Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo nesten sånn Real Madrid og Marca holder på, så jeg vet ikke... (Håper det ikke er fullt av Real-fans her nå :p)

 

Edit: Skal se om jeg finner eksempler i morgen.

 

Edit 2: Nå kan ikke jeg et ord spansk (utenom Amigo), men her er det sikkert noen som er usanne og taler for Real's fordel.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Kan love deg at det ikke er altfor mange Liverpoolsupportere som er veldig positive til det kjøpet.

 

Er vel lov til å være bekymret når det kommer til den signerigen vil jeg tro, mannen var jo benkefyll i dortmund. Var jo også benkvarmer for sveits også i EM, det sier vel kanskje enda mer...

 

Er nesten villig til å vedde en hel fem kroning på at han forsvinner etter et år. Det er jo noe som heter man får det man betaler for ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var jo også benkvarmer for sveits også i EM, det sier vel kanskje enda mer...

 

Han hadde ikke klart å riste av seg en skade han fikk tidligere i år. Det sier mest. Å si han var benkefyll i Dortmund vitner også om røde skylapper.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg er ikke kjempeoptimist ovenfor Degen jeg heller, men alle skal hvert fall gi ham en fair sjanse til å vise seg frem. Det må jo være NOE Rafa har sett i ham ... Jeg gleder meg hvert fall voldsomt til å se ham, for jeg har aldri sett ham spille i en kamp, jeg har bare sett YouTube-klipp, og de viser jo egentlig ikke så veldig mye. Men han virker som en veldig offensiv back hvert fall. Håper selvsagt han slår til, så vi kan hente opp igjen alle disse sitatene. :)

 

Han er for øvrig fast på Sveits' landslag, og står med 29 landskamper siden 2005. Men han spilte ikke i EM fordi han var skadet i lang tid før turneringen, og ble så vidt klar rett før, men treneren valgte da å satse på en som hadde vært frisk lengre og vært med landslaget mer i oppbyggingen.

Lenke til kommentar
Var jo også benkvarmer for sveits også i EM, det sier vel kanskje enda mer...

 

Han hadde ikke klart å riste av seg en skade han fikk tidligere i år. Det sier mest. Å si han var benkefyll i Dortmund vitner også om røde skylapper.

 

Skal vel ha relativt røde skylapper de som hopper opp og ned for å glede seg over liverpools siste storsignering også ;)

 

Nå vet ikke jeg mer om fyren enn det jeg har lest i et par aviser, så hvis jeg har oversett at han har vært skadet eller gått glipp av et gudbenådet talent så får dere ha meg unnskyldt.

 

Det må jo være NOE Rafa har sett i ham...

 

Han så jo noe i Voronin også, men det kan jo ha vært prisen også for alt vi vet...

Lenke til kommentar

Voronin har vel ikke vært noen flopp heller med tanke på prisen, men ei heller en spiller å satse på. Men det er greit å i det minste få inn konkurranse og bredde i laget, så om man ikke har nok penger så er jo det en måte å gjøre det på. Jeg er hvert fall glad for at Rafa brukte store penger i fjor på Torres og Babel, og at Voronin-"kjøpet" dermed kanskje blir et resultat av hva som er igjen å rutte med deretter, enn at han hadde kjøpt tre helt greie spillere. Slik Torres har prestert, og Babel vist hva han kan, så viser det at det er veien å gå, selv med mer begrenset budsjett enn konkurrentene.

Lenke til kommentar
Voronin har vel ikke vært noen flopp heller med tanke på prisen, men ei heller en spiller å satse på. Men det er greit å i det minste få inn konkurranse og bredde i laget, så om man ikke har nok penger så er jo det en måte å gjøre det på. Jeg er hvert fall glad for at Rafa brukte store penger i fjor på Torres og Babel, og at Voronin-"kjøpet" dermed kanskje blir et resultat av hva som er igjen å rutte med deretter, enn at han hadde kjøpt tre helt greie spillere. Slik Torres har prestert, og Babel vist hva han kan, så viser det at det er veien å gå, selv med mer begrenset budsjett enn konkurrentene.

Man kjøper ikke middelmådigheter for å skape konkurranse og bredde. Å man henter heller ikke inn spillere som vil senke nivået på laget. Voronin er en flopp uansett om han kostet 10mill eller fire kinderegg.

Lenke til kommentar
Voronin har vel ikke vært noen flopp heller med tanke på prisen, men ei heller en spiller å satse på. Men det er greit å i det minste få inn konkurranse og bredde i laget, så om man ikke har nok penger så er jo det en måte å gjøre det på. Jeg er hvert fall glad for at Rafa brukte store penger i fjor på Torres og Babel, og at Voronin-"kjøpet" dermed kanskje blir et resultat av hva som er igjen å rutte med deretter, enn at han hadde kjøpt tre helt greie spillere. Slik Torres har prestert, og Babel vist hva han kan, så viser det at det er veien å gå, selv med mer begrenset budsjett enn konkurrentene.

Man kjøper ikke middelmådigheter for å skape konkurranse og bredde. Å man henter heller ikke inn spillere som vil senke nivået på laget. Voronin er en flopp uansett om han kostet 10mill eller fire kinderegg.

Ja, men det er floppen er større om man kjøper en for 10 mill enn for 4 kinderegg.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Man kjøper ikke middelmådigheter for å skape konkurranse og bredde. Å man henter heller ikke inn spillere som vil senke nivået på laget. Voronin er en flopp uansett om han kostet 10mill eller fire kinderegg.

Hva skal man gjøre hvis man ikke har penger nok da? Ha en spiss mindre? En ekstra spiller hever i det minste konkurransen i laget, og sørger for at man har spillere å velge mellom om det skulle oppstå skader og suspensjoner. Liverpool har ikke råd til å handle støtt og stadig fra øverste hylle, slik dere har. Vi kjøpte Torres og Babel, og det gikk nok kraftig utover budsjettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...