Gå til innhold

Nerder som leker i skogen, tragisk!


co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. Hvorfor er dette postet i humor?

Vi gjør vel ikke narr av andre vel?

Jeg har ikke hørt om uttrykket "laiving" før, men jeg har hørt om rollespill, eller skuespill..

Jeg har sett filmer på tv'n også hvor de later som om de er så redd for et monster i skogen som plutselig hopper forann dem.

DET må virker bra teit når man ser det under innspillingen :roll:

De de gjør, er jo å lage sitt eget lite skuespill som de nødvendigvis ikke trenger å ta betalt for å la andre se, siden man ikke trenger å være helt proffe i det.

De på filmen virket litt stive, og det var vel etter ett-eller-annet spill?

Det er jo også et tema for et rollespill\skuespill.

Ordentlige rollespill er jo en hobby for en del folk. Og jeg respekterer det.

Det jeg IKKE sjønner er hvordan folk orker å spille fotball flere gangen i uken.

Jeg synes DET er dønn kjedelig. Og jeg har prøvd det :yes:

 

Det er bare fint om dere ler med dem, og synes det de gjør er artig, men om dere ler AV dem, så er det dere som må komme dere ut litt mere.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de få som fortsatt ikke ser humoren i dette. Greit nok, dere kan bare le, men jeg må si at jeg synes noen personer her inne (uten å nevne navn) oppfører seg utrolig teit.

Så dere som gjør narr av dem, nei forresten...det ville vel vært mer nærliggende å si at dere håner dem, sånn som dere holder på. Dere vet selv hvem dere er... men..gjør dere virkelig aldri noe som er merkelig/"unormalt"/noe som andre kanskje ser på som helt utrolig teit? Gjør dere virkelig bare helt "normale" ting? Lever dere virkelig så kjedelige A4-liv som dere gir inntrykk av? Da synes jeg virkelig synd på dere. Spesielt når dere sitter her og gjør narr av andre som faktisk skiller seg ut, og tør å gjøre det.

 

det er tragisk at såpass voksene mennekser leker robin hodd i skogen!

 

Så det å være voksen innebærer at man ikke kan gjøre NOE som skiller seg ut? Kan ikke gjøre NOE som er annerledes? Er garantert tilbakestående geek med ADHD dersom man tør å ha det gøy og gjøre ting man liker?

Dersom det er sånn "såpass voksene mennesker" skal være, ja da blir jeg nok aldri voksen.

 

Må bare nevne at både Steina og Roug (og sikkert noen til også) har rett i det de sier. Selvsagt kan man le av det, og det er festlig å se på. Men når noen av dere begynner å slenge en del unødvendige kommentarer (som jeg ikke trenger å sitere her), ja da synes jeg humoren blir borte.

Lenke til kommentar

Vel, nå må ikke dere som sier at de folkene er "tilbakestående" tro at de gjentar den scenen som dere nettopp så om og om igjen (håper jeg ikke da :roll: )

De sitter vel noen timer på forum de også som vi "normale", eller DERE "normale", og spiser sikkert normal mat. Tror heller ikke at de kaster planker og roper "Lightingbolt" etter hverandre sånn utenom under rollespillet. ;)

Lenke til kommentar

Blir litt dumt å gjøre narr av folk forde, de ikke gjør det samme som dere "normale" som sitter her........

 

vil strengt talt kalle en del av dere geeker og nerder... som gidder og sitte her inn og finne ting å le av...

bare fordi noen folk har funnet noe morro å holde på med... noe som faktisk de liker.....

dere liker å sitte her...

de liker å være i skogen og more seg.. kanskje noen timer i uka eller kanskje bare 1-2 ganger i måneden, da får de utløp for noen av sine "fantasier" :p høres litt rart ut men..

 

 

kanskje de "normale" folkene som ikke pleier å være inne på det forumet her synes dere er noen "teitinger, tilbkaestående, dumme, idioter" for dere sitter her, og ikke har noe liv......

Lenke til kommentar
og du, det er faktisk forskjell på det å være spesiell og det å være riv ruskende gal

Riv ruskende gal?

Alle er det en gang i blandt.

Om du er en sånn seriøs type som BESTANDIG er seriøs så må du ha det veldig kjedelig.

De må få ha det artig de også, og herme etter et spill om de vil..

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig at det er teit av dere å rakke ned på disse folkene. De har andre fritidsinteresser. Hva med å godta det? Noen liker å løpe etter en lærkule, andre bare løper jævli langt for ingenting. Noen sykler rundt hele frankrike for å få en gul trøye. Noen sitter hjemme foran maskinen sin 24/7.

 

Folk er forskjellige. Innse det.

Lenke til kommentar

Ooh! Laiv :D

 

Diggbart.

 

Jeg var så fascinert av laiving da jeg gikk på ungdomskolen, samt da jeg gikk GK allmenn, registrerte meg vel på laiv.no også.

Lever fortsatt med drømmen om å få nok penger til å kjøpe meg (eller å få overtalt mamma til å sy meg en) wizardrobe/monkrobe.

 

Loffelur fant denne til meg i fjor sommer, og jeg falt for den.

 

Se forøvrig denne tråden om munkekutte og/eller kappe.

 

Folk har forskjellige interesser (som før nevnt).

 

Noen syns det er moro og være 22 stykk som springer rundt på ei plen med ei teit lærkule og prøver å få den inn i et fiskegarn spent mellom noen stenger, mens en gjeng apekatter står og roper enten skjellsord eller hurrarop til dem.

Jeg ler av slike

 

Noen syns det er moro og være sosial på fest og drikke seg sanseløse (evt. bare å drikke litt og ha det moro og kult og sosialisere seg osv osv) og ligge i ei grøft og spy hele kvelden, for så å angre neste dag fordi man er så fyllesjuk at man ikke kommer seg ut av senga/slutter å spy på 3 dager og har huepine og promille i ei uke etterpå.

Jeg forstår meg ikke på slike

 

Noen syns det er moro og tilbringe ei helg foran PC'en, selv om du sitter foran PC'en resten av dagen uansett, men nå sammen med venner og se film, dele filer, spille spill, høre på fjortisser som snakker "1337-speak" osv.

Jeg forstår slike, til tider

 

Noen syns det er moro å kle seg i andre, gamlere klær, finne sitt andre jeg i sverd, magi, middelalder, mørkebøker osv.

Jeg forstår slike også

 

 

Folk syns så mangt er moro, og likevel mener de at de som ikke liker/driver på med deres aktivitet, og heller har andre fascinasjoner og interesser, er teite og tilbakestående, og ler av disse.

Er det rart det er krig i verden?

Lenke til kommentar

Jeg liker å samle på pinner, her om dagen fant jeg en veldig fin og rett en med melkesjokolade farge på barken, men er litt dumt at når jeg skreller av barken blir de sånn lyse og pene i starten, men blir brune og råttne etter en stund :[

 

Noen andre her som samler på pinner? :D

 

Pinnesamling er noe jeg har drevet med siden jeg var liten, leste en bok om en pinne som så ut som en liten mann og het knerten elns, håper jeg også en dag kan finne noe som er like tøft som knerten.

 

 

laiv er dødsfett btw. driver med det de helgene det ikke er søndagskole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...