Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Humm...

 

Jeg var på nachspiel med ei venninne for noen år tilbake. Tidlig på morgenen, etter at de siste folka hadde gått, gjorde jeg meg klar for å sove på sofaen hennes. Så ser jeg at hun står i døråpningen med bare trusa på. "Hvis du er litt mørkredd så kan du godt få sove sammen med meg..." sa hun. Der og da greide jeg faen ikke legge to og to sammen, så jeg sa bare "Neida, det går fint. Jeg er ikke mørkredd" og la meg til for å sove.

 

Bråvåknet 5-6 timer senere med kun en tanke i hodet; "NEEEEEIIII!!"

4800594[/snapback]

 

Auutch! :ohmy:

 

Film inn det der, putt det inn mellom all reklamen til TV2, etterfølgt av en eller annen koffeindrink og omsettningen vil gå drastisk opp for det lille koffeindrinkselskapet. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har ikke sagt noe dumt til en jente så jeg kommer på. Men, husker dog jeg var helt sinnsykt forelska i en jente da jeg var rundt 16 år, å hun omgikk avogtil noen andre kamerater av meg på den tiden, å etter en heftig diskusjon med han ene om å holde pølsesnabbene sine borte og vise respekt for mine da dramatiske følelser så sa jeg at det var "førstemann til mølla" prinsippet som gjalt.

 

Det skulle jeg aldri sagt, for det utsagnet gikk nesten direkte til henne (insolent bastards). Gjett om hun ble pissed... Det ble jeg også.

 

Mange gullkorn her forresten..

 

Glint vinner. Lo godt av den første der. :)

 

Edit: trykkleif.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Jeg var ganske full en kveld, og ei venninne skulle kjøre meg til byen.

 

Lite søvn kombinert med alkohol gir meg som regel noen humoristiske infall

men den ene kvelden falt ikke humoren min helt i smak

 

 

Mens hu kjørte sa jeg til henne at jeg ble kåt hver gang hu kjørte.

 

Hun så spørrende på meg og sa "Å?"

 

 

Der jeg svarer, " Ja fordi du kjører som ei fitte"

Lenke til kommentar
Jeg var ganske full en kveld, og ei venninne skulle kjøre meg til byen.

 

Lite søvn kombinert med alkohol gir meg som regel noen humoristiske infall

men den ene kvelden falt ikke humoren min helt i smak

 

 

Mens hu kjørte sa jeg til henne at jeg ble kåt hver gang hu kjørte.

 

Hun så spørrende på meg og sa "Å?"

 

 

Der jeg svarer, " Ja fordi du kjører som ei fitte"

7286834[/snapback]

Hahaha, genialt! :!:

Lenke til kommentar

Mulig jeg er en smule overtrøtt her jeg sitter, men HAHAHA! Julingikake, den var bare genial :D Sitter forrtsatt og humrer her.

 

Tja, veit ikke helt hva det dummeste jeg har sagt er, for min del er det vel heller ting jeg ikke har sagt... Men kommer vel på en ting, og det var etter en litt fuktig kveld, diskuterer litt med en interessant jente, hvor hun etterhvert sier :"jeg er så lei gutter som sier jeg er helt perfekt, jeg veit jeg har mine feil", hvor jeg i min noe berusa tilstand sier, " jeg synes du er fin som du er, helt perfekt"... eller noe i den duren. Følte meg rimelig dum dagen etter da, der og da forstod jeg ikke mye av forløpet :p

Lenke til kommentar
Gikk du? :wee:

 

Må innrømme at jeg lo litt. :lol:

7287126[/snapback]

 

sa sorry og at det var en spøk og slapp å gå.

 

Når jeg forteller historien til menn, ler de. Forteller jeg den til damer, ser de bare stygt på meg og sier ikke morsomt.

 

Konklusjon: Menn har bedre humor enn damer :mrgreen:

Endret av JULINGiKAKE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gikk du? :wee:

 

Må innrømme at jeg lo litt. :lol:

7287126[/snapback]

 

sa sorry og at det var en spøk og slapp å gå.

 

Når jeg forteller historien til menn, ler de. Forteller jeg den til damer, ser de bare stygt på meg og sier ikke morsomt.

 

Konklusjon: Menn har bedre humor enn damer :mrgreen:

7287249[/snapback]

Damer eier ikke sans for spøking. Det en må forstå med jenter og damer er at spebarn og gardiner er GØY, mens morsomme historier og morsomme svinvitser i fylla ikke er morsomt.

 

De er uforståelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...