Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok ingen vet det, dessverre. Det var vel også snakk om at LFC ikke visste helt enda når de kom til landet. Jeg håper de skal bo på Grand Hotell tho, for der skal jeg og Jefecito overnatte. :p

Hehe, fett. Sikkert morro å møte Gerrard & co i restauranten, "may I sit here?" :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha en back som sender farlige crosser i hver kamp, er bedre offensivt enn defensivt og ofte blir løpt i fra. Ergo er Ramos utelukket.

 

Ramos gjorde en del feil i EM, jeg må innrømme det. Like fullt kan du ikke ha sett mye fra han i Real Madrid. Før EM snakket alle om Ramos som en back med klasse defensivt, som dessverre ikke hadde sin styrke i det offensive. Etter EM er denne snudd helt på hodet. Ferdighetsmessig mener jeg Ramos nok er sterkere bakover på banen, vi snakker tross alt en av verdens beste midtstoppere. Han ble, etter to år som midtstopper plassert på backen i år, og har også vist at han er fantastisk fremover. Farta er det heller ikke mye i veien med.

 

En av de beste spillerne i La Liga i år, men han fant ikke balansen helt i EM, selv om han gjorde tingene sine godt, med unntak av åpningskampen hvor han gjorde mer feil enn han har gjort de siste tre årene. Mentalt er det enda et stykke å gå, men til tross for to seriegull, et EM-gull, 40 landskamper og 140 seriekamper er gutten 22 år ;)

 

Men Ramos til Liverpool er selvsagt uaktuelt, da Liverpool verken har penger til det eller jeg kan se at Ramos vil forlate en klubb han stortrives i og samtidig gå et steg ned.

 

Ellers har jeg ikke forslag til en ny back. Alves har gått til Barcelona, Ramos blir i Madrid, og Maicon, som foretrekkes foran Alves på landslaget vil nok ta del i Mourinhos Inter. Bosingwa til Chelsea... Det er ikke mange igjen. Rafinha? Hører mange skryter av han, men de kan vel ha blitt blendet av FM. Var god i CL for Schalke hvert fall.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Jeg, cinephile og en kamerat var i Liverpool i januar i år, og da var vi innom Carraghers restaurant i sentrum for å spise, og der inne så vi Jamie Carragher, Gerrard og etterpå også Steve McManaman. Men jeg fikk bare hilst og snakket med Carragher av de, Gerrard var det cinephile som oppdaget på vei ut så han så jeg bare bakhodet på. :p

Lenke til kommentar
Jeg, cinephile og en kamerat var i Liverpool i januar i år, og da var vi innom Carraghers restaurant i sentrum for å spise, og der inne så vi Jamie Carragher, Gerrard og etterpå også Steve McManaman. Men jeg fikk bare hilst og snakket med Carragher av de, Gerrard var det cinephile som oppdaget på vei ut så han så jeg bare bakhodet på. :p

 

Det kunne du sendt på PM til gutten. Nå må jeg og alle de andre Liverpool supporterne som er grønn av misunnelse lese det en gang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...