Gå til innhold

Naruto på norsk-TV! Nei, og atter NEI!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe - denne tråden minner meg om kredhungrige musikkfans som rømmer fra favorittbandet sitt med en gang de slår igjennom i litt større skala :D

Ja det kan faktisk minne om det, men dette her er jo noe litt annet da. Har ingenting imot at Naruto blir sendt på tv i Norge dersom de kunne latt stemmene være som de er, og heller TEKSTE det på norsk. Det er dubbinga jeg er imot.

Har ikke noe imot at "favorittbandet mitt slår gjennom i litt større skala", men liker ikke hvis de blir dubba. :p

Lenke til kommentar
Hehe - denne tråden minner meg om kredhungrige musikkfans som rømmer fra favorittbandet sitt med en gang de slår igjennom i litt større skala :D

mja... er ikke helt enig :p

 

tenk deg om ditt yndlingsband (antar at de synger på engelsk) slo gjennom i Tyskland/Frankrike/Tyrkia/annetDubbeLand og ble dubbet over til lokalspråket... ville du likt det ?

 

Husker når jeg var på Warner Bros i Tyskland og så Sylvester Stallone snakke flytende tysk og Proctor fra politiskolen var en blondine på 1.60

 

Så dubbing/landstilpassing er no dritt, kan du ikke sende serien i orginal form så la være å sende den da... er jo bare dumt å komme med noe halvfabrikat. *grøsse*

 

 

Edit: :blush: Leif ju bastard

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det finnes nå en svensk dubber. Han har dubba rundt 50 ep nå. uansett det høres forferdelig ut. Kan se om jeg kan få lagt dem ut senere. Se for dere lille naruto i første ep med dyp voksen stemme. dette har svenskene gjort. De har drept min lyst til å få den hit til norge. Vis den kommer til norge kommer den til å bli dubba. heldigvis kommer det ikke før noen år sånn som dragonball kommer til jul lizzm....vis det kommer i det hele tatt. tipper det er for voldelig. Å vis det kommer til norge blir det akkurat som pokemon. Noen som vil det. De har spill, kort og alle de lekene allerede. Stakkars naruto.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Naruto blir bare mer kjedelig for hver episode, mens bleach og andre serier blir bare mer spennede.

 

Slik jeg har forstått det så er naruto et program for barn.

Ikke alle barn som har lært seg å lese ennå og det er nok veldig lite unger som kan forstå japansk (insert riktig språk her).

Barna foran anime nerder (no offence).

 

Det er garantert ikke noe program for barn. lol. så mye vold. skulle egentlig ikke hvert lov å vise. spesielt nå som det er kjedelig. Kanskje serien har måttet kjerpe seg,. kanskje den var for voldelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...