Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid hatt sansen for Keane, men et kjøp av ham tror jeg enten kunne blitt ganske suksessfullt, eller et floppkjøp. Tror det avhenger helt av hvordan han passer inn i laget og da eventuelt sammen med Torres på topp, og det er vanskelig å si på forhånd. Jeg har andre førstevalg, men Keane trenger ikke nødvendigvis være et dumt kjøp heller. Men føler meg usikker på ham. Har selvsagt også en del å si med prisen.

Lenke til kommentar

Torres kommer med et til. Spennende kamp som virkelig er åpen. Spania har fortsatt litt å gå på i siste trekk fremfor mål. Dette må Spania dra i land, visst Tyskland kommer med et stygt mål på corner eller noe, og vinner på strafferkonk, tror jeg jeg kommer til å hoppe ut vinduet. Kvalm av tanken.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Mente ikke at Güiza ikke holder mål. Men Torres sortspillte i dag, og kunne godt fått fullført kampen ut synest jeg. Men så er det ikke bare i dag det er snakk om, det har skjedd alle de siste kampene. Det virker også litt risikabelt. Jeg mener i alle fall at Torres er en bedre spiller enn Güiza og at Torres kunne blitt mer avgjørende i eventuelle ekstraomganger.

Lenke til kommentar

Tror ikke han er så barnslig at han "straffer" Torres.. Men Guiza er en meget god joker som kommer inn og avgjør matcher på slutten.. Tror rett og slett Aragones ser slik på det. Friske, kvikke bein som kan overraske et tregt kampbilde..

 

Så har han dilemmaet med Villa eller Torres som skal ut.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...