Gå til innhold

Åndenes makt på Tv-norge


Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg har begynt å tro litt på det greiene jeg :blush: Mest fordi når det kommer en klarsynt og vet ingen ting og plukker opp info som viser seg å være nærmest 100% riktig så må det jo være noe.

 

Pluss at det skjer jo ting mens tv-norge er der også, var for 3 ganger siden blir det vel, hvis man regner med den i dag.

 

Da det var en vifte eller no på veggen/taket som slo seg på mens hu klarsynte var der.

 

Kan jo godt hende at alt er fake og filmtriks og skuespill, men når man ser tilbake på den serien hvor de klarsynte hjalp politiet i div. saker. Er jo bare utrolig hva de fant ut av ting, ting som ikke var offentlig gjort og ting som kunne gi politiet noe de kunne undersøke nærmere o.s.v

 

Så min konklusjon er at det må være noe uforklarlig der ute og at det er ting der som skjuler seg. ALtså i begge serier kan man jo si at de klarsynte prater med de døde, og det er de døde de får svar fra, så noe må det jo være

5016220[/snapback]

 

 

At alt skulle være "fake og filmtriks og skuespill" anser jeg som nesten like usannsynlig som at det skulle være "spøkelser".

 

Alle disse familene, gamle, barn etc skulle kunne sitte å spille på løgn og samtidig holde seg så naturlige, alle Tv folkene, samt alle "mediene" skulle stå og være med på samme bløffen?

Det hadde knapt vært mulig å få til, bare tenk litt etter.. Dessuten tror jeg neppe Tv Norge hadde tatt sjansen på noe slikt. Det ville antakelig satt hele kanalens eksistens på spill om det ble avslørt at de prøvde lage seriøse dokumentarer basert på bløff. Og avslørt hadde det ganske sikkert blitt.

 

Det har vært mange sånne historier opp gjennom tidene, og jeg regner med at det noen ganger dreier seg om ekte hendelser.

Ånder som er igjen etter avdøde tror jeg ikke så mye på, selv om man ikke kan avskrive noe.

Tror det har naturlig forklaringer som feks:

At det har med sterke energier fra disse avdødes underbevissthet, som griper inn på en eller måte på tvers av tidslinjer uten at de selv er det bevisst (altså at det kommer fra dem mens de fremdeles er i live). Disse mediene har da muligens evnen til å sanse disse energiene bedre enn folks flest.

Tidsfaktoren kan man jo regne med er begrensning som oppfattes av den menneskelige logikk og måte å oppfatte virkeligheten på. ..noe sånt :hm:

 

Men stiller likevel igjen spørmålet med hvorfor det ikke forsøkes gjøres mer for å dokumetere det som skjer. Det burde jo ikke være vanskelig- når man så forrige episode lå jo alt til rette for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At alt skulle være "fake og filmtriks og skuespill" anser jeg som nesten like usannsynlig som at det skulle være "spøkelser".

 

Alle disse familene, gamle, barn etc skulle kunne sitte å spille på løgn  og samtidig holde seg så naturlige, alle Tv folkene, samt alle "mediene" skulle stå og være med på samme bløffen?

Det hadde knapt vært mulig å få til, bare tenk litt etter.. Dessuten tror jeg neppe Tv Norge hadde tatt sjansen på noe slikt. Det ville antakelig satt hele kanalens eksistens på spill om det ble avslørt at de prøvde lage seriøse dokumentarer basert på bløff. Og avslørt hadde det ganske sikkert blitt.

 

Det har vært mange sånne historier opp gjennom tidene, og jeg regner med at det noen ganger dreier seg om ekte hendelser.

Ånder som er igjen etter avdøde tror jeg ikke så mye på, selv om man ikke kan avskrive noe.

Tror det har naturlig forklaringer som feks:

At det har med sterke energier fra disse avdødes underbevissthet, som griper inn på en eller måte på tvers av tidslinjer uten at de selv er det bevisst (altså at det kommer fra dem mens de fremdeles er i live). Disse mediene har da muligens evnen til å sanse disse energiene bedre enn folks flest.

Tidsfaktoren kan man jo regne med er begrensning som oppfattes av den  menneskelige logikk og måte å oppfatte virkeligheten på.  ..noe sånt  :hm:

 

Men stiller likevel igjen spørmålet med hvorfor det ikke forsøkes gjøres mer for å dokumetere det som skjer. Det burde jo ikke være vanskelig- når man så forrige episode lå jo alt til rette for det.

5023282[/snapback]

 

Hvis TV Norge hadde stilt seg på døren med en slant med penger, og spurt om jeg ville være med på og lage en " dokumentar" , bare hvis jeg ikke røpte dem.For og si det sånn, jeg hadde ikke nølt. Og når du sier det neppe er mulig at folk oppfører seg "naturlig", det finnes mange naturtalenter når det gjelder skuespill. Jeg mener dette en like stor bløff som Kristendommen, "gud" Jesus & co.

 

Det du sier at TV Norge ville gått dukken hvis de hadde blitt oppdaga, er godt mulig, men etter hva jeg har hørt var TV Norge nesten i underskudd. Så om dette var et "PR -stunt" vet jeg ikke. men jeg tror ikke på det. Heller tror jeg at det er naturlige forklaringer ikke ånder,sjeler eller energi fra eldre genrasjoner. En naturlig forklaring er at Helium reagerer med parpir (noe som ikke skjer, fant bare på noe :p ) , at det ikke er noe muffens, men enten skuespill eller en hemelig T-bane som får huset til og riste!

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Kan jo godt hende at alt er fake og filmtriks og skuespill,

5016220[/snapback]

 

 

At alt skulle være "fake og filmtriks og skuespill" anser jeg som nesten like usannsynlig som at det skulle være "spøkelser".

 

5023282[/snapback]

 

Håper du ikke trodde at jeg mente at det var filmtriks, for personlig tror det ikke er det. Skrev bare at: det kan hende det er det;)

Lenke til kommentar
At alt skulle være "fake og filmtriks og skuespill" anser jeg som nesten like usannsynlig som at det skulle være "spøkelser".

 

Alle disse familene, gamle, barn etc skulle kunne sitte å spille på løgn  og samtidig holde seg så naturlige, alle Tv folkene, samt alle "mediene" skulle stå og være med på samme bløffen?

Det hadde knapt vært mulig å få til, bare tenk litt etter.. Dessuten tror jeg neppe Tv Norge hadde tatt sjansen på noe slikt. Det ville antakelig satt hele kanalens eksistens på spill om det ble avslørt at de prøvde lage seriøse dokumentarer basert på bløff. Og avslørt hadde det ganske sikkert blitt.

 

Det har vært mange sånne historier opp gjennom tidene, og jeg regner med at det noen ganger dreier seg om ekte hendelser.

Ånder som er igjen etter avdøde tror jeg ikke så mye på, selv om man ikke kan avskrive noe.

Tror det har naturlig forklaringer som feks:

At det har med sterke energier fra disse avdødes underbevissthet, som griper inn på en eller måte på tvers av tidslinjer uten at de selv er det bevisst (altså at det kommer fra dem mens de fremdeles er i live). Disse mediene har da muligens evnen til å sanse disse energiene bedre enn folks flest.

Tidsfaktoren kan man jo regne med er begrensning som oppfattes av den  menneskelige logikk og måte å oppfatte virkeligheten på.  ..noe sånt  :hm:

 

Men stiller likevel igjen spørmålet med hvorfor det ikke forsøkes gjøres mer for å dokumetere det som skjer. Det burde jo ikke være vanskelig- når man så forrige episode lå jo alt til rette for det.

5023282[/snapback]

 

Hvis TV Norge hadde stilt seg på døren med en slant med penger, og spurt om jeg ville være med på og lage en " dokumentar" , bare hvis jeg ikke røpte dem.For og si det sånn, jeg hadde ikke nølt. Og når du sier det neppe er mulig at folk oppfører seg "naturlig", det finnes mange naturtalenter når det gjelder skuespill.

 

Utrolig hvor lite du (og leser)tenker etter :roll: . Her er det ikke snakk om EN mann man spør, her er det (som sagt) snakk om en haug med personer, familier barn etc

 

Står fast på at det er absurd å tro at alle disse er med på et spill..

Lenke til kommentar
Utrolig hvor lite du (og leser)tenker etter  :roll:  . Her er det ikke snakk om EN mann man spør, her er det (som sagt) snakk om en haug med personer, familier barn etc

 

Står fast på at det er absurd å tro at alle disse er med på et spill..

5026712[/snapback]

 

hehe, satte det litt på spissen. poenget var at jeg er bombe sikker på at det ikke skjer. hvis jeg ser at kongen, jens stoltenberg og otto jespersen står og dokumenterer dette, eller opplever det selv. Skal jeg heller være litt mer med,

men at det finnes "energi" fra døde personer; blir litt for Harry Potter aktig!

Lenke til kommentar
Koffer skulle alle lyge om det??

Og hvordan skulle alle spesielt barn klare og være helt neturlig under sending??

Eller har de øving med barna først??  :hmm:

5031518[/snapback]

 

Det kan jeg ikke svare på, har heller ikke tenkt og overbevise dere om hva som er rett og galt(etter min mening) , men jeg mener det er helt apsurd. Og det er kun for og trekke sere.

Lenke til kommentar
Utrolig hvor lite du (og leser)tenker etter  :roll:  . Her er det ikke snakk om EN mann man spør, her er det (som sagt) snakk om en haug med personer, familier barn etc

 

Står fast på at det er absurd å tro at alle disse er med på et spill..

5026712[/snapback]

 

hehe, satte det litt på spissen. poenget var at jeg er bombe sikker på at det ikke skjer. hvis jeg ser at kongen, jens stoltenberg og otto jespersen står og dokumenterer dette, eller opplever det selv. Skal jeg heller være litt mer med,

men at det finnes "energi" fra døde personer; blir litt for Harry Potter aktig!

5031499[/snapback]

 

Ok :thumbup: men jeg tror nok ikke så mange andre ville sagt ja - om Tv norge kom og spurte om de og hele famlien ville være med på en sånn bløff. Mange hadde nok sagt nei, og det hadde snart kommet for en dag om Tv Norge gikk rundt å spurte om å bløffe slik.

 

Da ville det vært mer sannsynlig at noen sa seg enig om å bløffe Tv Norge og kontaktet dem. Og så måtte Tv norge da igjen likevel spørre de mediene som bringes inn i saken om å være med på en bløff, nei det rimer ikke.

 

Mener du kan se at folka ikke sitter og dikter, det er for mange involvert i disse greiene også til det.

Jo jeg tror det skjer noe, men hva er ikke godt å si. Det sier jo alltid han programlederen på slutten også

Lenke til kommentar
hehe, satte det litt på spissen. poenget var at jeg er bombe sikker på at det ikke skjer. hvis jeg ser at kongen, jens stoltenberg og otto jespersen står og dokumenterer dette, eller opplever det selv. Skal jeg heller være litt mer med,

men at det finnes "energi" fra døde personer; blir litt for Harry Potter aktig!

5031499[/snapback]

 

Hvordan kan du være så utrolig sikker? Vet du for eksempel også om Gud er ekte eller ikke? Dette handler så klart om tro, og om du ikke tror, betyr det ikke at det ikke eksisterer. ;)

 

Og for å være ærlig, så ser eg ikke grunnen til at hverken Kongen, Jens Stoltenberg, og hvertfall ikke Otto Jespersen skulle kunne gjøre det mer troverdig. :D

 

Tror du ikke på vinden fordi du ikke kan se den?

Lenke til kommentar
hehe, satte det litt på spissen. poenget var at jeg er bombe sikker på at det ikke skjer. hvis jeg ser at kongen, jens stoltenberg og otto jespersen står og dokumenterer dette, eller opplever det selv. Skal jeg heller være litt mer med,

men at det finnes "energi" fra døde personer; blir litt for Harry Potter aktig!

5031499[/snapback]

 

Hvordan kan du være så utrolig sikker? Vet du for eksempel også om Gud er ekte eller ikke? Dette handler så klart om tro, og om du ikke tror, betyr det ikke at det ikke eksisterer. ;)

 

Og for å være ærlig, så ser eg ikke grunnen til at hverken Kongen, Jens Stoltenberg, og hvertfall ikke Otto Jespersen skulle kunne gjøre det mer troverdig. :D

 

Tror du ikke på vinden fordi du ikke kan se den?

5032768[/snapback]

 

som sagt tiligere satte jeg det på spissen, men om otto Jespersen hadde vært med. Ville ikke gjort det noe særlig mer troværdig nei :p

Som en sa over meg her, er at det finnes ikke noen skikkelig dokumentasjon for at det finnes. Bare Jalla greier.

 

og tror du på vinden bare på grunn av at du har hørt om den? ;)

Lenke til kommentar
som sagt tiligere satte jeg det på spissen, men om otto Jespersen hadde vært med. Ville ikke gjort det noe særlig mer troværdig nei :p

Som en sa over meg her, er at det finnes ikke noen skikkelig dokumentasjon for at det finnes. Bare Jalla greier.

 

og tror du på vinden bare på grunn av at du har hørt om den?  ;)

5034593[/snapback]

 

Nei, men eg vil tro kildene mine er troverdige ;)

Lenke til kommentar
Hvis TV Norge hadde stilt seg på døren med en slant med penger, og spurt om jeg ville være med på og lage en " dokumentar" , bare hvis jeg ikke røpte dem.For og si det sånn, jeg hadde ikke nølt. Og når du sier det neppe er mulig at folk oppfører seg "naturlig", det finnes mange naturtalenter når det gjelder skuespill. Jeg mener dette en like stor bløff som Kristendommen, "gud" Jesus & co.

 

Haha. Hva snakker du om mr_crazy? Tror du virkelig det?? :ermm:

 

Er så utrolig mange som her som ikke tror på det. Tipper at alle som ikke tror på det heller vil at verden skal være så enkel som mulig uten noen form for unaturlige ting. Er det ikke spennende med noe overnaturlig da?

Jeg selv tror på det og syntes det er skikkelig creapy. Jeg har også hørt flere sånne hendelser fra folk i familien min, og de tror jeg selvfølgelig på når dem mener det seriøst. TV-Norge lager ikke dette ut ifra ingenting vetu. Onkelen til en i klassen min jobbet med åndenes makt, og han mente at det var sant det som skjedde han også. Det er sikkert ganske enkelt å sitte der og si at dette bare er bullshit, men når dere selv får oppleve det, kan jeg love dere at dere endrer mening fort.

 

Det eneste som irriterer meg på Åndenes makt er at de ikke plasserer skjulte kameraer i huset slik noen nevnte tidligere i emnet. Hadde dem gjort det hadde dem kansje fått sett noen kule hendelser :)

 

En annen ting som er kult med å tro på det som skjer i åndenes makt, er at nesten ingen andre gjør det. :) Samtidig er det litt kult å vite at hvis de spøkelsene i åndenes makt er virkelige, så må det jo skje noe etter døden. Det er litt digg å vite :)

 

Så jeg tror på det som skjer i Åndenes makt. Noen fler som gjør det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...