Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg satt helt oppe på The Kop (rad 68elns) med min 30D og sigma 70-300mm. Ble for mørkt, så alle bildene mine ble uklare. Synes bildene dine ble utrolig klare superparanoid

Skru opp iso-verdien neste gang :).

Så oppskaket som jeg var der, første gang på anfield, så tenker man ikke på det :) Men man lærer.

Men hadde ISO på 800, men da på en lyssvakt objektiv på 300mm(måtte ha 300mm for å det hele tatt se spillerene) så fikk jeg bare en lukker på 1/60, 1/100 noe som ble i det minste laget med 300mm.

800 ISO er vel en smule mye der, men jeg var der ikke så kan ikke si alt for mye om lysforholdene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både og. LFC TV inngår i e-Season Ticket som koster en femtilapp i måneden eller 500 i året, og for oss i Norge er det kun mulig å se det på nett (relativt god kvalitet til nett å være dog). LFC TV finnes som egen kanal på TV også, men foreløpig kun i Storbrittania.

Lenke til kommentar
Ok, noe annet man kan gjøre med denne e-Season ticket da?

Nok av ting man kan gjøre med den ja. Alle reservekamper sendes direkte, får man ikke sett førstelagskamper direkte kan man høre på live kommentering av kampene, man får sett alle pressekonferanser og intervjuer med spillere og Rafa, etter hver kamp kan man se alle målene og 40-minutters oppsummering, det er et arkiv med mål, høydepunkter og pressekonferanser fra alle kamper siden 2000 som kan sees når som helst og det er en hel haug med forskjellige "features" både om Liverpool, fansen og om spillere/trenere/kamper osv. Mange timer med gøy.

 

Så kommer jo LFC TV i tillegg da, som sender ca. 12-15 timer med LFC hver dag, fra kl. 11 og utover til nattestimene. Mye gøy der også, alt fra egenproduksjoner som daglig nyhetsprogram LFC Now, interaktivt program This is Anfield der de snakker om aktuelle LFC-saker og fans sender inn spørsmål/refleksjoner til gjestene i studio, John Barnes Show og "Sixty Minutes with ..." der en LFC-spiller/legende/trener kommer i studio og svarer på spørsmål forhåndsinnsendt av fans. Ellers sender de også både nye og gamle kamper i opptak, har egne studiosendinger med build up før kamp og analyser og refleksjoner etter kamp osv. Kan absolutt anbefales, kan jo også prøve det en måned for en femtilapp og se om du liker det. Men enhver Liverpool-supporter liker det. ;)

Lenke til kommentar

Laget:

 

Reina

Arbeloa - Carra - Skrtel - Insua

Kuyt - Gerrard - Masche - Babel

Voronin - Torres

 

Subs: Itandje, Hyypia, Finnan, Lucas, Benayoun.

 

Tror det blir oppstillingen, men kan hende formasjonen i praksis blir litt annerledes.

 

Torres tar rekorden alene i dag! :D

Lenke til kommentar

Håper Voronin bare får en siste sjanse i dag, selv om det kanskje spørs litt siden det er hans første sesong. Men han er ikke god nok for Liverpool, det tror jeg jeg tør å slå fast. Riise er nok på vei ut, Crouch kan være det samme siden han krever mer eller mindre fast spilletid. Pennant og Alonso håper jeg ikke er på vei ut.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det ikke noe sted den sendes direkte, altså er det nytteløst å gå på pub også. Men hele kampen går hvert fall i opptak på LFC TV kl. 1 i natt, så får hvert fall sett hele kampen.

Du kan streame kampen på nettet da. Last ned SopCast, og se kampen fra BEN1- Sports feks.

 

Jeg anbefaler alle som ser kamper på nett, sjekk ut www.footballunlimited.net. Der har man link til omtrent alle kamper som vises! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ser kampen på Truesports 5 med engelske kommentatorer.

 

Vi styrer det meste, men har ikke de største målsjansene. Voronin er ikke spesielt god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...