Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er litt drøyt å kreve mer enn £9M for Crouch jeg altså, spesielt med tanke på forrige sesongen hans. Men, han er jo engelsk så. Får vel solgt han til slutt.

 

Edit: Synes egentlig vi skal beholde Bønna jeg, grei spiller å ha som stallfyll..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selg han! Hvis de trekker budet sitt fordi Rafa/Parry synes det er for lite, så klikker jeg. Sitter Crouch og varmer benken på Anfield til høsten, så begynner jeg å gråte.

Lenke til kommentar

På KopForum snakkes det om maks £10M for Podolski, hvis dette stemmer kan vi da virkelig ikke kreve mer for Crouch enn Podolski koster. Han hadde vært et fantastisk kjøp tror jeg, han får lite spilletid og kan bekle både spiss- og venstrekantrollen. Et fantastisk venstrebein har han virkelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En ting jeg stusser litt over: I følge media virker det som Benitez mener Alonso er verdt mer enn Barry. Høyere verdi impliserer som oftest høyere kvalitet, så hvorfor vil han gjøre det "byttet"?

 

Jeg tror ikke Rafa mener han er verdt mer. Han vil nok gå i null. Grunnen til utskiftningen er kjemien Barry har med Gerrard på landslaget og det faktum at Alonso har stagnert. Det er sannsynligvis også andre faktorer som spiller inn. Alonso har høy markedsverdi fordi han er en dyktig spiller, Barry er verdsatt høyere fordi han er engelsk.

Lenke til kommentar

I mine øyne er Alonso også verdt mer enn Barry, og synes det er et feilgrep å selge han. Håper selvsagt at Barry blir en hit dersom han kommer, men pasningssikkerheten til Alonso og måten han bryter angrep som kommer mot oss på, er han i en klasse for seg. Selv om han ikke har spilt så mye i det siste, så viste han med all tydelighet at han fortsatt er i besittelse av disse kvalitetene i den kampen han fikk for Spania nå i EM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...