Gå til innhold

Skjønneste en jente/gutt har gjort for deg?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Som den jævla taper geeken eg er... er dette det største som har hendt meg:

 

Jeg satt på et bord i klasse rommet og så på noen spilter poker... så kom den fineste jenten i klassen bort og satt på den andre halv delen av borde... ohhhhh det varmer godt enna :blush:

Ikke dårlig, ikke dårlig.

 

 

Det skjønneste noen har gjort for meg må være... Hmm, hvorfor er det ingen som gjør noe for meg må'n tro, jeg gjør jo alt jeg kan fot å glede andre?

 

NB. Det utelukker tvillingbrødre. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som den jævla taper geeken eg er... er dette det største som har hendt meg:

 

Jeg satt på et bord i klasse rommet og så på noen spilter poker... så kom den fineste jenten i klassen bort og satt på den andre halv delen av borde... ohhhhh det varmer godt enna :blush:

Ikke dårlig, ikke dårlig.

 

 

Det skjønneste noen har gjort for meg må være... Hmm, hvorfor er det ingen som gjør noe for meg må'n tro, jeg gjør jo alt jeg kan fot å glede andre?

 

NB. Det utelukker tvillingbrødre. :love:

O M F G

 

Morten, har du glemt den gangen jeg gidde deg en klem?

Lenke til kommentar
Også en ting til...

 

I dag var jeg litt sur på skolen, så kom den ene jenten i klassen(Katrine) bort til meg og klappet meg på skulderen og spurte om eg hadde det bra... det var snillt...  :D

 

Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse  :cry:

fuck it... du kommer til å savne den singel tia du har nå,når du er gift,med 2.5 unger og volvo stasjonsvogn med golden retriever ;)

 

**edit: mente ikke at du gifta deg med ungene dine... :blush:

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Også en ting til...

 

I dag var jeg litt sur på skolen, så kom den ene jenten i klassen(Katrine) bort til meg og klappet meg på skulderen og spurte om eg hadde det bra... det var snillt...  :D

 

Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse  :cry:

fuck it... du kommer til å savne den singel tia du har nå,når du er gift,med 2.5 unger og volvo stasjonsvogn med golden retriever ;)

 

**edit: mente ikke at du gifta deg med ungene dine... :blush:

Det er godt mulig... men det er litt for ensomt for tida.... de siste 4 åra har jeg kun forlatt huset når jeg skal på skolen!

 

Det går fint hele året men sommer ferien er veldig tung... :yes:

 

Har har litt problemer med å få kontakt med folk, spesielt jenter :blush:

Etter så mange år på et trangt lite gutterom så har den sosiale-IQ`n min sunke til et negativ tall tror eg :!:

 

Jeg har hatt lyst til å spørre en jente i klassen om hun har en søster heter Lise, (hun ser bare så jævlig lik ut en jeg gikk i klasse med i fjord) sant!

Nå har det gått 3 og en halv uke, har enda ikke turt og spurre hun. Selv om jeg er 18 og hun er 16... jada jeg går om igjen... men jeg har gått GK elektro og Vk1 elektro.. så jeg ekke treig i hode... faglig i allefall :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Det er godt mulig... men det er litt for ensomt for tida.... de siste 4 åra har jeg kun forlatt huset når jeg skal på skolen!

 

Det går fint hele året men sommer ferien er veldig tung... :yes:

 

Har har litt problemer med å få kontakt med folk, spesielt jenter :blush:

Etter så mange år på et trangt lite gutterom så har den sosiale-IQ`n min sunke til et negativ tall tror eg :!:

Du minner meg veldig om megselv. Så du er ikke alene :yes:

Lenke til kommentar
Det er godt mulig... men det er litt for ensomt for tida.... de siste 4 åra har jeg kun forlatt huset når jeg skal på skolen!

 

Det går fint hele året men sommer ferien er veldig tung...  :yes:

 

Har har litt problemer med å få kontakt med folk, spesielt jenter :blush:

Etter så mange år på et trangt lite gutterom så har den sosiale-IQ`n min sunke til et negativ tall tror eg :!:

Du minner meg veldig om megselv. Så du er ikke alene :yes:

Tankz... that helps :D

Lenke til kommentar
Seriøst, dra på byen. Utrolig mange desp kvinnfolk... Hvis du ikke får deg noe på byen må du være deformert i ansiktet

lol, men for meg vil det være STORT og dra på byn! :!:

 

F.eks på clashohlson i dag, så var to kasser ledig, jeg tok den med mannlig ekspeditør fordi jeg var nesten litt redd den digge jenta i den andre kassa :cry:

 

Noe som har noe tekster elns som bygger opp selvtilliten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...