Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så sykt gøy å lese alle innleggene fra ManU folka etter kjøpet av Torres :)

 

"Torres er ikke akkurat noen måljeger" osv osv..

 

Ja? Torres var jo ikke akkurat kjent som en måljeger i Atletico, han hadde ikke det høyeste scoringssnittet akkurat. De to siste sesongene sine hadde han 13 og 15 mål på over 40 kamper. Så skjønner ikke helt hvorfor du skal hovere pga dette, da det var allmenn kjent at Torres ikke var en stor målgjører på den tiden.

Lenke til kommentar
Så sykt gøy å lese alle innleggene fra ManU folka etter kjøpet av Torres :)

 

"Torres er ikke akkurat noen måljeger" osv osv..

 

Ja? Torres var jo ikke akkurat kjent som en måljeger i Atletico, han hadde ikke det høyeste scoringssnittet akkurat. De to siste sesongene sine hadde han 13 og 15 mål på over 40 kamper. Så skjønner ikke helt hvorfor du skal hovere pga dette, da det var allmenn kjent at Torres ikke var en stor målgjører på den tiden.

 

Torres hadde 82 mål på 214 kamper i Atletico og har 25 mål på 45 landskamper. Syntes det kvalifiserer til måljeger

Lenke til kommentar

Noen som har link til et kort sammendrag av kampen mot Tottenham? Linken som noen viste til litt tidligere fra GoalTube viser jo kun scoringene - uten en gang å vise reprise av scoringene i slowmotion eller fra forskjellige vinkler. Og hva er grunnen til at YouTube ikke kan vise dette, mens det er greit med referater fra alle andre kamper...

Lenke til kommentar
Gøy at Liverpool faktisk har gjort en spiss ekstremt god i forhold til hva han presterte tidligere, når alle snakker om at vi ødelegger spisser. :p

 

Gjør alle det? Trodde det var Chelsea og RBK jeg.

Djibril Cisse, Milan Baros, Emile Heskey og Fernando Morrientes for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Gøy at Liverpool faktisk har gjort en spiss ekstremt god i forhold til hva han presterte tidligere, når alle snakker om at vi ødelegger spisser. :p

 

Gjør alle det? Trodde det var Chelsea og RBK jeg.

Djibril Cisse, Milan Baros, Emile Heskey og Fernando Morrientes for å nevne noen.

 

Ian Rush, Michael Owen, Kenny Daglish, og Robbie Fowler for å nevne noen.

 

Og btw, om noen år kan vi kanskje føye til Fernando Torres.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Noen som har link til et kort sammendrag av kampen mot Tottenham? Linken som noen viste til litt tidligere fra GoalTube viser jo kun scoringene - uten en gang å vise reprise av scoringene i slowmotion eller fra forskjellige vinkler. Og hva er grunnen til at YouTube ikke kan vise dette, mens det er greit med referater fra alle andre kamper...

 

Liverpool - Tottenham

Lenke til kommentar
Gøy at Liverpool faktisk har gjort en spiss ekstremt god i forhold til hva han presterte tidligere, når alle snakker om at vi ødelegger spisser. :p

 

Gjør alle det? Trodde det var Chelsea og RBK jeg.

Djibril Cisse, Milan Baros, Emile Heskey og Fernando Morrientes for å nevne noen.

 

Ian Rush, Michael Owen, Kenny Daglish, og Robbie Fowler for å nevne noen.

 

Og btw, om noen år kan vi kanskje føye til Fernando Torres.

Torres har bevist at det ikke vil skje med ham.

Lenke til kommentar
Gøy at Liverpool faktisk har gjort en spiss ekstremt god i forhold til hva han presterte tidligere, når alle snakker om at vi ødelegger spisser. :p

 

Gjør alle det? Trodde det var Chelsea og RBK jeg.

Djibril Cisse, Milan Baros, Emile Heskey og Fernando Morrientes for å nevne noen.

Jeg vil nå si at Heskey var god for Liverpool. Han og Owen i tospann fungerte bra.

Lenke til kommentar
Noen som har link til et kort sammendrag av kampen mot Tottenham? Linken som noen viste til litt tidligere fra GoalTube viser jo kun scoringene - uten en gang å vise reprise av scoringene i slowmotion eller fra forskjellige vinkler. Og hva er grunnen til at YouTube ikke kan vise dette, mens det er greit med referater fra alle andre kamper...

 

Liverpool - Tottenham

Mange takk, akkurat det jeg ville se! :)

 

Lurer imidlertid fortsatt på hvorfor YouTube godtar de aller fleste kampreferat, mens referat fra noen få bestemte kamper blir sensurert bort (slik som Tottenham vs Liverpool). :nei:

Lenke til kommentar
Gøy at Liverpool faktisk har gjort en spiss ekstremt god i forhold til hva han presterte tidligere, når alle snakker om at vi ødelegger spisser. :p

 

Gjør alle det? Trodde det var Chelsea og RBK jeg.

Djibril Cisse, Milan Baros, Emile Heskey og Fernando Morrientes for å nevne noen.

Idiotisk utsagn! Selvsagt har ikke vi ødelagt noen av disse spillerne. Ingen av disse spillerne er blitt dårligere etter at de har kommet til Liverpool, men noen av dem har blitt dårligere ETTER at de har forlatt Liverpool. Morientes er unntaket, men han passet virkelig ikke inn i engelsk fotball. Dersom du mener at Liverpool har ødelagt disse spillerne, så er vel alle spillere som ikke har slått til i United også blitt ødelagt av deres klubb da? Forlan for eksempel? Eller hva med Saha? Riktignok har Saha slitt mye med skader, men det har spillere som Cisse og Baros også gjort hos oss, så det er ikke noe argument i denne sammenheng.

 

Edit: en masse skriveleifer.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Gøy at Liverpool faktisk har gjort en spiss ekstremt god i forhold til hva han presterte tidligere, når alle snakker om at vi ødelegger spisser. :p

 

Gjør alle det? Trodde det var Chelsea og RBK jeg.

Djibril Cisse, Milan Baros, Emile Heskey og Fernando Morrientes for å nevne noen.

 

Ian Rush, Michael Owen, Kenny Daglish, og Robbie Fowler for å nevne noen.

 

Og btw, om noen år kan vi kanskje føye til Fernando Torres.

4 over to tiår? Hu hey.

 

Ingen kan benekte at Liverpool virkelig har slitt med sine spisser. Om det er feilkjøp, spillestil eller kombinasjon av begge kan jo diskuteres. Jeg mener hvertfall at store spisser fungerer kun på gode lag. Ifjor spilte Gerrard så som så, spissene det samme. I år har han storspilt, spissen det samme. Å at Torres har spilt så ekstremt godt på et relativt svakt offensivt Liverpool skyldes ene og alene Gerrard. Samt at Masche har fritatt Gerrard fra mange av sine defensive roller. Bare så synd for dere at resten av laget etter min mening ikke holder mål for å nærme seg andreplassen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...