Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Da hadde jeg prøvd meg på å få hevet kjøpet. Nå er my best bet å sende den på service så mye jeg rekker innen februar 2011, når AppleCare-avtalen går ut. Men jeg kan ikke skjønne at det ikke er like greit å bare bytte hele maskinen med en ny - kostnadene hadde garantert blitt lavere totalt sett...

Lenke til kommentar

Er det slik at det er vanlig at tastene løsnar på MBP'en?`Verkar slik etter som "alle" har hatt det problemet.

Er det slik at denne apple care forskringa følger med når eg kjøper pc'en på elkjøp`?

Jeg har aldri opplevd dette problemet, og jeg har eid flere MacBook (Pro)-maskiner. Ingen av de jeg kjenner med lignende maskiner har heller opplevd at taster har løsnet, så å si at det gjelder "alle" er en sterk overdrivelse.

Lenke til kommentar

Er det slik at det er vanlig at tastene løsnar på MBP'en?`Verkar slik etter som "alle" har hatt det problemet.

Er det slik at denne apple care forskringa følger med når eg kjøper pc'en på elkjøp`?

Jeg har aldri opplevd dette problemet, og jeg har eid flere MacBook (Pro)-maskiner. Ingen av de jeg kjenner med lignende maskiner har heller opplevd at taster har løsnet, så å si at det gjelder "alle" er en sterk overdrivelse.

Var også derfor eg putta alle i "" om du ikkje la merke til det.

 

Var det slik at alle masin har "Applecare" forsikring i eit år? Og dekker det slik som lause tastar, og andre feil?

Lenke til kommentar

Var også derfor eg putta alle i "" om du ikkje la merke til det.

Joda, jeg la merke til det, men jeg tenkte du ikke kunne trekke en slik "slutning" kun utifra et par forumbrukeres erfaring.

 

Var det slik at alle masin har "Applecare" forsikring i eit år?

Du får 90-dagers teknisk telefonsupport og begrenset garanti på maskinvaren mot feil i et år, ja. Om dette er det samme som man får med AppleCare er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...