Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å si noe om vekten til en jente er det best å bare ligge unna.  ;)

6973158[/snapback]

 

Ja, der har jeg tråkka i salaten en god del ganger. Kvinner har en tendens til å vri å vende på alt man sier. Den sykeste jeg har vært borti var da vi diskuterte barneseter på sykkel. Og av en eller annen grunn klarte jeg å si at hun var for brei til å passe i et sånt sete... Jeg er så glup =P

Lenke til kommentar

Fordi, hvis du har litt erfaring med damer vet du at menn blir stokk dumme når de ser et pent ansikt og et bra sett pupper rett foran seg. Sånn er det bare.

 

Jeg presterte f.eks. å glemme hvor gammel jeg var når ei dødspen dame på jobben (som alle sikler etter) spurte meg i lunsjen.

Lenke til kommentar
Fordi, hvis du har litt erfaring med damer vet du at menn blir stokk dumme når de ser et pent ansikt og et bra sett pupper rett foran seg. Sånn er det bare.

 

Jeg presterte f.eks. å glemme hvor gammel jeg var når ei dødspen dame på jobben (som alle sikler etter) spurte meg i lunsjen.

6987534[/snapback]

Klassisk! :D

 

Øøøh. Ææææh. Øeeeeeh. Hva var det du sa?

 

-Been there, done that! :whistle::yes:

Lenke til kommentar

Hehe...

 

Vet ikke om jeg har nevnt dette tidligere i denne tråden, men kan si to veldig glupe ting jeg har prestert å si til damer:

 

Det første var da jeg satt og så film med masse jenter. Meg og masse jenter, og disse i alle størrelser og finhetsgrad. Så, mens vi sitter der å snakker så klarer jeg jo å si "Rart, jeg syntes at litt kraftige jenter ofte pleier å være så veldig blide." Og herfra var det jo bare en vei.....

 

"Så du mener at tynne jenter er sure da? Vil det si at du syntes jeg er sur siden jeg er tynn?" uffameg, var utrolig kiper å ro seg unna den gitt.... Det er noe jeg ALDRI sier igjen. Men dere gutter skjønte sikkert hva jeg mente, og jeg står for det den dag i dag. Feite jenter pleier ofte å smile mer, ha god humor, og rett og slett være mer koselige.

 

_______________

 

Så til den andre tabba. Dette har jo ikke noe med jente-gutt forrhold, men uansett, var en grise stor tabbe. Jeg var ute på cafe med en anorektisk veninne som har sliti veldig mye med dette, og jeg er en av de få som hun har åpnet seg for. Så, idet vi skal ta noe å drikke, så klarer jeg å si "Jeg har en teori om at cola light egentelig gjør folk feite. Det er jo bare feite folk som drikker light brus". Resten kan dere tenke dere til....

 

Mens jeg sier dette så har hun selvfølgelig tatt en cola light, og jeg får et helvete med å ro meg unna påstanden. Det var bare flaut, flaut og atter flaut. Tror jeg såret henne ganske mye... Skulle ønske jeg aldri sa det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jente til meg: "Du kan godt ta av meg g-strengen om du skal lage sugemerke på rumpa mi"

 

Jeg: "Neida, trenger ikke det"

 

Det var først kvelden samme dag jeg forsto hva hun egentlig ville.

6542061[/snapback]

:dontgetit:

6545504[/snapback]

 

Ja altså, jeg har mine grunner.

6552102[/snapback]

 

jeg er spent på å høre disse...

6599723[/snapback]

Jeg også, med tanke på at det er jan-erik som prøvde å utgi seg som meg ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

"Ja jøss" (På spørsmål om vi skulle være sammen, jeg var stupe dritings og husker ikke en gang spørsmål eller svar, men hu kom og vekte meg dagen derpå.

Aldri vært så redd i mitt liv.)

 

"Dette funker ikke, jeg har aldri sagt ja til å være sammen med deg.

Du skremmer meg og hver gang jeg er med deg, får jeg lyst til å ta selvmord!"

Sagt til samme jente et par uker etterpå.

Nok var nok :p

 

Hu tok det ikke som jeg trodde, og telefonterroriserte meg i litt over et halvt år etterpå.

Blant annet...

 

"Jeg elsker deg." (siden har hu ikke sett på meg. Ung og dum, ja jøss. Full? a'a.)

 

Sikkert flere, men er bare disse jeg kommer på atm.

Lenke til kommentar

Møtte ei kjempepen dame på jobben, som gikk i mammapermisjon for ett års tid siden. Hun var innom for å si at hun kunne begynne i jobb igjen snart, og jeg traff henne i kantina. Vi jobbet sammen før, og jeg var mildt sagt litt forelsket i henne da. (Alle var det)

 

Så jeg rusler bort til henne der hun sitter med ungen på fanget, sier "så fin ungen din er" og hun sier "Tusen takk" osv. Så dumper det ut av meg

 

"Bor du sammen med faren? Jeg mener, bor han ikke sammen med deg?"

 

Da ble hun veldig rar i ansiktet og tenkte sikkert "WTF?" og sa "Nei, han har flytta ut, hvordan det?"..."Neei jeg bare lurte" sa jeg og fant en unnskyldning for å springe og gjemme meg. Hun sa nemlig en gang at hu ikke hadde kjæreste og snakka mye med en fyr i USA på nettet.

 

Forresten var det hun jeg ikke klarte å huske hvor gammel jeg var når hun spurte en gang. Hun er så perfekt at man blir bare en siklende grønnsak når hun snakker til deg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg har også taleproblemer når jeg er sammen med dama mi. Jeg har sagt så mange merkelige ting til henne, men jeg kommer ikke på noen. Men hun ler bare av meg hver gang og syns jeg er søt.

 

Men så, en dag skulle jeg få ta igjen. Jeg sa, så romantisk man kan få det, til henne: "D e ingen som e så gla i dæ som æ e!" hvorpå hun svarer: "D e ingen som e så gla i dæ heller!"

Aah hevnen er søt! Den skal hun huskes for! :D Den skal til og med inn i russeavisa! Det har jeg bestemt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...