Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Er man usikker er det et tegn på at det aldri kommer til å skje. Min erfaring.

6616370[/snapback]

 

Vel, det er bare å hoppe i det... bedre å vite at hun har avslått deg enn å ikke ha prøvd i det hele tatt :p

 

Du får ikke en kjæreste uten å jobbe for det. (såklart er det unntak)

6616380[/snapback]

 

Det er der problemet mitt ligger. Jenter har en tendens til å ikke like meg. Jeg er håpløs når det kommer til jenter. Svetter, nervøs, sier idiotiske ting osv.

Jeg får nok aldri gleden av å være sammen med noen man elsker.

:(

6616407[/snapback]

 

Går du en del på fester og slikt? Skal ikke være så vanskelig å komme i kontakt med folk da :) +: Bruk dataen til din fordel, kjenner flere kamerater som har truffet skikkelige flotte jenter på alle slags mulige chatter og forum, f eks. Blink,Match, MSN etc etc :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går du en del på fester og slikt? Skal ikke være så vanskelig å komme i kontakt med folk da smile.gif +: Bruk dataen til din fordel, kjenner flere kamerater som har truffet skikkelige flotte jenter på alle slags mulige chatter og forum, f eks. Blink,Match, MSN etc etc

 

Er ikke gammel nok til å drikke. :p

Lite med fester uten alkohol. Uansett, eksen min drakk mye, så en jente som drikker mye er jeg ikke interessert i. MSN har bare gjort det verre for meg.

Lenke til kommentar
Går du en del på fester og slikt? Skal ikke være så vanskelig å komme i kontakt med folk da smile.gif +: Bruk dataen til din fordel, kjenner flere kamerater som har truffet skikkelige flotte jenter på alle slags mulige chatter og forum, f eks. Blink,Match, MSN etc etc

 

Er ikke gammel nok til å drikke. :p

Lite med fester uten alkohol. Uansett, eksen min drakk mye, så en jente som drikker mye er jeg ikke interessert i. MSN har bare gjort det verre for meg.

6616481[/snapback]

 

Hmm... du er fortsatt ung da... jeg ville ikke vært for bekymret. Skolen/arbeid er også et fint sted å finne seg noen. EDIT1: Idrett også... cuper/leirer etc.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Det er der problemet mitt ligger. Jenter har en tendens til å ikke like meg. Jeg er håpløs når det kommer til jenter. Svetter, nervøs, sier idiotiske ting osv.

Jeg får nok aldri gleden av å være sammen med noen man elsker. 

:(

6616407[/snapback]

Cheese! Ta deg sammen! Du kan ikke regne med at alle jenter skal like deg. Og du har vel ikke planer om å få deg mer enn en av dem som kjæreste? Med andre ord har du ingen ting å bekymre deg for. Du må regne med at det tar litt tid å finne det ene spesielle individet i flokken. (Dere som sterkt føler for å kalle meg sjåvinist nå kan berolige dere med at jeg kun brukte dette som en metafor, og at jeg ikke har sjåvinistiske hensikter.)

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg er usikker på om jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Det kunne blitt et problem.

6615752[/snapback]

Ikke gjør noe forhastet. Tilbring heller litt mer tid (dates om du vil) sammen med henne før du gjør noe mer. Da kan du finne ut om hun er noe å satse på. Om det skulle funke, kommer du sannsynligvis ikke til å angre. Om det ikke skulle funke, er det ikke sikkert at du kommer til å angre da heller... du kan jo ha det hyggelig uten at det skjer noe. ;)

6616244[/snapback]

Vi kommer nok til å bruke mer tid på date-stadiet ja. :)

 

Problemet er at jeg er usikker på om jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Det kunne blitt et problem.

 

Trenger bare et blikk på en kvinne for å vite om hun er seksuelt tiltrekkende... forstår ikke helt hva du mener :hmm:

6616366[/snapback]

 

Man finner fort ut om man finner noen seksuelt tiltrekkende. Det har mye med kropp å gjøre, dessverre.

Lenke til kommentar
Vel, da har du jo en gyllen sjanse. Ikke ta sorgene på forskudd.

 

Det er bare at jeg har brukt nesten hele sommerferien min på å prøve å komme over en jente som aldri klarte å bestemme seg. Til slutt sa jeg bare nei.

Men jeg ser ikke bort ifra at jeg møter noen på den nye skolen. :)

Lenke til kommentar
Man finner fort ut om man finner noen seksuelt tiltrekkende. Det har mye med kropp å gjøre, dessverre.

 

Enkelte har en utstråling/energi som lett "overskygger", om du vil, deres "negative" sider ved kroppen, som gjør de seksuelt attraktive.

6616574[/snapback]

 

Du har rett der. Det er allikevel en blanding. Om man ikke liker en jentes kropp i det hele tatt (sier ikke at jeg ikke likte kroppen hennes) kan det være vanskelig å bli seksuelt tiltrukket.

 

EDIT: Holy hell! Er på et sted kalt DarkDate (for moro skyld). Jeg blir lagt an på som faen av ei på 21 der. :dontgetit:

Endret av Marley
Lenke til kommentar
EDIT: Holy hell! Er på et sted kalt DarkDate (for moro skyld). Jeg blir lagt an på som faen av ei på 21 der.  :dontgetit:

6616584[/snapback]

Haha, jeg har vært på den sida jeg også. Jeg fikk napp hos ei pen ei på min alder som bodde i Moss. Bare spør om MSN så har du det gående ganske kjapt. ;)

6616608[/snapback]

 

HU ER 21! Det er som at samboeren til broren min skulle lagt an på meg! :no:

Lenke til kommentar
og du er? 17? 18? er da ikke noe problem å gå 3 år opp i alder ihvertfall.. er faktisk ikke så stor forskjell mentalt som du skulle tro.. eneste som er litt kjipt er at barn, ekteskap og alt det andre ubrukelige dritet der kommer snikende etterhvert :p

6616630[/snapback]

 

Håhåhåhå.. Ikke faen... Ikkeno barn eller ekteskap her i gården nei! :mad:

Lenke til kommentar
er hun 21, har du en del tid å gå på ;)  det jeg mente var at det har en tendens til å komme fortere på deg desto høyere de er i alder.. har "god kontakt" med ei på 23 (selv 20), og nesten alle venninder av henne har barn..

6616652[/snapback]

 

Det er bare så unaturlig... Jeg kan gå opp til 19, det er maks... Nå har jeg heller aldri hatt noen på 21 som har vært interessert i meg heller, men det er en annen sak. :p

Lenke til kommentar

følg følelsene dine.. føles det unaturlig dropper du det.. :)

kan legge til at jeg heller aldri kunne innledet ett forhold til henne nå.. jeg er rett og slett ikke klar for noe slikt enda.. faen heller, er jo bare 20.. man slår seg ikke til ro når man er 20 ;)

Endret av nerval
Lenke til kommentar
følg følelsene dine.. føles det unaturlig dropper du det.. :)

6616665[/snapback]

 

Såklart skal jeg droppe det.

 

Hvorfor?

 

1. Jeg er allerede på gang med ei jente nå, som jeg liker veldig godt.

 

2. Denne dama som legge ran på meg er 21.

 

3. Hun kan like gjerne være en psykotisk morder som spikrer menn fast til kors mens hun danser naken til DDE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...