Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er veldig stille og kjølig ved vanlig bruk. Men det jeg har merket er at avspilling av flash (youtube etc) så blir den litt varmere på den ene siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket format er det folket pleier å kjøre på den eksterne harddisken sin? Tenker litt på FAT hvis man skal veksle mellom Windows og OSX, men HFS er vel best med tanke på OSX?

Skrevet

Hvilket format er det folket pleier å kjøre på den eksterne harddisken sin? Tenker litt på FAT hvis man skal veksle mellom Windows og OSX, men HFS er vel best med tanke på OSX?

ntfs

Skrevet

ntfs

Funker sånn relativt dårlig med OSX da...?

Skrevet

Jeg bruker NTFS på 2TB-disken, og Paragon NTFS for å få NTFS-støtte i OSX. Funker fint.

Formaterte nettopp min lille 500GB til HFS, men har ingen erfaring med den enda.

Skrevet

Funker helt bra. NTFS-3g funker bra. OS X har innebygd skrivestøtte for NTFS også, men du må inn i kommandolinja for å aktivere det. paragon også.

Skrevet

Hvordan kan jeg få skrivd { og } på i Snow Leopard?

Shift + Alt + 8 eller 9.

Har en Macbook Air hvis jeg spiller noen rolle.

Nei, spiller ingen rolle. :)

Skrevet

Hvordan kan jeg få skrivd { og } på i Snow Leopard? Har en Macbook Air hvis jeg spiller noen rolle.

Du kan få skrevet { og } med shift+alt+8 eller shift+alt+9.

Gå i System preferences -> Keyboard -> Show Keyboard and Character viewer in menu bar.

Fra der kan du åpne "Keyboard viewer" hvor du kan se alle mulige kombinasjoner av taster når du holder nede f.eks. alt.

Skrevet

Funker helt bra. NTFS-3g funker bra. OS X har innebygd skrivestøtte for NTFS også, men du må inn i kommandolinja for å aktivere det. paragon også.

Så jeg skal aktivere paragon i OSX?

Skrevet

AFAIK finnes det ingen kule plattformspill i det hele tatt lenger hvis man ikke har en Nintendo konsoll :|

Braid er vel det eneste, og det er jo en enorm tributt til - ja, nettopp Nintendo!

Skrevet

Fikk den nye MacBook'en i dag! En dag før den egentlig skulle komme. Det er alltid deilig!

Spesialkonfigurert med det beste av alt, og fy faen, for en prosessor! Skjermkortet yter utrolig bra også!

Skrevet

Det går ikke ann å få mac app store på macen min!

Leste at man måtte oppdatere den, men den er allerede fullt oppdatert. Det står ivhertfall at det ikke er flere oppdateringer. Står at jeg har versjon 10.5.8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...