Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg gikk på linken som Luchy la ut.....

hmmm, hva skal jeg si ...

jeg vet ikke helt om jeg skal gråte eller le skikkelig høyt :p

det første intrykket jeg fikk av den sida var: AT DET GÅR ANN !

det var så sykt at jeg ikke helt kan sette ord på det.

først tenker jeg at det er fryktelig trist og syrt at naruto er dubba til engelsk og sendt på tv og alt det der, men så tenker jeg på hvordan det egentlig ser ut på den sida....

og så tenker jeg på hvor latterlig det egentlig er :D det er sånn at jeg kunne ledd til i morgen og ut måndten...

tenk på hvordan de stakars barna har det :p de som skal se på det....

de tar det sikker litt seriøst. og her sitter jeg og ler av hvor dårlig det er !

og så battle theme på internett siden da :p kan det bli mer komisk ?

 

Har ikke sett traileren enda, men jeg er blitt fortalt at i første ep er det en som sier "Give me the scroll Nathan" ..... hvor teit og laterlig er det ?

 

skal naruto komme på norsk tv, eller annen tv, så vil den beste sende tiden være kl 5 om morra...

fordi da er det ingen som ser på og da er det ingen som blir mentalt skadet av dårlig dubbing og dustete dum sensurering og sånnt ræl.

 

så det beste jeg kan komme opp med til temaet om naruto dubb på norsk/engelsk tv ..... er LOL (Lots of Laughter)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Blir ikke værre enn One Piece.

 

Når det er barnekanaler som tar over dette, så endrer de publikum fra 15-16år (som er omtrent det disse seriene er rettet inn mot når de blir laget) til 5-8 følgelig blir de sensurert og spåket blir deretter.... Altså CRAP... Jeg tviler på at naruto kommer subbet til norsk, men, jeg skal være ærlig og si at kommer det. Så er det sikkert i premievoldtatt versjon med crapcrap stemmer. Synes bare dette bildet passer så flott til hvordan 4kids og andre kanaler gjør med animeserier når de "overtar" dem

050418.jpg

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...