Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sa at jeg var den eneste for deg din tøs!

5649444[/snapback]

 

Lag en egen Homofil kjærlighets tråd, værsnåsnill før jeg blir kvalm.

5649466[/snapback]

Idiot...

 

 

Og mr.Storkjeft: JEG og bare jeg kaller TLZ for tøs. Han er MIN tøs, min eiendom. Han adlyder meg. Hvis du ikke slutter å pive nå så skal jeg piske deg også, og da blir det ikke kosepisking slik som jeg gjør med TLZ

Lenke til kommentar
Ingen får drepe kjærlighetstråden. *kosepå*

 

Hmm..kan whine litt om at kjæresten min reiser på lørdag og skal være vekke hele vinterferien. *snufs* ka skal eg finne på då  :dontgetit:

5649480[/snapback]

 

Henge masse med den heeeeerlige søsteren din... ? :whistle:

5649578[/snapback]

Hvis du sier jah til å bli med på slotthaug og stå på skøyter (hockey såklart) og lover å ikke snakke for mye om din kjæreste :p *host*

Lenke til kommentar
Ingen får drepe kjærlighetstråden. *kosepå*

 

Hmm..kan whine litt om at kjæresten min reiser på lørdag og skal være vekke hele vinterferien. *snufs* ka skal eg finne på då  :dontgetit:

5649480[/snapback]

 

Henge masse med den heeeeerlige søsteren din... ? :whistle:

5649578[/snapback]

Hvis du sier jah til å bli med på slotthaug og stå på skøyter (hockey såklart) og lover å ikke snakke for mye om din kjæreste :p *host*

5649591[/snapback]

 

Hehe.... Its a date.. :w00t:

Lenke til kommentar

Tar en titt innom her igjen jeg:) Ser det har gått litt offtopic de siste sidene... Det er ikke no bra: *fy fy* Denne tråden er for god til å dø:)

 

Jeg kan melde om at mitt kjærlighetsliv om dagen = ingenting:) Ingen følelser, ingen problemer:) Enkelt og greit:)

 

Hvordan har det gått med dere gode gamle her inne da? Ustedalen? CLC(du byttet nick husker jeg..)? Seether, Crazykimmi, smeboe?

 

Savner dere :)

Lenke til kommentar
Arnold? Ville aldri noen gang fått meg noe lignende sånn kropp.

 

Hvis du skal ha fin kropp så er Gackt tingen. Han er bra trent uten å få masse teite bobler.

5649201[/snapback]

Si at du kødder med meg, vær så snill. :ermm:

5649842[/snapback]

Gjør ikke det. Men han trenger ikke sånn pumping ol. Han driver mer med kampsport ol. for å holde seg i form.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...