Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen.. Ringte biltilsynet, blir etter 20. juni... Helvete... Ikke faen om jeg venter så lenge. Finne et annet sted i landet som har tidligere. Noen tips? Så nærme oslo som mulig.

8476485[/snapback]

 

Jeg har fått 21.juni :( Tok Teorien for mange uker siden nå, vurderer å ta i drammen.

Du har en i Drammen, Billingstad og en på Rosenløkka eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en, som forøvrig er meg selv, som vet at det ikke er mulig å havne i Oslo med oppkjøring i Drøbak av logiske grunner.

 

Edit: Alt er faktisk galt med det du sier. For det første vet ingen hvilken rute du får. Ingen vet om du får lukeparkering eller ikke.

8478017[/snapback]

 

Inside information ;) Aldri hørt om det?

 

Og BTW blir du den første som må kjør inn i Oslo sentrum :!:

Lenke til kommentar
Hva faen.. Ringte biltilsynet, blir etter 20. juni... Helvete... Ikke faen om jeg venter så lenge. Finne et annet sted i landet som har tidligere. Noen tips? Så nærme oslo som mulig.

8476485[/snapback]

 

Jeg har fått 21.juni :( Tok Teorien for mange uker siden nå, vurderer å ta i drammen.

Du har en i Drammen, Billingstad og en på Rosenløkka eller hva det heter.

8477121[/snapback]

 

Duden jeg snakket med på biltilsynet påstod det var tilsvarende ventelister i hele oslo/akershus.. Kan sjekke drammen... Det som er dritt er at jeg alt har betalt for en pakke der oppkjøringen er inkludert... Spørs om den blir enkel å refundere...

Lenke til kommentar
Jeg har oppkjøring

 

28.04.2007 klokken 12:00

i drøbak hvilken rute får jeg der noen som viet det?

8477817[/snapback]

 

 

Kjenner en som jobber der... han sa at du sannsyneligvis får inn i oslo sentrum + en lukparkering i oppoverbakke :S

8477990[/snapback]

 

Hva faen, ikke skrem gutten da :p

 

1. Det er ikke ruter inn til Oslo Sentrum fra Drøbak.

2. Det er kun 2 ruter med lukeparkering, den ene er i Ås og den andre er visstnok i Moss. Og den lukeparkeringen i Ås er IKKE i oppover bakke.

3. Du kan på ingen som helst måte forutsi hvilken rute du vil få da det velges ut rett før du skal kjøre opp.

 

Mao: JJ_89 bare tuller med deg :p

Lenke til kommentar
Hei noen som har noen tips til meg om oppkjøring i Drammen. Skal kjøre opp på madag kl halv 1. Er det lukeparkering, vanskelige kryss e.l. der. Har nesten aldri kjørt der borte.

8491741[/snapback]

 

 

Ikke mange vanskelige kryss/rundkjøringer og liknende i Drammen. Vet ikke hvor du opprinnelig kommer fra, men sammenliknet med Oslo er det nok "pice of cake". Sensorene er hyggelige(hvertfall han jeg hadde). Når det gjelder lukeparkering er det ikke godt å si, tror de har 10-15 ruter som du kan komme opp i, men er nok bare 2-3 som inneholder lukeparkering. Sats derfor på å unngå dem ;) Lukeparkering er forøvrig ikke noe spess. vanskelig... Ta en tur med fadern eller modern i morgen og øvd deg på det ;)

 

Tenk at du klarer det så går det nok bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...