Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

4-1-3-2 er drømmeformasjonen min. Det krever at vi har et godt forsvar slik at det holder med fem defensive spillere, men det skulle da gå bra. Da har vi Gerrard i drømmeposisjonen, to gode vinger og to gode spisser. Får vi inn en ny spiss og aller helst også en ny ving, så kan den formasjonen være helt gull.

Enig, 4-1-3-2 er det jeg egentlig håper mest på. Men som sagt vi trenger en spiss og en ving som holder mål.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem som i så fall skulle ut måtte en jo nesten sett litt an på prestasjonene. Men på bakgrunn av tidligere prestasjoner, ville jeg nok beholdt Babel og satt ut Kuyt om vi fikk inn en klasseving som ville hevet laget. Kuyt er god i den posisjonen, men jeg føler ikke han er noen ideell ving over en hel sesong. Han fungerer kjempebra i Champions League og de tette PL-kampene, det viste han i fjor ved å spille bra, jobbe som helvete og score mange viktige mål i CL, men han blir for offensivt dårlig når vi styrer kampene mot svakere motstand i PL og jeg føler ikke han bør være vårt førstevalg på vingplass over en hel sesong. Han kommer ikke like godt til rette i de kampene der vi må angripe og styre kampene, som i de tette storoppgjørene hvor han som regel spiller dritbra. Men han ser ut til å bli fast på vingen der i år også, så da håper jeg han fortsetter trenden fra i fjor og at han hever spillet sitt enda litt. Uansett hadde det vært gull å ha en ekstra erstatning som kan gå inn ved behov uten å svekke laget. Vet ikke hvordan det blir med Pennant, om han blir med videre og i så fall hvordan formen hans vil være når han sannsynligvis ikke kommer til å spille fast, det er vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Heller Silva eller noen lignende enn Kuyt for å si det sånn, men tror nå Kuyt kan fortsette å gjøre det greit i den rollen også hvis vi ikke får inn noen andre.

 

Får vi inn Barry, Keane og en ving av litt klasse i tillegg til Degen og Dossena skal jeg si meg fornøyd med transfersommeren jeg. Må gjerne beholde Alonso og drite i Barry også egentlig, selv om ejg ikke har noe i mot å få inn Barry da som sagt. Tipper ganske sikkert at vi får inn Barry til slutt uansett.

 

Edit: Tror uansett at om Kuyt blir satt ut av en slags førsteellever så vil han få et ganske respektabelt antall kamper i løpet av sesongen uansett. Det gjelder for så vidt alle de andre som ikke når helt opp også vil jeg tro.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Tror vi kan glemme Silva, Villa, Quaresma, og de andre spanske spillerene.

 

Et kjøp av Barry og Keane, i tillegg til Degen og Dossena som vi allerede har kjøpt. Vil svekke økonomien betraktelig, så vi ikke har nok igjen til høye bud. De spillerene ble ikke akkuratt billigere under EM.

 

Men vi kunne jo droppet alle disse å lagt in et kjempe bud på Villa, men jeg vil heller ha 4 spilleren, enn en spiss, når vi allerede har en klassespiss

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Tror vi kan glemme Silva, Villa, Quaresma, og de andre spanske spillerene.

 

Et kjøp av Barry og Keane, i tillegg til Degen og Dossena som vi allerede har kjøpt. Vil svekke økonomien betraktelig, så vi ikke har nok igjen til høye bud. De spillerene ble ikke akkuratt billigere under EM.

Jeg vil si at en Keane i fjorårets form er vel så god som alle de overnevnte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Må si meg enig med Emil. Vi må ha konkurranse. Det jeg tror mange glemmer er at Babel kan spille på topp med Torres om vi får inn for eksempel Silva. Jeg hadde håpet vi skulle hente en relativt dyr høyreback, men det håpet forsvant med Degen. Jeg håper han enten er grisegod eller elendig. Jeg er lei av spillere som er midt i mellom.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med Emil. Vi må ha konkurranse. Det jeg tror mange glemmer er at Babel kan spille på topp med Torres om vi får inn for eksempel Silva. Jeg hadde håpet vi skulle hente en relativt dyr høyreback, men det håpet forsvant med Degen. Jeg håper han enten er grisegod eller elendig. Jeg er lei av spillere som er midt i mellom.

Det er ikke alle plassene vi kan fylle med 2spillere, så vi får konkurranse. Håper isåfall at den "beste" spilleren får spille mange kamper på rad, at ikke Benitez bytter fra kamp til kamp. Da blir de aldri samkjørte.

Men tror ikke Degen vil bli grisegod denne sesongen, har mer troen på midt i mellom. Siden han kom til klubben som en anonym spiller, og som ikke har imponert noe særlig. Derfor trenger han ihvertfall en sesong til å trene seg på, men hvem vet.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med Emil. Vi må ha konkurranse. Det jeg tror mange glemmer er at Babel kan spille på topp med Torres om vi får inn for eksempel Silva. Jeg hadde håpet vi skulle hente en relativt dyr høyreback, men det håpet forsvant med Degen. Jeg håper han enten er grisegod eller elendig. Jeg er lei av spillere som er midt i mellom.

Det er ikke alle plassene vi kan fylle med 2spillere, så vi får konkurranse. Håper isåfall at den "beste" spilleren får spille mange kamper på rad, at ikke Benitez bytter fra kamp til kamp. Da blir de aldri samkjørte.

 

Jeg sier bare den sentrale midtbanen til United.

 

Edit: Den kommentaren er ment som svar på "da blir de aldri samkjørte".

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Det viktigste er jo at det er en fast stamme i laget. Vil si dette er Reina, Carra, Masche, Gerrard og Torres. Evt også Agger og Alonso om Agger kommer tilbake i form og vi ikke selger Alonso. Skrtel, Barry, Keane, Babel er også spillere som kan lure seg inn her. Så får det være konkurranse om de andre plassene, den som er i best form og presterer best får spille. Helt enig med at det er bare bra med konkurranse i laget.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med Emil. Vi må ha konkurranse. Det jeg tror mange glemmer er at Babel kan spille på topp med Torres om vi får inn for eksempel Silva. Jeg hadde håpet vi skulle hente en relativt dyr høyreback, men det håpet forsvant med Degen. Jeg håper han enten er grisegod eller elendig. Jeg er lei av spillere som er midt i mellom.

 

Ramos ;)

 

Jeg begynner å bli litt lei av alle kjøpene til Benitez som er sånn midt i mellom. Enig i det du sier. Jeg vil faktisk heller at han skal være forferdelig dårlig. Benitez har gjort mange gode kjøp, for all del, men han har også hentet mange middelmodige spillere gitt! Men jeg skal ikke klage på mannen som hentet Torres til klubben!

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil ikke ha en back som sender farlige crosser i hver kamp, er bedre offensivt enn defensivt og ofte blir løpt i fra. Ergo er Ramos utelukket.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha en back som sender farlige crosser i hver kamp, er bedre offensivt enn defensivt og ofte blir løpt i fra. Ergo er Ramos utelukket.

 

Men det vil jeg! Jeg forstår poenget ditt though. Han gjør mye dumt og litt klønete, men det er noe ved den spilleren som gjør at jeg bare digger han. Sikkert håret.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha en back som sender farlige crosser i hver kamp, er bedre offensivt enn defensivt og ofte blir løpt i fra. Ergo er Ramos utelukket.

Du fremstiller han som en dårlig back. Faktum er at han er blandt europas bestebacker, defensivt som offensivt. Riktig nok gjør han små feil her og der som de fleste spillere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg vil ikke ha en back som sender farlige crosser i hver kamp, er bedre offensivt enn defensivt og ofte blir løpt i fra. Ergo er Ramos utelukket.

Du fremstiller han som en dårlig back. Faktum er at han er blandt europas bestebacker, defensivt som offensivt. Riktig nok gjør han små feil her og der som de fleste spillere..

 

Jeg fremstiller han som en oppskrytt back.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...