Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg stiller meg fortsatt uvitende til hvorfor han blir byttet ut.

 

Er jo ikke helt ulikt det Benitez gjorde mot chel$kis i semien, borsett fra at vi lå under da. Men jeg vil tør å påstå at risikoen er bortimot den samme.

Babel kom inn og scora et fantastisk mål, samt torres sin erstatter gjorte et meget godt innhopp i forige kamp.

 

Er nok bare å innse at det er en grunn til at de er trenere å vi er tilskuere. Jeg forsvarer det ikke, og lurte egenlig selv på hva som var grunnen. Noe jeg har gjort nesten hver gang han er tatt av banen. Ville nødig vert i trenerens sko om tyskland utlignet og vunnet på straffe konk i dag.

 

Syns ikke spanias midtbane var god i dag, kansje enkelt å greit pga motstanderen de møtte?

Da er det deilig å se at Torres scorer et utrolig mål nærmest på egenhånd. Pasningen var ikke så bra, men torres plukker opp, går bakom, runder og springer forbi å lobber over keeper. Utrolig!

 

Tilslutt må jeg bare gi han enda noen godord etter det merkelige gule kortet han fikk i hodeduellen, like kald og rolig selv om det var helt feil!

 

His armband proved he was a red

Torres Torres

You'll Never Walk Alone it said

Torres Torres

We bought the lad from Sunny Spain

He gets the ball and scores again

Fernando Torres

Liverpool's Number 9

Lenke til kommentar

Jeg la også merke til hvor rolig han er selv om han vet at han ikke gjorde noe feil. Og han er akkurat like rolig visst han skulle hatt frispark, men ikke får det. Så kommer Semb: "Det er tydelig på kroppsspråket til Torres at dommeravgjørelsen var rett". Feil igjen, Semb. Torres er bare en skikkelig fin spiller!

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Jeg la også merke til hvor rolig han er selv om han vet at han ikke gjorde noe feil. Og han er akkurat like rolig visst han skulle hatt frispark, men ikke får det. Så kommer Semb: "Det er tydelig på kroppsspråket til Torres at dommeravgjørelsen var rett". Feil igjen, Semb. Torres er bare en skikkelig fin spiller!

Semb kommer med gullkorn på gullkorn da...

 

"Tyskland har vært gode på dødball i mesterkskapet." Og i en haug av år før det.

 

Han er rett og slett veldig flink til å analysre kampen som sånn: De som leder har kjørt over det andre laget.

 

Mot slutten da Spania vant tilbake kampen påsto han at de hadde kjørt hele kampen. Tyskland kom seg i 10-15 minutter og var farlige. Spania kjørte ikke over Tyskland, men fikk til mer enn dem.

 

Godt å se Spania vinne^^ Har heia på dem hele veien og godt at Torres løsna og avgjorde finalen :D Gogutten vår :love:

Lenke til kommentar

Jeg tar gjerne Keane fremfor Crouch, men synes ikke det er verdt det om vi skal betale mange millioner pund i tillegg. Men jeg verdsetter Keane høyere enn Crouch og tror det kunne blitt bra med Keane og Torres, dog jeg stiller i så fall spørsmål ved om det er tanken at vi skal gå bort fra 4-2-3-1? Det virker ikke som om vi er så voldsomt på jakt etter vinger for tiden, hvert fall er det ingen skikkelige rykter som har tatt av, bare litt smått her og der. Og skal vi spille 4-2-3-1 nå til sesongen så trenger vi en skikkelig ving.

Lenke til kommentar

Mener jeg har lest at Rafa er villig til å gå bort fra 4-2-3-1 om vi får tak i Keane jeg. :hmm: Må innrømme at jeg er litt svak for Keane og håper nesten vi får han, liker han, men dog ikke til enhver pris selvsagt.

 

Masche

Silva/xxx - Gerrard - Babel

Keane - Torres

 

Er jo ikke akkurat den verste oppstillinga. Så får vi heller bare bruke Barry/Alonso der og når det passer i forhold til motstander og lignende. Barry kan vel kanskje spille en slags ving også.

 

 

Edit: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=15...mp;parentzone=0

det skrives at Benítez er klar til å endre formasjon dersom Keane skulle ankomme.

 

Chris Bascombe har jo litt peiling da, selv om han er i en av de dårlige avisene..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Masche

Silva/xxx - Gerrard - Babel

Keane - Torres

 

Bra formasjon det, men hvis Gerrard kjøres forover, slik som i 4-2-3-1 formasjonen, blir det vel litt tynt på defensiv midtbane. Får vi en slik formasjon, tror jeg samarbeidet Gerrard - Torres med Gerrard som hengende spiss vil bli savnet.

Lenke til kommentar

Offensiv kraft fremfor defensiv. Jeg håper virkelig Gerrard får spille i den frie og litt fremskytte rollen sin uansett hvordan vi ender opp med å spille, han er så utrolig sjef i den posisjonen, noe vi så i fjor. Assists og mål på rekke og rad, og ikke tro at han ikke jobber over hele banen likevel uansett hvordan han settes opp. Jeg synes fire forsvarere og en defensiv midtbanespiller burde holde på det defensive plan, men må jo selvfølgelig også se det litt an hvordan det fungerer selvfølgelig. 4-2-3-1 funker hvert fall kjempebra siste halvdel av sesongen i fjor når vi gikk over til det, så jeg er vel litt skeptisk til å så gå bort ifra det.

 

Edit:

Vi sier jo ikke nei takk til et intervju med godgutten, gjør vi? :)

 

2008>>

 

El Nino scored the winning goal as Spain won their first trophy since 1964 on Sunday – an achievement he insists would not have been possible without the support of the Red half of Merseyside during the last year.

 

He said: "It is a dream come true and now we have a place in European history, so it is very special.

 

"It is my first major title but I hope it will be the first of many because I want to win many more titles with Liverpool and Spain.

 

"I would like to thank the staff and players at Liverpool for their support during Euro 2008 because it makes a real difference when you know you have the backing of the people of your club. Because of this they share in our success.

 

"I have had a wonderful first season at Anfield and the goals I scored for Liverpool gave me the confidence and belief I needed for the Euros. Again, I would like to thank Rafa and his staff because I have improved as a player thanks to them.

 

"But it isn't just the people at the club who have helped me, it is also the supporters and the people of the city.

 

"From the moment I first came to Liverpool I have been made to feel welcome and that is why I am able to enjoy my football so much.

 

"It is incredible because the Liverpool fans have given me so much support and I know that they have even been supporting Spain. This is something I will never forget and I thank everyone for that.

 

"Now I am looking forward to competing for trophies with the Reds because I know that means so much to the club and the fans."

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Keane er en spiller jeg gjerne vil ha, enda prisen er litt høy.

 

En spiller som kan gli inni formasjonen vi kjører idag. Flere av mine venner som er Spurssupportere drømmer om å se KEane i en "hengende spissrolle" oftere. Fungerer vist ganske utmerket der med sin enorme arbeidskapasitet.

 

Ser for meg noe slikt neste sesong:

------------------- Torres

Babel / Bønna - Gerrard - Kuyt / Keane

Lenke til kommentar

4-1-3-2 er drømmeformasjonen min. Det krever at vi har et godt forsvar slik at det holder med fem defensive spillere, men det skulle da gå bra. Da har vi Gerrard i drømmeposisjonen, to gode vinger og to gode spisser. Får vi inn en ny spiss og aller helst også en ny ving, så kan den formasjonen være helt gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...