Gå til innhold

Ati radeon x1800 xt funker jo utrolig dårlig.


Yonaz

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hat Ati radeon x1800 xt nå i 4 dager og i cs 1,6 er det små lagg kun ved online spilling eller hvert 10 sec kommer det ekstrem lagg og fpsen ligger på 98-100 med ati 5.11 og amd 3800 x2 .

Jeg har formatert 4 ganger i dag , instalert chipset driver , lasta ned de nyeste oppdateringene ,

Noen som veit hvordan jeg fikser det!?

like før jeg bytter tilbake til 7800 gt.

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor i all verdan har du fått tak i det kortet? er litt vanskelig og hjelpe i og med at du er den eneste som har det kortet :yes:

 

men prøv og instalere gamlere drivere. 5.10 eller noen andre.

 

så er du også forplikta til og poste resulteter, OC, lydnivå og helst bilder.

 

hvis du ikke bare er full av fan og tuller med oss?

Lenke til kommentar

nei det har jeg ikke etter som at jeg kun gamer cs 1,6 og det er det eneste jeg gjør nå jeg sitter på pcen , så noen som har noen annelse om hva jeg må gjøre for og fikse laggen!?

 

med de første beta drivern var det jo helt håpløst og game cs 1,6 da lagga jeg bortover pa lan oxo , men med 5.11 drivern fiksa det seg litt men fortsatt ekstremt laggy blir faktisk bare hvere og hvere.

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar
Hei!

Har hat Ati radeon x1800 xt nå i 4 dager og i cs 1,6 er det små lagg kun ved online spilling eller hvert 10 sec kommer det ekstrem lagg og fpsen ligger på 98-100 med ati 5.11 og amd 3800 x2 .

Jeg har formatert 4 ganger i dag , instalert chipset driver , lasta ned de nyeste oppdateringene ,

Noen som veit hvordan jeg fikser det!?

like før jeg bytter tilbake til 7800 gt.

5136465[/snapback]

 

LOL! Ekstremt lagg faktisk! øyet klarer bare å registrere 24 fps. (var vel det i følge hukomelsen min). + at refreshraten på svært mange skjermer er på 75HZ, noe som betyr at du ikke vil få bruk for fps høyere en 75 derfor kan du bare skru på vertical sync!

3800+ er nok den komponenten du må klandre siden cs 1.6 er nesten bare cpu limited. Pga svært dårlig grafikk, vil ikke gpu bruke mer en noen få prosent av sinn kraft! :thumbup:

+ at x1800 ikke er beregnet for å få lage så dårlig grafikk. :!:

med vertical sync som låser fps'en på 75 fps maks vil du få bedre glid enn med en fps rundt 98-100! :yes:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Er det bare jeg somm ikke tror på dette i det helt tatt?, han får x1800xt av en kammerat for kunn å spille cs 1.6

 

Jeg sitter nå å spiller 1.6 på tnt2 riva tuner 16 mb uten problemer, å det kortet er helt gratis, ikke vært en skeit.

 

Skeptisk av natur ja  :hmm:

5136562[/snapback]

 

 

skjønner godt at du er skeptisk , men jeg har korte pga det har avivo farger som gir en jevla mye skarper farger en gamle ati kort.

Lenke til kommentar
Hei!

Har hat Ati radeon x1800 xt nå i 4 dager og i cs 1,6 er det små lagg kun ved online spilling eller hvert 10 sec kommer det ekstrem lagg og fpsen ligger på 98-100 med ati 5.11 og amd 3800 x2 .

Jeg har formatert 4 ganger i dag , instalert chipset driver , lasta ned de nyeste oppdateringene ,

Noen som veit hvordan jeg fikser det!?

like før jeg bytter tilbake til 7800 gt.

5136465[/snapback]

 

LOL! Ekstremt lagg faktisk! øyet klarer bare å registrere 24 fps. (var vel det i følge hukomelsen min). + at refreshraten på svært mange skjermer er på 75HZ, noe som betyr at du ikke vil få bruk for fps høyere en 75 derfor kan du bare skru på vertical sync!

3800+ er nok den komponenten du må klandre siden cs 1.6 er nesten bare cpu limited. Pga svært dårlig grafikk, vil ikke gpu bruke mer en noen få prosent av sinn kraft! :thumbup:

+ at x1800 ikke er beregnet for å få lage så dårlig grafikk. :!:

med vertical sync som låser fps'en på 75 fps maks vil du få bedre glid enn med en fps rundt 98-100! :yes:

5136583[/snapback]

 

hm kamerat , har ikke noe problem med fpsen men med at fyren min plutselig stoper opp , noe som gjør det umulig og game cs.

Lenke til kommentar
Da er du blitt lurt

5136548[/snapback]

hvor for skulle jeg bli lurt!? fikk korte uåpna.

5136585[/snapback]

 

Trudde ikke xt kortet var på lager enda :hmm:

Men har du prøvd noen av omega sine drivere? www.omegadrivers.net

5136616[/snapback]

jepp , de driverne funka ikke , har prøvd omega , dna , ngo men ingen av de støtta skjermkorte mitt .

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...