Gå til innhold

Åndenes makt på Tv-norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dagens episode virket litt tvilsom.. ettersom paret som satt i sofaen skiftet posisjon hele tiden og det var en fjærnkontroll til den viftesaken.. men ellers så tror jeg litt på det ettersom bland annet mamma har opplevd en del slike ting her hjemme..

 

men uansett fin søndagsunderholdning ;)

ja, helt enig :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det forige programmet var bare helt idiotisk. Det eneste som "virket" troverdig var hun klarsynte dama som visste alle de talla og slikt. Men noe sier meg at hele opplegget bare er bare oppspinn.

 

At katter har merkelig oppførsel er jo ikke noe nytt...

 

Det jeg ikke skjønner er hvordan hun klarsynte dama kunne vite så utrolig mye om stedet uten å ha blitt informert på forhånd. Jeg tar det hele med en klype salt uansett.

Lenke til kommentar
Jeg synes det forige programmet var bare helt idiotisk. Det eneste som "virket" troverdig var hun klarsynte dama som visste alle de talla og slikt. Men noe sier meg at hele opplegget bare er bare oppspinn.

 

At katter har merkelig oppførsel er jo ikke noe nytt...

 

Det jeg ikke skjønner er hvordan hun klarsynte dama kunne vite så utrolig mye om stedet uten å ha blitt informert på forhånd. Jeg tar det hele med en klype salt uansett.

sikker på at hun ikke viste så mye på forhånd da? ;)

 

synes den danske versionen var mere troverdig

Lenke til kommentar

Rare greier, har litt vanskelig for å tro at alle som er med på det bare finner på ting/spiller også. Men hva det er, er en annen sak :shrug:

 

Men hvorfor klarer de aldri å registrere og dokumentere sånne ting under kontrollerte omgivelser?

Det hadde vært en bedre idé om Tv norge innstallerte seg på et sånt sted i en litt lengre periode, med måleinstrumenter, autorisert personell etc etc istedenfor å bare ta noen enkle interjuver hos de det skjer hos og så komme med en "utdriver".

 

Hvis disse historiene er sanne hadde de jo da hatt muligehten til å bevise en sensasjon. Hvorfor benytter de ikke den? :hmm:

Lenke til kommentar
Rare greier, har litt vanskelig for å tro at alle som er med på det bare finner på ting/spiller også. Men hva det er, er en annen sak :shrug:

 

Men hvorfor klarer de aldri å registrere og dokumentere sånne ting under kontrollerte omgivelser?

Det hadde vært en bedre idé om Tv norge innstallerte seg på et sånt sted i en litt lengre periode, med måleinstrumenter, autorisert personell etc etc istedenfor å bare ta noen enkle interjuver hos de det skjer hos og så komme med en "utdriver".

 

Hvis disse historiene er sanne hadde de jo da hatt muligehten til å bevise en sensasjon. Hvorfor benytter de ikke den? :hmm:

Fordi det ikke finnes en sensasjon? :p

 

Nok et latterlig program som bare er ute etter å tjene penger og få sine 5 minutes of fame...

Lenke til kommentar
Makan til idiotisk program skal man lete lenge etter. :hrm:

:yes: jeg trur ikke på det sprøytet i det hele tatt.

 

Jeg trur 95% av alt det folk kaller spøkelser eller overnaturlige ting osv er ting man forestiller seg i sitt eget hode, de resterende 5% er ting man ikke kan forklare, men jeg trur det er ett logisk svar bak det også.

Lenke til kommentar

noen som har sett reklamen om neste episode da..?? da er d værtfall filmet "spøkelse" da..

 

jeg tror faktisk på d jeg, grunnen til d kan vell være at mange av de jeg kjenner har opplevd slike ting.. å bestekompisen min har opplevd MYE, å han lyger ikke ass, han er bare ikke sånn..

 

kan fortelle en liten scary historie han opplevde..(ps. han er LIVREDD for spøkelse å d der)

men han kom hjem om kvelden, å han va alene hjemme, så han skrudde på alle lysene, å gikk å på romme, å satte seg på datan..

så skulle han på dass,(dassen er på andre siden av huset) så var alle lysene i hele huset slått av, men ikke lyse på romme hans..jaja, tenkte han, å skrudde på alle lysene igjen.. så gikk han på dass, å når han var ferdig så var alle lysene slått av igjen(d på romme hans å), men ikke d på dass..

 

etter han kom ut på dassen så spurta han ned til meg, å ville ikke gå inn alene igjen..

 

dette er en historie av mange han har opplevd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...