Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tss samma faen for meg. Ser Naruto via fansubs. Om det er barnslig?

 

Du er ikkje voksen før du kan inrømme at du er barnslig. Uansett er denne serien så fantastisk bra,med så mange rå karakterer,mektig og gripende musikk at eg kunne egentlig ikkje brydd meg mindre om noen kritiserer serien.

 

Eg liker det,og koser meg med galskapen.

Lenke til kommentar
lock-aze:

 

Naruto og One Piece er ikke laget for 15-16 åringer.  I Japan er de seriene på nivå med Digimon og Pokemon.  Så rundt 10 år er mer riktig.

6812748[/snapback]

 

Det kan stemme for japan sin del, men de blør ganske mange liter mer blod i naruto enn i serier som pokemon og digimon. De vil aldri la Naruto kjøre som barnetv om morningen i helger i allefall ;) de hadde fått for mye kjeft da av alle foreldrene ^^

Lenke til kommentar
Huff, vel egentlig kunne det aldri falle meg inn å laste ned naruto med engelsk tale. Det strider rett og slett i mot opplevelsen. Nei...

6815400[/snapback]

 

Trenger ikke å laste ned. Det var sånn Bufferingfilm på Cartoon network sin hjemmeside! :p

 

Martin-sama :)

6816713[/snapback]

No tenkte eg eg sånn til vanlig altså :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
At noen orker å se på Naruto er for meg uforstålig!

Kjedet meg i hjel, når jeg prøvde å lese det.

6931500[/snapback]

 

Ville no gitt det litt tid :( . Og er aldri lurt å begynne med manga om du ikke er sikker på at du vil like serien. Eg synes Naruto var en ok serie helt til de kom til chuunin eksamenen. Da tok det fyr for å si det slik :dribble:

Lenke til kommentar
Og er aldri lurt å begynne med manga om du ikke er sikker på at du vil like serien.

6932509[/snapback]

Dette er da en ganske rar uttalelse. Hvis man ikke skulle begynt med noe man ikke var sikker på at man kom til å like, ble det ikke gjort mye her i verden ...

6952001[/snapback]

 

Neida :D for Manga er ofte litt tørrere å begynne med enn å sette seg ned å se på anime på kvelden og det tar alltid litt mer tid. Så er du usikker på en serie ville eg ikke begynt med å kjøpe manga eller laste den ned eller whatever men startet på anime ;) og så må en alltid se en 10 episoder før en kan gi opp på en serie :)

Lenke til kommentar
ja ett godt eksempel er Naruto på Englesk. Check it out yourself

 

Naruto Trailer, Engelsk

 

er det mest latterlige jeg har sett

5885391[/snapback]

 

 

taj engelsk dubbeing :/ vet ikke helt ha jeg skal si , navnene ble jo utalt meget feil , og det tøffe stemme var jo meget feil , men at di pratet engelsk kunne jo vært en bra ting .

 

nei eg holder meg til fan subs ;)

 

om det kommer til norge eller ikke bryr meg ca midt i ræva

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale noen av Naruto spillene til PS2/Gamecube? :p

6958352[/snapback]

 

 

Har spilt Naruto spillene på Gamecube. De var helt OK, men det finnes andre slåss spill som er mye bedre. f.eks Soul Calibur

6961021[/snapback]

 

Har spillt litt Soul Calibur,men er sugen på litt annerledes figthting i form av Naruto universet. Gjikk lei fightingspill etter å ha drept Tekken 1-3 ned aktfor mange spilletimer :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...