Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
"Gåten bak AIDS er løst..

www.etellerannetforumforamatørleger.com"

Gammelt nytt det du sier der, freeman84. Kommer jo ikke et hakk videre på den måten.

5233723[/snapback]

Hva faen er det du babler om?

Det var et veldig dårlig eksempel.

Endret av espinos
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja det kan nok stemme men jeg tviler litt på det men er litt kult (...)at det blir 108 til sammen.

5233834[/snapback]

Kva er så kult med at summen blir 108?

Er ikkje det bekrefta at det bare er talet 23 som har nokon betydning?

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet (endret)
"Gåten bak AIDS er løst..

www.etellerannetforumforamatørleger.com"

Gammelt nytt det du sier der, freeman84. Kommer jo ikke et hakk videre på den måten.

5233723[/snapback]

Hva faen er det du babler om?

Det var et veldig dårlig eksempel.

5233858[/snapback]

Poenget mitt var egentlig at, man ikke skal tro alt man leser på internet. Trodde alle hadde fått med seg det han snakket om jeg, dette kom da fram i løpet av diskusjonene rundt sesong 1...

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Kva er så kult med at summen blir 108?

5234029[/snapback]

Telleren begynner å telle ned på 108. Om det er kult eller ei får jo være opp til deg.

5234054[/snapback]

Er klar over det. Men hadde summen blitt noko anna, så hadde og tellaren begynt på det same talet. Ser ikkje noko kult med det.

Skrevet
Gåten bak nummerene 4 8 15 16 23 42 er løst..

http://www.root.no/forum/index.php?showtopic=4929&st=25 (se nederste innlegg)

http://www.digg.com/links/Mystery_behind_n...in_Lost_solved_

5232376[/snapback]

Okej... her er det ingenting interessant eller nytt :/

Jeg sjekket selv koordinatene for lenge siden og de ender ikke opp på noen øy, og å dra spekulasjoner om en øy i nærheten blir litt drøyt. Da hadde helt sikkert tallene enkelt og greit passet med koordinatene til den respektive øya isteden. Ikke noe hokus pokus for manusforfattere å få til det om de ville.

Og dette med at det = 108 er da ikke nytt? :p Men kewlt er det =)

Skrevet

Noen som har sett episoden sojm kom i natt

så første 10 minuttene og vIrka SYKT bra

men er det noen som har kommet nop vidre på hva som står i name tagen til han duden på den første filmen de fant i bunkern?

Peace Out :w00t::w00t::w00t:

Skrevet

Sier ikke han i filmet noe som "I am mister ..." (husker ikke navnet) første gangen de ser på filmen?

Fy fader jeg fikk frysninger på slutten av dagens episode :p Grei episode, men jeg synes ikke at vi kom noe særlig videre :hmm:

Skrevet
No ber du om spoilere gutt, så den som evt. svarer bør merke med spoiler, dersom det er noe :!:

5235394[/snapback]

Eller ikke? Sekundet etter at den er sendt i USA kan vi snakke om den, trenger vel ikke spoilertags da...

Skrevet (endret)

Humm, sannsynlighet for hest_en_ på øya?

Sannsynligheten for at walt setter seg på pc' nøyaktig samtidig med at michael kobler den opp?

(Var kanskje ikke walt, eller så har walt evner til å kommunisere digitalt?) =)

Edit : Når han klarer å vise seg for folk uten å være tilstede så er kanskje ikke kunsten å skrive ting på en data uten en data så store problemet heller :p

Endret av snoemann
Skrevet

Sannsynligheten for at walt setter seg på pc' nøyaktig samtidig med at michael kobler den opp?

5236988[/snapback]

Han kobler den vel ikke opp? Det eneste han gjør er vel å se hvor forskjellige ledninger går osv.

Skrevet

5236988[/snapback]

Han kobler den vel ikke opp? Det eneste han gjør er vel å se hvor forskjellige ledninger går osv.

5237019[/snapback]

Kanskje sant det egentlig, han rakk vel kanskje ikke. Kanskje de kan kommunisere innen de 4 minuttene fremover? Hva slags tallsystem er det som tilsier at 100 = 4 min egentlig? Hvorfor er håret til han asiaten forskjellig i det nyinnklipte klippet enn i det orginale? Glipp fra lost crewet?

Skrevet
Hva slags tallsystem er det som tilsier at 100 = 4 min egentlig?

5237045[/snapback]

Det binære kanskje? :p

000 (binært) = 0 (desimalt)

001 (binært) = 1 (desimalt)

010 (binært) = 2 (desimalt)

011 (binært) = 3 (desimalt)

100 (binært) = 4 (desimalt)

osv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...