Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ADC: http://developer.apple.com/

 

Studentmedlemskapet er hovedsaklig for studenter som studerer programmering, men hvem som helst som er student kan benytte seg av det. Du får da 20% rabatt på Pro-maskiner. Koster 99 dollar for et år.

 

Du får ikkje 20% rabatt på alle MBP, i alle fall var det ikkje slik før. Då eg bestilte (for eit år sidan) fekk ein 10% rabatt på den billigaste 15", 15% rabatt på den nest dyraste og 20% rabatt på den dyraste.

Lenke til kommentar

Når er det forventet en ny versjon av iMac? Vurderer å kjøpe en, men vil ikke risikere at det kommer en ny versjon like etterpå.

MacRumors Buyer's Guide anbefaler å vente med å kjøpe iMac. Forrige oppgradering var 20. oktober i fjor (249 dager siden), og det går i gjennomsnitt 221 mellom hver oppgradering.

 

Noen påstår også at Apple vil lansere en ny iMac basert på iOS med touchskjerm en gang iløpet av de nesten 60 dagene.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever at Photoshop CS5 kræsjer når det blir avslutta? Har hatt problemet både på gamle Macbooken, og på nye Macbook proen!

 

Det er ikke noe spesielt som skjer, men når jeg avslutter det med enten command+q eller via menyen, så lukker det, men det er forsatt ett lys under ikonet, trekker fortsatt systemressurser, og i force quit, står det not responding. Dette skjer hver eneste gang jeg avslutter, noe som virker ganske sært. :ph34r:

Lenke til kommentar

Hallo!

 

PLanlegger å kjøpe meg en Macbook/Macbook pro, men sliter litt med om jeg skal velge den enkleste versjonen eller PRO utgaven.. Jeg bruker ikke maskinen jeg har nå til spill, redigering og andre tunge ting. Vil ha en maskin som yter godt til vanlig bruk og er enkel å få meg seg rundt omkring i hus og på skolen, ferier osv. Burde jeg kjøpe utgaven til 8000 eller investere litt mer?

 

Tips tas imot med stor takk! =D

Lenke til kommentar

Hallo!

 

PLanlegger å kjøpe meg en Macbook/Macbook pro, men sliter litt med om jeg skal velge den enkleste versjonen eller PRO utgaven.. Jeg bruker ikke maskinen jeg har nå til spill, redigering og andre tunge ting. Vil ha en maskin som yter godt til vanlig bruk og er enkel å få meg seg rundt omkring i hus og på skolen, ferier osv. Burde jeg kjøpe utgaven til 8000 eller investere litt mer?

 

Tips tas imot med stor takk! =D

 

Pro har Aluchassis og baklyst tastatur. Det er en generelt bedre investering. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...