Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mål og assist av Torres. Fin avslutning på en fantastisk sesong! :)

Gratulerer med en fantastisk sesong, Pool! :)

 

Seriøst, syntes du dette er en bra sesong for Pool?

Torres har nå iallfall hatt en fantastisk sesong.

 

EDIT!

 

Herreguud hvor mange mål!!

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Et fantastisk mål av Torres. Fantastisk.

Fantastisk? Ifølge vgnett så bredsider han ballen enkelt i mål fra kloss hold? Uansett en fantastisk sesong av Torres.

 

Du får velge hvem du tror på. Jeg så kampen hvor Torres nesten ut av ingenting dro av en mann og vippet ballen over en god keeper.

Lenke til kommentar
Flott å avslutte sensongen med en seier. Får vi bare satse på at det blir litt mer gull og grønne skoger neste sesong. Trenger faktisk bare gullet ;)

Godt ordvalg. "Gull" er CL/PL og "grønne skoger" er at stadionbyggingen endelig begynner blant Stanley Parks grønne skoger? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sesong 078 er over, og Torres er man fornøyd med :)

 

Merkelig det der, selv etter dere hentet Torres så klarte dere å gjøre en dårligere sesong enn ifjor da dere hvertfall kom til CL-finalen. Hehe.

 

Pst...1 seriegull bak....

 

Hvis du baserer hele sesongen på kun en cup, så har du rett. Men det gjør vi selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Sesong 078 er over, og Torres er man fornøyd med :)

 

Merkelig det der, selv etter dere hentet Torres så klarte dere å gjøre en dårligere sesong enn ifjor da dere hvertfall kom til CL-finalen. Hehe.

 

Pst...1 seriegull bak....

 

Det beviser jo bare det vi alle har sagt, at cup er cup og at det ikke nødvendigvis er de beste lagene som når finalen :)

 

Når det er sagt så har Liverpool forbedret seg endel fra i fjor, 8 poeng mer. Utviklingen til Arsenal derimot, den er imponerende, 15 poeng mer.

Lenke til kommentar
Flott å avslutte sensongen med en seier. Får vi bare satse på at det blir litt mer gull og grønne skoger neste sesong. Trenger faktisk bare gullet ;)

Godt ordvalg. "Gull" er CL/PL og "grønne skoger" er at stadionbyggingen endelig begynner blant Stanley Parks grønne skoger? :p

 

 

Nja, men siden du sier det så er det nok det jeg mente ^^

Lenke til kommentar
Et fantastisk mål av Torres. Fantastisk.

Fantastisk? Ifølge vgnett så bredsider han ballen enkelt i mål fra kloss hold? Uansett en fantastisk sesong av Torres.

 

Du får velge hvem du tror på. Jeg så kampen hvor Torres nesten ut av ingenting dro av en mann og vippet ballen over en god keeper.

Tror selvsagt på deg, men dårlig forklaring på vgnett. Nå håper jeg bare det kommer noen linker til målene etterhvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...