Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg å møtes igjen, da! Blir nesten som nyforelska ;)

6624348[/snapback]

Jepp!

 

Argh! Død over ting som vanligvis bare kan fåes i utlandet, men allikevel har blitt importert hit til Norge. Jeg trodde jeg hadde fått tak i noe som ikke var mulig å få her til lands, men neida. :hrm: Foreløpig er det ikke noe problem, men hvis hun kjøper det selv før bursdagen sin... da får jeg nok en hektisk dag. Jeg får satse på å hviske og tiske litt, så får vi håpe hun utsetter handleturen med noen få dager, bare... I mellomtiden kan jeg jo sanke litt tips fra dere andre her, så kanskje det setter tankene i sving. Det kunne være praktisk i tilfelle hun tar handleturen fortere enn jeg hadde håpet på. Smykke, parfyme, kosedyr og fotoalbum er ikke nødvendig å foreslå.

Lenke til kommentar
Spør her jeg  :)

Ble nylig sammen med dama.. :D Og hun har bursdag snart, Hva skal jeg gi henne til bursdagen ? Har tenkt på kjede og smykker.. Men er litt for standard og litt kjedelig.. :hmm:  AnyOne?

6607923[/snapback]

 

ei eg har vert ilag med hadde alltid lyst på farga linser, så på bursdagen, hadde eg bestilt time til ho, så fekk ho en sånn time hos optiker, og fekk linser tilpassa etc, og fekk velge dei linsene ho ville =) + tok ho med på fin restaurant...+++..brukte ei formue den dagen..hehe..

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe min kjære et halsbånd etter at jeg har fått lønning :)

6626953[/snapback]

Halsbånd høres så .. doggiestyle ut :!:

 

Halssmykke :love: Sørg for at det er ett hun virkelig vil like.

 

Jeg har ett stort hjertesmykke med swarowski-steiner i. Alle jeg dater spør om det er gave fra en gutt. Men det er det ikke, jeg kjøpte det selv for 700 kroner i Trondhjem for 2 år siden, og har brukt det veeeldig mye siden den gang. Favorittsmykket mitt som går til alt

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe min kjære et halsbånd etter at jeg har fått lønning :)

6626953[/snapback]

Halsbånd høres så .. doggiestyle ut :!:

 

Halssmykke :love: Sørg for at det er ett hun virkelig vil like.

 

Jeg har ett stort hjertesmykke med swarowski-steiner i. Alle jeg dater spør om det er gave fra en gutt. Men det er det ikke, jeg kjøpte det selv for 700 kroner i Trondhjem for 2 år siden, og har brukt det veeeldig mye siden den gang. Favorittsmykket mitt som går til alt

6626961[/snapback]

Samme hva det heter vel, bare det ser bra ut :p

Og vi begge liker doggystyle ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Holy hell! Er på et sted kalt DarkDate (for moro skyld). Jeg blir lagt an på som faen av ei på 21 der.  :dontgetit:

6616584[/snapback]

Haha, jeg har vært på den sida jeg også. Jeg fikk napp hos ei pen ei på min alder som bodde i Moss. Bare spør om MSN så har du det gående ganske kjapt. ;)

6616608[/snapback]

 

HU ER 21! Det er som at samboeren til broren min skulle lagt an på meg! :no:

6616622[/snapback]

 

det var ei på 26 som eg antar prøvde seg litt no...begynte med: vel er ikkje det den kjekke servitøren på peppes? joda..er merkligt, folk finner meg igjen på blink, og det er endel som har fått tak i tlf nr mitt også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...