Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke naruto kommer på norsk tv! Hvis det blir dubba og sensurert, vil alt være ødelagt! Ikke noe koselig å tenke på :(

Hvis det kommer på norsk tv (som jeg frykter) håper jeg inderlig at det ikke blir samme styret som det var med pokemom! Hvis det skjer vil vel de små barne få plast kunaier og hoppe runt, slå og kaste dem på hverandre.

Stakkars de små ungene som vil komme til å se serien! Jeg syns synd på dem (fordi at serien kommer mest sansynlig til å bli ødelagt av dubbing og sensurering sånn som de andre seriene som går på tv).

Bare jeg hører snakk om naruto på norsk, dubba eller sensurert får jeg grøssninger nedover ryggen :cry:

 

Nei, naruto vil IKKE jeg (og forhåpentlig vis ikke dere heller) ha på nosrt tv!!

UFF så fælt å tenke på :mad:

Lenke til kommentar

Eing med dere. Naruto blir ikke det samme hvis det vises på TV i norge...

 

Hvis de skal sensurere bort alt av blod og våpen i Naruto tviler jeg på at småbarn gidder å se det... Min lillebror så Naruto på min datamaskin og ble helt hekta på det. Han skjønte ikke hva som sto da, men han sa det var kult :) Jeg spurte han om det hadde vært noe morsomt hvis det ikke hadde vært blod og shuriken med.. Og han sa så klart nei!! :cool:

 

Men jeg kommer garantert til å fortsette å se på det ja. Serien blir jo ikke dårligere av den grunn da?

Endret av everex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...