Gå til innhold

Ati radeon x1800 xt funker jo utrolig dårlig.


Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke uttale meg om trådstarter kødder eller ikke, men etter et kjappt søk på prisguiden så finner jeg flere steder som har x1800 xl på lager.

 

Bl.a her : x1800 xl på lager :)

5139436[/snapback]

 

Jo, det har den vært en smålig stund nå, men trådstarter påstår han har et X1800XT i hende. (Pluss at han har fått det gratis)

5139457[/snapback]

 

Å ja faen :blush:

 

Ja da skjønner jeg at de fleste mener dette er kødd. (inklusive meg nå da :roll: )

Lenke til kommentar
ok , tar og laster ned 3dmark i morra så skal jeg vise derre ;)

5139376[/snapback]

Kan ikke du heller ta å nappe det råe skjermkortet ut av pc'en din og ta et bilde av det?

Ta et bilde av eska i samme slengen.

 

Edit:Noen som har lest innleggene til trådstarter? (da mener jeg alle innleg i dette forumet). Ingen tvil om at det er en løgner vi har med å gjøre her. Gutten har jo forskjellig pc og skjermkort fra uke til uke. :nei:

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Hei!

Har hat Ati radeon x1800 xt nå i 4 dager og i cs 1,6 er det små lagg kun ved online spilling eller hvert 10 sec kommer det ekstrem lagg og fpsen ligger på 98-100 med ati 5.11 og amd 3800 x2 .

Jeg har formatert 4 ganger i dag , instalert chipset driver , lasta ned de nyeste oppdateringene ,

Noen som veit hvordan jeg fikser det!?

like før jeg bytter tilbake til 7800 gt.

5136465[/snapback]

 

LOL! Ekstremt lagg faktisk! øyet klarer bare å registrere 24 fps. (var vel det i følge hukomelsen min). + at refreshraten på svært mange skjermer er på 75HZ, noe som betyr at du ikke vil få bruk for fps høyere en 75 derfor kan du bare skru på vertical sync!

3800+ er nok den komponenten du må klandre siden cs 1.6 er nesten bare cpu limited. Pga svært dårlig grafikk, vil ikke gpu bruke mer en noen få prosent av sinn kraft! :thumbup:

+ at x1800 ikke er beregnet for å få lage så dårlig grafikk. :!:

med vertical sync som låser fps'en på 75 fps maks vil du få bedre glid enn med en fps rundt 98-100! :yes:

5136583[/snapback]

 

Okay.. nu spørr jeg.. har du noen gang spilt cs med 100 fps, og med 24 fps?.. folk som spiller cs merker fps drop når fpsen går ned til 90.. og øyet klarer faktisk å registrere 240 fps.. og btw.. man får ont i hodet av 75 hz.. personlig klarer jeg ikke cs når jeg ikke har 100hz..ting glir ikke like bra det kan æ låve dæ.. 3800+ X2 skal klare 1.6 med øyne igjen... og x1800xt har ikke fått forbudt om å lagge når den skal kjøre eldre spill.. det er det dummest jeg har hørt.. selv har jeg X800XT PE og jeg kjører 1.6 med 100 fps konstant..

OT: problemet kan muligens ligge i driverne.. er ikke helt sikker på om ati har kommet med optimale drivere til 1800 serien enda.. men prøv å reinstalere driverne.. avinstaler de gamle og bruk driver cleaner for å fjerne rester og slikt.. deretter legger du inn de nye driverne ... lykke til:)

Lenke til kommentar

LOL, syk tråd, spes. den grisen!

 

Gleder meg til 3dmark res. i morgen :whistle: Ta et bilde av kortet og esken i samme slengen, da :D

 

Neida, tror ikke akkurat på trådstarter, men jeg kan ikke være 100% sikker, det er jo vanskeligere å fake 3dmark-bilde enn det han har gjort til nå, blir morosomt å se!

Lenke til kommentar
LOL! Ekstremt lagg faktisk! øyet klarer bare å registrere 24 fps. (var vel det i følge hukomelsen min). + at refreshraten på svært mange skjermer er på 75HZ, noe som betyr at du ikke vil få bruk for fps høyere en 75 derfor kan du bare skru på vertical sync!

3800+ er nok den komponenten du må klandre siden cs 1.6 er nesten bare cpu limited. Pga svært dårlig grafikk, vil ikke gpu bruke mer en noen få prosent av sinn kraft! :thumbup:

+ at x1800 ikke er beregnet for å få lage så dårlig grafikk. :!:

med vertical sync som låser fps'en på 75 fps maks vil du få bedre glid enn med en fps rundt 98-100! :yes:

 

 

Jeg tror dette er det aller dummeste jeg har lest på veldig lenge nå. Men det kan hende jeg misforsto, for halvparten av teksten er jo ikke leselig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...