Gå til innhold

Skjønneste en jente/gutt har gjort for deg?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, dra på fest på landet. Jentene er spruta fulle, og spriten gjør dem så klamme i hakket at de løper etter deg. Så så lenge du ikke er brannskadd all-over eller noe sånt skal du få deg ditt første nyp så lett som bare det ;)

 

(Sykdommer, tap av vitale organer og lignende er på eget ansvar. Denne tråden er skrevet for å tilby en ren teoretisk viten.)

Lenke til kommentar
Vel, dra på fest på landet. Jentene er spruta fulle, og spriten gjør dem så klamme i hakket at de løper etter deg. Så så lenge du ikke er brannskadd all-over eller noe sånt skal du få deg ditt første nyp så lett som bare det ;)

 

(Sykdommer, tap av vitale organer og lignende er på eget ansvar. Denne tråden er skrevet for å tilby en ren teoretisk viten.)

Hehe, men hvordan altså.... se her:

 

Jeg kjenner absolutt ingen som vet om den slags fester ka gjør eg:

 

tar bilen og kjører ut på bondeland, skrur av motoren og hører etter høy musikk :p:dontgetit:

Lenke til kommentar
Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =)

Mine verste mareritt dreier seg rundt samfunnshuset på Melhus, ja :/

 

chills: Bare se litt rundt på nettet, det, spør fjortissene på det nærmeste kjøpesenteret. De vil gjerne ha bondekuk, ofte 10 år eldre kuk også.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =)

Virker ikke som det er et kriterie for de fleste her.

Stemmer det du....

 

De fineste jentene mener jeg dette om: PS: sikkert en tvang forstilling jeg har etter dårlig erfaring med jenter og mange år uten et sosialt liv :p

 

De står opp om morgene og ser seg i speilet og tenker:

 

FY FAEN så digg eg e... jeg fortjener bare det beste........

 

Og hva fører dette til jo:

 

At folk som ikke er fysisk veldtrent, ser bra ut, og ikke har bil ender opp med no pussy what so fucking ever :cry:

Lenke til kommentar
Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =)

Mine verste mareritt dreier seg rundt samfunnshuset på Melhus, ja :/

 

chills: Bare se litt rundt på nettet, det, spør fjortissene på det nærmeste kjøpesenteret. De vil gjerne ha bondekuk, ofte 10 år eldre kuk også.

damn boy....

 

 

 

Hadde vært kult... det skal finne på noe... en trang fjortis er jo alltids velkommen :p

*ikke ment på alvor, kun spøk"

Lenke til kommentar
Jenter som er drit pen er heller ikke noe langtid materiale heller!

chills: Jenter KAN faktisk være veldig pene OG ha bra personlighet.

Sier meg enig..... Men, det finnes ganske mange som er sinnsykt pene og helt skutt i hodet. Føler nesten det er flere som er slik, enn jenter som er ikke fult så pene men har verdens beste personlighet...!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...