Gå til innhold

Skjønneste en jente/gutt har gjort for deg?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har fått utrolig mye "skjønt" gjort mot meg av eks-en min. Plutselig kom hun med en film, ny iskald snus og seg selv. Neste uke var det gjerne Godfather-collection og snacks. Kan vel også nevne at det er hun som har kommet med maskinen jeg sitter på, begge tv'ene mine og en god del av filmene mine. Tilbake har jeg bragt henne kameraet hun tar bilder med, iPoden, minidiscen og mobilen hun bruker. What goes around comes around ;)

Lenke til kommentar

To episoder, to forskjellige gutter.

 

Ene gangen var da jeg var noen år yngre enn jeg er nå, og fikk husarrest. Eksen min tok buss hele veien fra Flaktveit til Søfteland sent om kvelden(det sier sikkert ikke de fleste noe, men man må bytte buss underveis. Hele reisen tar vel ca 1t - 1.5t) bare for å gi meg brus, snop og masse filmer jeg kunne se.

 

Andre episoden var med min nåværende kjæreste. Jeg var trist og nedfor pga jeg savnet venner og familie, og alt virket håpløst. For å gjøre meg litt lettere til sinns, snek han seg inn på Spaceworld og kjøpte ny mobil til meg. Da han kom tilbake hadde han gjemt den i en Nordli-pose sånn at jeg skulle tro han hadde vært på bokhandleren. Så søtt :love:

Lenke til kommentar

Herlig tråd.

 

Det første jeg kommer på er en episode jeg hadde med eksen min en sommerdag for noen år siden. Vi var ute og gikk tur på kvelden, og hun plukka blomster som hun dytta langt inn i snyteskaftet mitt for at jeg skulle kjenne hvor godt de lukta. Det var den kvelden hun fant ut at jeg er allergisk mot omtrent alt som vokser i naturen. Jeg ble liggende langflat med høysnue og hovne øyne, men det var var til å leve med ettersom eksen transformerte seg til ivrig sykepleier med den dårligste samvittigheten nord for Garmisch-Partenkirken. :D

Lenke til kommentar
Herlig tråd.

 

Det første jeg kommer på er en episode jeg hadde med eksen min en sommerdag for noen år siden. Vi var ute og gikk tur på kvelden, og hun plukka blomster som hun dytta langt inn i snyteskaftet mitt for at jeg skulle kjenne hvor godt de lukta. Det var den kvelden hun fant ut at jeg er allergisk mot omtrent alt som vokser i naturen. Jeg ble liggende langflat med høysnue og hovne øyne, men det var var til å leve med ettersom eksen transformerte seg til ivrig sykepleier med den dårligste samvittigheten nord for Garmisch-Partenkirken. :D

owned? :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...