Gå til innhold

"Utnytt 150% garantien hos Lefdal"-tråden


Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lefdal der sier indirekte slik jeg ser det at 150% prisgaranti får man fremdeles - MEN - den vil ikke lenger annonseres noe sted.

Jeg tolker det til at de ikke ønsker å love noe offisiellt og dermed ikke trenger å holde noen lovnad heller. Altså at de som skulle tro at prisgarantien fortsatt gjelder, gjerne må få lov til å tro det, men at lefdal har retten til å ikke gi noen prisgaranti hvis de skulle ønske det.

Lenke til kommentar

På utenbonnement.no i går så kosta N6681 2190kr, men i dag er den tatt bort fra lista, kan jeg bruke den mot lefdal? skal dit i dag.

 

Også er utenbonnement.no norsk nettbutikk? det står noen svenske setninger der og sånn.

 

edit: også lurte jeg på om hva prisen til lefdal har på 6680? noen som vet?

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Var nettopp på Lefdal i Bergen for å kjøpe følgende ting:

SANDISK PRO DUO 1GB

CREATIVE AUDIGY 2 ZS

------------------------------------

SANDISK 1GB kostet 995,-på lefdal, billigste eg fant var 740kr ( på it24.no )

995-((995-740)*1,5)=NYPRIS = 612,5KR :yes:

 

LYDKORTET kostet også 995,- og billigst på nett var PSDATA.no med 495,-!

995-((995-495)*1,5)= NYPIS 245,-!! :w00t:

--------------------------------------

 

Var innom der først i dag tidlig for å høre hvordan de forholdt seg til 150% garantien, der bli eg fortalt at de ikkje lenger offisielt har det lenger, men at de alltid gjør kunden fornøyd, og husk dokumentasjon som bevispå billigere pris, sa han! Yess, de praktiserer fremdeles 150% garanti!

Var nettopp tilbake igjen for å kjøpe disse tinga, men de nekta meg å gi meg 150% prisgaranti! De hadde mottatt mail igår om at det var slutt på det nå! Sjøl om eg forklarte at ein ansatt hadde noen timer tidligere fortalt meg at de praktiserte den! Fy f%$n eg blei skuffa.. Gikk tomhendt og trist hjem..

*snufs* :cry:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

da kan vi vel blandt annet takke denne tråden for at vi som gidder å lete gjennom prislister ikke får noe igjen for det lenger. hadde lyst til å si noe før, men ville bare at denne tråden skulle dø ut, så jeg lot være.. håper noen slappfisker som ikke gidder å lete selv fikk dradd nytte av denne tråden da, ellers var den bare meningsløs. minst:)

Lenke til kommentar

SmartClub har vel fortsatt 200% prisgaranti? - Hva med å starte en ny tråd angående dette :) - De er nemlig IKKE billigere på noe :D

 

www.smartclub.no - men det står ikke noe om den på nettet? kanskje de kuttet den ut når lefdals forsvant? eller bare reklamerer i butikken :/

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Skrev mail til lefdal:

Hei! Var idag innom Lefdal i Bergen for å kjøpe meg 2 ting, 1stk minnebrikke til mobiltelefon og 1stk lydkort til PC'en min. Dette visste jeg var billigere andre steder og tok derfor med meg dokumentasjon for å vise dette til betjeningen for å bruke deres 150% prisgaranti. Men jeg ble nektet og de prisene som sto i butikken var det jeg måtte betale. Jeg vet at dere har fått forbud på å reklamere på denne 150% prisgarantien dere har, men jeg trodde dere fremdeles praktiserte den. Er det slik at dere ikke tilbyr dette lenger ?

 

Dette fikk jeg til svar:

 

Hei og takk for din henvendelse!

 

Forbrukermyndighetene tillater oss ikke lengre å markedsføre

 

Prisgaranti, vi i Lefdal jobber forsatt for å være billigst og vil gjerne

 

gjøre det vi kan for å beholde deg som en fornøyd kunde.

 

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

Dette tolker jeg som de fortsatt praktiserer ordningen men ikke markedsfører den!

Tar med meg utskrift av mailen og går tilbake til lefdal senere!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
hehe, luringer...(ehhh...not!)

Takket være slike "lure" beretninger på åpent forum som disse, har Lefdal slu

ttet med 150% prisgaranti

 

Heretter er det 100% dvs. finner du billigere vare en annen butikk innen 30dager får du mellomlegget igjen..Well done folks!

Jadda...

Legg deg ned før du skader deg selv av å tenke for mye!

Jeg tviler på at veldig mange av tilbudene her ble brukt, tipp gjerne 10 av 50 ble brukt tilsammen, tviler på at Lefdal kjente det rukke så hardt i pengepungen at de plutselig gikk bort ifra garatien sin. Det har lenge vært kjent at de ikke fikk reklamere med 150% garatien, og vi fant tidlig ut at dette var noe de jobbet med internt. Ett par sider senere fikk vi vite at de valgte å avskaffe hele sulamitten, dog noen ansatte går rundt i sin egen verden og merker ikke sjefens stikkende blikk i nakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...