasta ned driver som funker til korte!?"

 

 

sier meg at han liker å leke

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg kjøpte meg et nytt skjermkort i dag, men sliter litt med å finne riktige drivere. Har nå et Radeon X1900XXXT Hardcore Ed. Golden Sample Goes Like Hell PE TOP, men ingen av driverne jeg har prøvd viser riktig navn på skjermkortet mitt.

 

 

Og, forresten, det hakker litt når jeg spiller Quake 2, hvorfor det?

post-33415-1131670436_thumb.jpg

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

hehe den siste der va faktisk litt bra ;) nei tror egentlig grunnen rett å slett at du bruker uber1337 87.34 Betadriverne til Nvidia-prøv med noen Sis drivere så skal jeg love deg at ting går smooth2k. tror egentlig trådstarter kommer til å logge seg fra dette forumet for en lang tid, når han våkner opp i morgen og tror han hadde det så morsomt med å kødde litt rondt med paint skillsene sine .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...