Gå til innhold

Nerder som leker i skogen, tragisk!


co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at mange på dette forumet har sånn utrolig angst for folk som skiller seg ut, og ting som er utenfor det som kalles "normalt".

Ja ok, jeg synes sånn laiv-ting er ganske teit, men de som liker det må gjerne få gjøre det, uten at jeg skal kalle dem mentalt tilbakestående, be om at de skal sperres inne, eller andre ting som er bare teit å si. :no:

Lenke til kommentar
Synd at mange på dette forumet har sånn utrolig angst for folk som skiller seg ut, og ting som er utenfor det som kalles "normalt".

Ja ok, jeg synes sånn laiv-ting er ganske teit, men de som liker det må gjerne få gjøre det, uten at jeg skal kalle dem mentalt tilbakestående, be om at de skal sperres inne, eller andre ting som er bare teit å si. :no:

Tull og tøys, personer som det der skal latterliggjøres så til de grader. Når du springer rundt i skogen og roper "lightningbolt!" så fortjener du merkelappen "tilbakestående".

Lenke til kommentar
Synd at mange på dette forumet har sånn utrolig angst for folk som skiller seg ut, og ting som er utenfor det som kalles "normalt".

Ja ok, jeg synes sånn laiv-ting er ganske teit, men de som liker det må gjerne få gjøre det, uten at jeg skal kalle dem mentalt tilbakestående, be om at de skal sperres inne, eller andre ting som er bare teit å si. :no:

Tull og tøys, personer som det der skal latterliggjøres så til de grader. Når du springer rundt i skogen og roper "lightningbolt!" så fortjener du merkelappen "tilbakestående".

Sier hvem? Hvem har sagt at DU kan bestemme det? Bare fordi noen gjør noe som du synes er rart, noen som er annerledes enn deg og gjør andre ting enn det du ser på som normalt, så er det feil, og disse menneskene er da tilbakestående?

Jeg står for det jeg sa, at mange her på forumet har angst for folk som skiller seg ut. Jeg synes virkelig synd på deg. Har ingenting mot deg personlig, men det er tydelig at du lever inni din egen lille boble, der alt som skiller seg ut fra det DU ser på som normalt, automatisk skal få, som du så fint sa det selv, merkelappen "tilbakestående".

Nå er det vel like før jeg blir stemplet som mentalforstyrret geek også, men jeg gjemmer meg hvertfall ikke bak et nick der jeg mest mulig prøver å rakke ned på de som er annerledes for å framheve meg selv. De idiotiske kommentarene kan dere spare dere. Og med det er jeg ferdig i denne tråden. Så får dere perfekte bedrevitere kose dere videre med diskusjonen.

Lenke til kommentar

Enig Nevnarion!

 

Hvorfor i huleste videste kan ikke folk få gjøre det de vil hvis de syns det er morsomt, givende, noe de vil (Så lenge det ikke er å plage andre..)?

 

Mange syns jo faktisk slike laiv er ganske morsomt, skal ikke de få ha sin "hobby" i fred?

Og vet dere hva? Det er faktisk slik at alle kan få lov til å styre sitt liv som de vil, hvis de synes dette er gøy, så syns jeg de skal få lov til det.

Noen liker sparke til baller, andre vil kaste de, andre vil se på Cirkus, noen vil hoppe hoppetau, noen vil være her på forumet, andre vil bli skuespiller, og noen liker å samle på furublader!

 

Men det er greit... Dere skal få lov å leve det "klassiske" A4 livet alt for mange gjør.

For all del. Fortsett å si at du digger musikken du hører på bare fordi alle de andre vennene dine hører på det samme. (selv om du egentlig hater musikken...)

Fortsett å si at det å samle furublader er det teiteste du har hørt om fordi vennene dine syns det samme. Mens du egentlig syns det virker veldig interessant.

Begynn å plag andre hvis alle andre gjør det.

 

Jeg skal ikke stoppe dere...

 

Men husk dette: Hadde alle som gjør noe de egentlig ikke liker, men kun gjør det for å passe inn, hadde stått fram. Ja da, hadde det blitt en mye bedre verden å leve i.

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

TSP: Kall en spade for en spade eller rett og slett hold kjeft.

 

Laiv(Hva er greia med det ordet?) er skamteit uansett hvordan man vrir og vender på det. Og de som hopper rundt og sier "muhaha, I have Sword of the Necromancer +13 firedmg" er ikke vel bevart.

 

/sette seg tilbake å vente på moralens pekefinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...