Gå til innhold

Nerder som leker i skogen, tragisk!


co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du vet hva det der betyr så eide du deg selv, vil jeg påstå.

 

narutosucks_icon.gif

 

Og all annen manga og anime, så klart.

Hmmmm? har du sett Elfen Lied? Har du sett Kimi ga Nozomu Eien? One piece? Naruto? Hunter x Hunter? Full Metal Panic? Kare Kano? Now and the, here and there? Wolf's Rain? Trigun? GunGrave? visst ikke så STFU.

 

Og laiv virker bare utrolig dumt. Ser bare rett og slett teit ut.

Lenke til kommentar
Hmmmm? har du sett Elfen Lied? Har du sett Kimi ga Nozomu Eien? One piece? Naruto? Hunter x Hunter? Full Metal Panic? Kare Kano? Now and the, here and there? Wolf's Rain? Trigun? GunGrave? visst ikke så STFU.

 

Og laiv virker bare utrolig dumt. Ser bare rett og slett teit ut.

Wow. Snakk om å skyte seg selv i foten

Lenke til kommentar
Hvis du vet hva det der betyr så eide du deg selv, vil jeg påstå.

 

http://img.photobucket.com/albums/1103/lim...osucks_icon.gif

 

Og all annen manga og anime, så klart.

Hmmmm? har du sett Elfen Lied? Har du sett Kimi ga Nozomu Eien? One piece? Naruto? Hunter x Hunter? Full Metal Panic? Kare Kano? Now and the, here and there? Wolf's Rain? Trigun? GunGrave? visst ikke så STFU.

 

Og laiv virker bare utrolig dumt. Ser bare rett og slett teit ut.

Wow, selvmotsigende.

 

 

Hvis ikke du har vært med på laiv, please STFU.

 

 

Og nei, jeg har aldri vært med på laiv. Jeg er bare en rettferdighetens forkjemper . :mrgreen:

 

edit: Der var julenissen litt før.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Jeg sa at det VIRKER dumt. Om det er det er en annen sak. Vet ikke før jeg prøver, men jeg er ikke så glad i slike ting så jeg tviler på at det slår helt ann. Mye kjekkere å sitte inne og spille ^^.

 

Og det ser egentlig ganske teit ut, men kanskje det er slik som med anime. Visst jeg prøver det blir det veldig artig.

Lenke til kommentar

Spiller rollespill (Penn og Papir), er jeg geek? nerd da??....

Det de folka her driver på med er rollespill...

virker som mange av dere ikke har peiling hva de driver på med...

 

sikkert noen her som spiller fotball?? hvor teit er det ikke å springe etter en ball og skyte den i ett nett??

da må dere være geeker eller nerder...

 

skjerpings folkens!

alle er ikke som dere... super duper kule folk... som ikke har rare interesser og er perfekte?

 

blir for dumt å kalle folk for dumme å tilbakestående fordi de har andre interesser enn dere....

sikkert veldig sosialt det der.. er sikkert morro også (for de som liker det)

 

liker å sitte med venner å spille Penn og Papir rollespill... ingenting er som å... spille i 10 12 timer i strekk... og møte en syk 10 grads assassin som dreper din 15 grads dverg kriger på 1 angrep! :p

 

må prøves.......

ikke si at noe er teit før dere har prøvd det....

har flere kammerater som syntes rollespill hørtes gørr kjedelig ut... men som nå ikke kan få nok av det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...