Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

United: Ferdinand, Rooney, Hargreaves, Scholes, Neville, Carrick, Brown, O'Shea

LFC: Carragher, Crouch, Gerrard,Pennant og snart kanskje Barry

 

Kan ikke se at United har så mange flere store "engelse profiler". Begge lagene har to store egenutviklede engelske spillere som de kan være stolte av. Skjønner ikke at det kan være så stor grunn for å være stolt av å ha kjøpt overprisede engelske spillere fremfor utenlandske profiler. Egenutviklede spillere derimot blir en annen sak.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det et svar på mitt innlegg (Hewitt)?

 

Angående del to av innlegget ditt (Hewitt): Man Utd-supporterne har vel en litt større sjanse for å få rett i spådommene sine enn det dere har - om man ser på statistikken, mener jeg. Dere har jo tross alt ikke vunnet PL (dog må dere vel klare det før eller siden). *glimt i øyet*

 

Samtidig skal det godt gjøres å vinne den tittelen tre ganger på rad, men jeg har troa (igjen - delvis glimt i øyet).

 

United: Ferdinand, Rooney, Hargreaves, Scholes, Neville, Carrick, Brown, O'Shea

LFC: Carragher, Crouch, Gerrard,Pennant og snart kanskje Barry

 

Kan ikke se at United har så mange flere store "engelse profiler". Begge lagene har to store egenutviklede engelske spillere som de kan være stolte av. Skjønner ikke at det kan være så stor grunn for å være stolt av å ha kjøpt overprisede engelske spillere fremfor utenlandske profiler. Egenutviklede spillere derimot blir en annen sak.

Hos oss spiller minst seks av de nevnte spillerne regelmessig for klubben. Hos dere er det bare Carragher og Gerrard ...

 

Overprisede eller ikke - engelske er de uansett. Og det faktum at de er overprisede, viser jo faktisk at klubben vår har visse verdier som vi står for - blant annet at vi ønsker å ha en god del engelske spillere i troppen, og dermed tar oss råd til å kjøpe engelskmenn når vi kunne fått billgere spillere fra utlandet.

 

Endret: Vi har forøvrig tre egenutviklede spillere fra Manchester-området i den nåværende stallen som også spiller regelmessig.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

At dere har en større sjanse statistisk sett, burde jo være enda en grunn til ikke å føle dere truet av det. :) Bak kommentaren ligger det jo et lite hav av selvironi også, med at vi ikke har vunnet ligaen på en stund og at dere alltid klager på at vi tenker på neste år osv. Men det faller vel ikke i god jord hos alle kanskje, så jeg burde vel fra nå av ikke snakke positivt om laget mitt.

 

edit: leif

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Så vær stolte da. Dere har nettopp vunnet CL og PL, men likevel sliter mange av dere supportere med å svelge det at det var en Liverpool-spiller som avgjorde finalen, og at en liten skare Liverpool-supportere her på forumet ble litt glade for det

Må ikke glemme Øyvind Alsaker, mannen tok jo av angående Torres. Trodde han pratet om treneren til Spania, men neida var jo Torres. Da kjente jeg at jeg var glad for at han var gått over til tv2.

 

En kommentar med glimt i øyet, som tydeligvis ble for mye å svelge. Jeg har da sett mange Man Utd-supportere skrive at dere vinner ligaen neste år, og da til og med uten det glimtet i øyet som jeg hadde i hodet når jeg skrev det. Jeg tåler det, så får dere tåle dette. :)

Forskjellen er vel at det er usaklig når man sier slikt om Liverpool (;))

Lenke til kommentar
At du ikke tok den kommentaren min med et glimt i øyet, orker jeg ikke engang kommentere.

 

Har vel lest litt for mange av den type glimt i øye kommentarer og plukket bare ut stort sett den siste jeg fant, var vel ikke meningen å plukke ut deg for å plukke på deg :)

 

 

Tror mange er litt irriterte på at få Man Utd spillere spilte i EM.

 

Jeg ser faktisk veldig positivt på at United hadde så få spillere som de i EM, lengere ferie på gutta og de stiller bedre rustet og utvilt til seriestart. Vi har noe å forsvare fra forrige sesong ;)

 

 

Det jeg skulle fram til i posten min var vel ganske enkelt at, selv om liverpool hadde fire spillere i den spanske troppen så er det vel kun Torres som faktisk har bidratt med noe som helst, de tre andre har jo stort sett vært stallfyll og spilte kun en kamp fra start (den som ikke betydde en dritt), beklager at jeg overså Reina i Hellas kampen, var vel en eller anne nettavis som lirte av seg at han ikke hadde spilt et sekund, det lå vel i bakhode mitt.

 

Kall meg gjerne en jævla United supporter, men det er jo greit å se ting fra to sider og se hva gutta faktisk har bidratt med utenom godt humør i løpet av 3 uker. For det skulle jeg faktisk ha klart også :p

 

Men noe må jo dere glede dere over også, kan jo ikke skrike høyest om hvem som vant en CL finale sist mer heller...

Lenke til kommentar

Goscinny:

Dere kan være stolte, akkuratt som vi er. Men vi kommer ikke å klager i deres tråd på diverese spillere som spillte i EM, og at spillere ikke leverer varene. Så si alle som har kritisert L'pool spillere i EM, i denne å EM tråden er Man Utd supportere.

 

Men uten tvil, dere har flere engelsk spillere, og en bedre statistikk mtp PL, men vi har bedre på CL siden ;)

 

Mon tro vis England hadde vært med i EM, og Spania hadde imponert like mye, da hadde sikkert en rekke man utd supportere begynt å sammenlignet spillere fra sin klubb og fra Liverpool

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Goscinny:

Dere kan være stolte, akkuratt som vi er. Men vi kommer ikke å klager i deres tråd på diverese spillere som spillte i EM, og at spillere ikke leverer varene. Så si alle som har kritisert L'pool spillere i EM, i denne å EM tråden er Man Utd supportere.

80% av alle aktive på denne delen av forumet vil jeg tro er LFC eller United supportere. Å nå når Ronaldo-pisset har lagt seg litt har vi jo igjen tid til å trashe dere litt :O)

Lenke til kommentar
Goscinny:

Dere kan være stolte, akkuratt som vi er. Men vi kommer ikke å klager i deres tråd på diverese spillere som spillte i EM, og at spillere ikke leverer varene. Så si alle som har kritisert L'pool spillere i EM, i denne å EM tråden er Man Utd supportere.

80% av alle aktive på denne delen av forumet vil jeg tro er LFC eller United supportere. Å nå når Ronaldo-pisset har lagt seg litt har vi jo igjen tid til å trashe dere litt :O)

Prøver dere å skremme oss før sesongen? ;>

Men den sesongen Liverpool vinner PL, gjett om dere skal få høre det i laaang tid. Vi skal bruke det som eksempel i årevis fremover :p

Lenke til kommentar

Det må dere jo gjerne gjøre, men det vil jo ikke være så veldig effektivt med tanke på hvor mange ganger vi har vunnet PL.

 

- Vi vant PL i år. Vi er best!

- Vi har vunnet den 10+, godt over halvparten av gangene.

 

Ikke rare argumentet spør du meg :p.

 

Neida, jeg skjønner hva du mener. Det vil jo selvsagt svi om dere vinner PL, men jeg har ikke troa på dere riktig enda. Men man vet aldri ... Blackburn har jo vunnet en gang (de var dog nummer to året før).

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Prøver dere å skremme oss før sesongen? ;>

Men den sesongen Liverpool vinner PL, gjett om dere skal få høre det i laaang tid. Vi skal bruke det som eksempel i årevis fremover :p

Fordi at det blir det eneste eksempelet dere kommer til å få.

 

Hører fremdeles om de derre mesterligatrofeene dere dro hjem for en mannsalder siden.

Lenke til kommentar
Prøver dere å skremme oss før sesongen? ;>

Men den sesongen Liverpool vinner PL, gjett om dere skal få høre det i laaang tid. Vi skal bruke det som eksempel i årevis fremover :p

Fordi at det blir det eneste eksempelet dere kommer til å få.

 

Hører fremdeles om de derre mesterligatrofeene dere dro hjem for en mannsalder siden.

Vinner vi PL snart, så kommer du til å høre det ihvertfall like lenge etterpå :o

Lenke til kommentar
Og Manx provoserer så godt han kan :D.

 

 

Egentlig ikke, jeg prøver faktisk å være seriøs for en gang skyld (fryktelig vanskelig, liker det ikke :D)

 

Er nok av poster her som fremhever at liverpool har hatt fire mann i troppen osv, men veldig få av dem som fremhever faktisk hva gutta har gjort for spania og etter min mening stort sett ingenting, hvis man ser bort i fra Torres som spilte stort sett langt under pari.

 

Men nå skal ikke jeg ødlegge moroa når for dere med å prate om neste års PL trofe, for da kan det hende jeg begynner å bli usakelig :p

 

Men herregud med signeringen av Degen så er nok det trofet i boks :rofl:

 

 

 

 

:wee:

Lenke til kommentar

Blir vel først og fremst Dossena som erstatter Riise. Har jo Arbeloa og Aurelio også. Forhåpentligvis tar Insua over venstrebacken allerede neste sesong, men det forutsetter jo at Rafa gir han en sjanse da. Hadde virkelig håpet på en skikkelig klasseback, synes det blir veldig tynt bak der altså. Hvertfall tynt med kvalitet..

 

Edit: Gir selvfølgelig Degen en fair sjanse, men har mine tvil. Fikk jo ikke spille noe for Sveits i EM en gang jo, og blir vraka av et middelmådig lag fra Tyskland. Lover ikke godt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Håper dere ikke betalte mye for Degen, for å si det sånn :) (Ikke det at jeg har sett noe av ham... :p)

 

Merk at dette er det første innlegget mitt i Liverpool-tråden dere som har antatt at jeg er like mye opptatt av Liverpool som United... ;)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...