Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sa jeg gjorde mye veldig bra, men jeg dreit meg ut på et lyskryss, hvor jeg skulle kjøre inn. Lyset var grønt, men det var ingen plass til meg så jeg valgte å følge de andre, noe jeg ikke skulle ha gjort. Sensoren bremsa og sa jeg fikk en 2er feil der og da, men at det er helhelten som tells sa han. Bortsett fra dette så gjorde jeg ingen feil, men han ba meg ha bedre framføring av fart mot rundkjøringer. For det meste kjørte jeg rolig mot rundkjøringer. +det var en idiot som forbikjørte meg selv om det var en sperrelinje der og jeg holdt farten som var på 70. Ellers så gjorde jeg ikke så mye feil.

Lenke til kommentar
Han sa jeg gjorde mye veldig bra, men jeg dreit meg ut på et lyskryss, hvor jeg skulle kjøre inn. Lyset var grønt, men det var ingen plass til meg så jeg valgte å følge de andre, noe jeg ikke skulle ha gjort. Sensoren bremsa og sa jeg fikk en 2er feil der og da, men at det er helhelten som tells sa han. Bortsett fra dette så gjorde jeg ingen feil, men han ba meg ha bedre framføring av fart mot rundkjøringer. For det meste kjørte jeg rolig mot rundkjøringer. +det var en idiot som forbikjørte meg selv om det var en sperrelinje der og jeg holdt farten som var på 70. Ellers så gjorde jeg ikke så mye feil.

8397642[/snapback]

 

Jævla kjipt å stryke på at man var litt uheldig i et lyskryss da, men men.

 

Personlig strøk jeg fordi jeg tok en litt liten luke i en rundkjøring, og fordi jeg kjørte forbi en buss (som sto og blinket inn i en busslomme) i en 50 sone - jeg kjørte i 35 da jeg passerte bussen. Ellers hadde jeg kjørt fint sa han... faen så surt å stryke pga filleting.

Lenke til kommentar
Whææ! Har oppkjøring på billingstad imorgen tidlig. Må møte kjørelæreren min 07,25 Alt for tidlig :no: Alt for mange vet at jeg skal ha oppkjøring også, så det blir skam å komme på skolen uten lappen i hånda :whistle: Men roet noen nerver ved å lese tips her da :thumbup:

8399822[/snapback]

 

bare slapp av og kjør DEFANSIVT, så skal du se at det går bra.

 

Ikke vær idiot som meg, og tenk at du må ta luker og komme deg frem (det betyr selvsagt ikke at du skal kjøre som en 80 åring). Det er allikevel bedre å vente litt for lenge, enn litt for lite.

 

Var deprimerende når jeg strøk på "aggresiv kjøring", og kom på skolen uten lappen i hånda - mange som viste at jeg også kjørte opp. :tease:

 

Men men, får prøve igjen.

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å ta oppkjøringen i Oslo nå, er vel forhåpentligvis litt kortere ventetid der enn i drøbak?

 

Jeg har fått tid 19.juni nå, måtte utsette fra 29.mai pga eksamen..

 

Noen som har et tips til hvor jeg kan kjøre opp?

Gidder seriøst ikke å vente til 19.juni nå..

8443317[/snapback]

 

 

 

Drammen? ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er det å kjøre i drammen da?

 

Har kjørt et par ganger i oslo, var ikke så alt for stress..

Hvordan er ryktet på stedet? mange som stryker?

8443941[/snapback]

 

 

Drammen er generelt et fint sted å kjøre opp. Etter min mening må det hvertfall være mye bedre enn i Oslo.

 

Kjenner 6 stykker som har kjørt opp, to av dem strøyk...

Tror sensorene er ganske greie :hmm: men som sagt finner jeg det ut i morgen;)

Lenke til kommentar
Jaja, du får komme med rapport om hvordan det er da :p

 

Men hvis man sånn generelt sett er god til å kjøre, bør det vel ikke være no problem?

8443993[/snapback]

 

 

Nei, da bør det gå helt fint :cool:

 

 

Lurte bare på en ting:

Er det mye rygging på oppkjøringa? isåfall åssen(lukparkering?)?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...