Gå til innhold

Åndenes makt på Tv-norge


Anbefalte innlegg

ohhhh... lysbryter-spøkelse :p

hehe..vet!! har hørt at når spøkelse blir shikkeli sinna så slår de av tv også.. :ohmy:;)

 

har faktisk en sinsykt dom kis i klassen som sier at han å en kompis, møtte et spøkelse på tivoli, å de ble beste kompiser.. å d værste er at han kødder ikke..

å vi går i 10ende liksom..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres ikke ut som den smarteste kniven i skuffen ... jeg trur han kødder, og at han gjør det for oppmerksomhetens skyld...

ja..

OT: han snakker jo om at mora hans er dø å da, men faan d er hu jo ikke..

sikker på at du ville flirt dæ ihjel vis du har sjett han..:p både på utsende å d indre..;):p

Lenke til kommentar
høres ikke ut som den smarteste kniven i skuffen ... jeg trur han kødder, og at han gjør det for oppmerksomhetens skyld...

ja..

OT: han snakker jo om at mora hans er dø å da, men faan d er hu jo ikke..

sikker på at du ville flirt dæ ihjel vis du har sjett han..:p både på utsende å d indre..;):p

ikke så pent å snakke dritt om han da. han kan jo ha psykiske problemer eller noe slikt som gjør at han ikke kan noe for det

Lenke til kommentar
høres ikke ut som den smarteste kniven i skuffen ... jeg trur han kødder, og at han gjør det for oppmerksomhetens skyld...

ja..

OT: han snakker jo om at mora hans er dø å da, men faan d er hu jo ikke..

sikker på at du ville flirt dæ ihjel vis du har sjett han..:p både på utsende å d indre..;):p

ikke så pent å snakke dritt om han da. han kan jo ha psykiske problemer eller noe slikt som gjør at han ikke kan noe for det

nei, d er ikke noe galt me han..(tenker på sykdommer eller noe sånn)

vi var faktisk kompiser en stund å.. men hallo?? nå har jo han begynt å bare snakke dritt om alt å alle, å tror han liksom går i 3.videregående mens vi går i 5.klassen..

vet at jeg ikke bør snakke stykt om han, men d er jævli vanskeli når han bare snakker stygt om meg..

 

menmen, nok offtopic-prat her nå..:p

Lenke til kommentar
høres ikke ut som den smarteste kniven i skuffen ... jeg trur han kødder, og at han gjør det for oppmerksomhetens skyld...

ja..

OT: han snakker jo om at mora hans er dø å da, men faan d er hu jo ikke..

sikker på at du ville flirt dæ ihjel vis du har sjett han..:p både på utsende å d indre..;):p

ikke så pent å snakke dritt om han da. han kan jo ha psykiske problemer eller noe slikt som gjør at han ikke kan noe for det

nei, d er ikke noe galt me han..(tenker på sykdommer eller noe sånn)

vi var faktisk kompiser en stund å.. men hallo?? nå har jo han begynt å bare snakke dritt om alt å alle, å tror han liksom går i 3.videregående mens vi går i 5.klassen..

vet at jeg ikke bør snakke stykt om han, men d er jævli vanskeli når han bare snakker stygt om meg..

 

menmen, nok offtopic-prat her nå..:p

de fleste i 10 og niende gjør jo alt for å være kul :)

Lenke til kommentar
Men hvorfor klarer de aldri å registrere og dokumentere sånne ting under kontrollerte omgivelser?

Det er jeg litt kritisk til også; det er jo tusenvis av historier om ting som blir revet ned av vegger, kastes gjennom rommet o.l, men jeg har aldri sett noe slikt filmet på noen måte. Man skulle jo tro at det ville være svært interessant å rigge opp noen kameraer som tok opp kontinuerlig på steder som er 'plaget' med slike ting.

 

Kanskje det bare er inne i hodet til de som opplever det ;)

 

Jeg er litt fascinert av slike fenomen, men samtidig er det nok mye humbug ute og går.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg har begynt å tro litt på det greiene jeg :blush: Mest fordi når det kommer en klarsynt og vet ingen ting og plukker opp info som viser seg å være nærmest 100% riktig så må det jo være noe.

 

Pluss at det skjer jo ting mens tv-norge er der også, var for 3 ganger siden blir det vel, hvis man regner med den i dag.

 

Da det var en vifte eller no på veggen/taket som slo seg på mens hu klarsynte var der.

 

Kan jo godt hende at alt er fake og filmtriks og skuespill, men når man ser tilbake på den serien hvor de klarsynte hjalp politiet i div. saker. Er jo bare utrolig hva de fant ut av ting, ting som ikke var offentlig gjort og ting som kunne gi politiet noe de kunne undersøke nærmere o.s.v

 

Så min konklusjon er at det må være noe uforklarlig der ute og at det er ting der som skjuler seg. ALtså i begge serier kan man jo si at de klarsynte prater med de døde, og det er de døde de får svar fra, så noe må det jo være

Lenke til kommentar

Mange her som sier at de ikke "tror" på "sånne ting". At programmet bare er juks, alle "faker" og later som, og at alt er planlagt fra første dag.

 

Dette synes eg er trangsynt. For å være ærlig. Nå vil eg bare si at selve programmet "Åndenes Makt" ikke akkurat er kilden for sanne beretninger, MEN eg vil ikke kalle alt en løgn/oppspinn for det om.

 

Prøv med et åpent sinn i stede for. Rart hvor mye det finnes mellom himmel og jord. :thumbup:

 

Men episoden i dag synes eg var litt... merkelig? Alt dette med det elektriske kan tross alt forklares på en eller annen måte. Lukta synes eg kanskje godt kunne vært undersøkt litt bedre(døde rotter i veggen?). Det var tross alt ikke akkurat et nytt hus :) Ellers var det kanskje litt mange "energier" i dette huset?

 

Men ellers et greit program. Underholdning synes eg det er, men ikke akkurat et leksikon eller faktaprogram?

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg har begynt å tro litt på det greiene jeg :blush: Mest fordi når det kommer en klarsynt og vet ingen ting og plukker opp info som viser seg å være nærmest 100% riktig så må det jo være noe.

 

Pluss at det skjer jo ting mens tv-norge er der også, var for 3 ganger siden blir det vel, hvis man regner med den i dag.

 

Da det var en vifte eller no på veggen/taket som slo seg på mens hu klarsynte var der.

 

Kan jo godt hende at alt er fake og filmtriks og skuespill, men når man ser tilbake på den serien hvor de klarsynte hjalp politiet i div. saker. Er jo bare utrolig hva de fant ut av ting, ting som ikke var offentlig gjort og ting som kunne gi politiet noe de kunne undersøke nærmere o.s.v

 

Så min konklusjon er at det må være noe uforklarlig der ute og at det er ting der som skjuler seg. ALtså i begge serier kan man jo si at de klarsynte prater med de døde, og det er de døde de får svar fra, så noe må det jo være

5016220[/snapback]

 

enig.. syns det var litt spooky når der toget kjørte ;) og den radiobilen..

 

men skjønner ikke hvorfor det sto en gruppe folk i kjelleren og så på hun som sov å vekket henne klokken 2 hver dag...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...