Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Barry no-go to have Silva lining for Liverpool?

 

Litt løst rykte med dårlige kilder på den der, men alikevel hadde det ikke gjort meg noe om vi hadde beholdt Alonso og fått inn Silva altså. Har veldig lyst på Barry også egentlig, men er jo så synd å miste Alonso, digger jo karen. :( Men skal jo ikke se bort fra at både Barry og Silva kommer inn og Alonso går da. Alonso vil jo finansiere Barry nesten alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har trua på en nydelig EM- finale sjøl..

 

----------------Casillas------------------------

Capdevila----Marchena----Puyol----Ramos

-----------------Senna------------------------

------Iniesta----Fabregas-----Silva---------

--------------Torres--------Guiza------------

 

 

 

Noe sånn i kveld kanskje? Tviler på at Alonso får sjangsen utenom ved en eventuell skade hos en av midtbanespiller hos Spania...

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Hmm.. Godt mulig at Xavi starter igjen ja, greit å ha en Fabregas i bakhånd som kan komme inn og endre kampbildet.. Kjett at Villa er ute ja :/

 

Har stor tro på Torres i kveld. Han er nok rimelig hypp på å skore noen mål etter at uttellingen for han har vært laber så langt. Sånt sett håper jeg på Fabregas fra starten, da han har en svært god kjemi med Torres. Bakromspasningene mot Torres i kveld vil garantert by på problemer for Metzelder og co :- )

 

Tipper 3-1 til spanjolene.

Endret av braxboy
Lenke til kommentar

Jeg tror nesten det kan løfte Spania hvis man velger å bruke Güiza og Torres sammen på topp. :) Tar litt av fokuset bort fra Güiza (er det sånn det skrives?) og han vil komme til å avgjøre. Hvis han spiller, merk mine ord! :p

Edit: Den skulle inn i Em tråden.. Blir så mye miks at jeg blir fryktelig forvirra. :p

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Han er god, men gammel. Kan ikke Liverpool hente inn noen unge spillere? :hm:

 

Nå vil jeg ikke kalle 28 år for gammelt akkurat. Og hvor har du det at Liverpool ikke henter unge spillere ifra?

 

Degen, Dossena, Mascherano, Skrtel, Insua, Itandje, Benayoun, Babel, Torres, Leiva, Voronin og Leto. Av disse siste 12 overgangene er 8 25 år eller under, mens da resten er fra 26-30. Ikke akkurat noe gamlehjem for å si det sånn..

 

Men en £20mill handel(regnet med verdien av Crouch) hvor Crouch tar turen til London er for meg en dårlig deal. Da vil jeg heller beholde Crouch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...