Gå til innhold

Skjønneste en jente/gutt har gjort for deg?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste...

 

Jeg lurte bare på om dere hadde noen "episoder" dere husker spess godt. Store eller små ting en jente har gjort for deg. Slike ting som du forsatt husker og smiler over selv om det kanskje er åresvis siden det skjedde.

Så fyr løs!

 

Hvem vet, kanskje jeg "tester " et par av dem :cool:

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min beste jentevenn har gitt med noen av de mest minneverdige øyeblikkene i livet mitt så langt. Rett og slett ved å sitte sammen med meg ute på kalde kvelder på hytteturer, si at hun er glad i meg og gi meg det beste kysset jeg noensinne har fått. Høres kanskje ikke ut som noe særlig, men det betyr utrolig mye for min del :)

Lenke til kommentar
Min beste jentevenn har gitt med noen av de mest minneverdige øyeblikkene i livet mitt så langt. Rett og slett ved å sitte sammen med meg ute på kalde kvelder på hytteturer, si at hun er glad i meg og gi meg det beste kysset jeg noensinne har fått. Høres kanskje ikke ut som noe særlig, men det betyr utrolig mye for min del :)

Noe av det samme men hun var kjæresten min. Glemmer aldri de kveldene vi bare satt og preiket i en benk en kald høst/vinter om natten og så på stjernene og hun fortalte kor mye hun elsket meg. :love:

 

 

:cry:

Lenke til kommentar

Kysset meg (mye) til tross for at jeg har hatt whisky, absinthe, øl og hvitløksånde. Og latet som ingenting.

 

En gang jeg hadde influensa og hun kom gående 20min tiiidlig på morrakvisten i verste regnet på mange uker, bare for å være med meg. Uten å ha noe regntøy/paraply tilgjengelig. Stakkars, måtte jo ta av seg de våte klærne med en gang hun kom. :whistle:

 

Lekt sykesøster når jeg hadde skarlagensfeber. Bodde for tida hos dama, når jeg fikk sykdommen ymtet jeg at jeg kanskje skulle flytte hjem til jeg ble frisk, så jeg slapp å smitte noen. Fikk beksjed om å "holde kjeft" og "legge meg i senga vår". Tror aldri jeg har hatt det så bra som syk før.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
Min beste jentevenn har gitt med noen av de mest minneverdige øyeblikkene i livet mitt så langt. Rett og slett ved å sitte sammen med meg ute på kalde kvelder på hytteturer, si at hun er glad i meg og gi meg det beste kysset jeg noensinne har fått. Høres kanskje ikke ut som noe særlig, men det betyr utrolig mye for min del :)

Det hørtes helt knall ut! *gledesegtilåmøtenyjente* :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...