Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men før vi sier at Naruto er en barne-serie, må vi nesten definere hvor gamle barn serien er beregnet for.. Altså etter min mening er Naruto alt for "dypt" og vanskelig å forstå for de fleste 6 -åringer! Og til tider kanskje for voldelig, for sarte barnesjeler.. Men det blir sikkert sensur..

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Men før vi sier at Naruto er en barne-serie, må vi nesten definere hvor gamle barn serien er beregnet for.. Altså etter min mening er Naruto alt for "dypt" og vanskelig å forstå for de fleste 6 -åringer! Og til tider kanskje for voldelig, for sarte barnesjeler.. Men det blir sikkert sensur..

De fleste "barn" ser ikke på serier o.l. fordi at de liker historien/handlingen i stor grad, men fordi den er "tøff"...

 

Tenk bare på teletubbiene (ok den er for barn mellom 0 og 5 eller noe slikt da, men...)

Lenke til kommentar

Hey

 

 

Har sett et par episoder av Naruto, og det jeg lurer på er, om det er en barneserie, hvorfor blir den sensurert? og hva i serien er det som er for sterkt til å bli sendt ut uten sensur? Jeg kan hvertfall ikke ha merket noe til ting som trenger sensur i episodene jeg har sett ..

Lenke til kommentar
Hey

 

 

Har sett et par episoder av Naruto, og det jeg lurer på er, om det er en barneserie, hvorfor blir den sensurert? og hva i serien er det som er for sterkt til å bli sendt ut uten sensur? Jeg kan hvertfall ikke ha merket noe til ting som trenger sensur i episodene jeg har sett ..

Vel, det er jo vold og ikke minst BLOD i naruto, så... :ermm:

Kommer det til Norge så kommer jeg ikke til å se på, og ja jeg vet jeg bare kan ignorere det, men jeg VIL IKKE se fullt av naruto-ting overalt, narutoleker, narutohåndklær, narutoballonger og narutofrokostblanding. For ikke å snakke om narutospillkort, narutosaft, naruto's barnemeny på McDonalds og narutoskoledagbøker.

Vil ikke se at Naruto blir superkommersielt. Jeg sier det igjen, det var det som ødela fks. Pokemon.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte kanskje jeg kunne få med meg noen.. Uansett så hvorfor ikke i et norsk forum? Det er tross alt i Norge jeg ikke vil at de skal sende det! Det er i Norge de som har makten til å bestemme om det skal sendes i NORGE, sitter. Ikke i andre land!

 

Reality check smile2.gif

 

Edit: Bitex, hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn dette, så er jeg fristet til å be deg om å holde deg langt unna denne tråden!

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Er dette noe allá Power Rangers eller?

 

Så et cosplay-bilde av en som skulle være en viss "Gai". Hjelpe meg!

Vel, det er jo ninja'er i både Power Rangers og Naruto, men jeg mener de to seriene ikke kan sammenlignes..

 

Hehe.. Så du så Gai du? Han er jo flott kar! De gjør litt narr av han og eleven hans (Rock lee) i serien. "fuzzy eyebrows" :D

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg sammenlignet det med Power Rangers var at begge to er "barneserier"(med det mener jeg at småbarn vil flokke seg rundt TV'n) som inneholder en god del vold som gjør at begge to vil bli tatt av norsk tv etter uheldige episoder utenfor skjermen. Bare vent å se. ;)

 

Gai har de mest grusomme øyenbrynene jeg noensinne har sett.

Bare se 2:10 ute i det klippet HER.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...